Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anastasia
het dennenhof in Bokrijk
Hey iedereen!!!Heeft er iemand recente ervaringen met het Dennenhof in Bokrijk? Wij hebben de zaal eens bezocht en nu vrijdag gaan we nog eens. Om zaal bekleed te zien en wss ook te reserveren... Heb je er ooit eens een feest gevierd? Was het eten le...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-2-2010 10:42:30

Stéphanie
even hartje luchten
hoi iedereensorry maar ik zit er al een tijdje mee en het moet er even uit. Mss dat jullie me even kunnen helpen of goede raad geven.Mijn ouders zijn al 10 jaar gescheiden en mijn vader is ondertussen al 5j gelukkig hertrouwd. Nu ik binnen een klein...
Andere Reacties: 3 5-2-2010 9:13:27

anja
feestzaal omgeving puurs
Heeft er iemand ervaring met het Hof van Coolhem of De Rietgaard ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 5-2-2010 9:08:13

anja
feestzaal omgeving Puurs
Hallo allemaal. Heeft er iemand ervaring met het Hof van Coolhem of De Rietgaard ?
Andere Reacties: 0 5-2-2010 9:03:21

ESMERALDA
HUURWAGEN
Kan iemand ons helpen waar we een chevrolet Camaro van 2010 kunnen huren? Liefst een fel kleurtje! .....
Andere Reacties: 0 4-2-2010 22:29:45

ESMERALDA
CEREMONIEMEESTER GEZOCHT
Hallo, kan iemand me helpen aan een ceromoniemeester regio Gent-Evergem?
Ceremonie Reacties: 3 4-2-2010 22:28:11

Karmen
Fotolocatie Hasselt
Hallo allemaal,Kan iemand me een mooie fotolocatie in Hasselt aanbevelen? Ons feest zal doorgaan in Het Dennenhof in Bokrijk, dus naar Domein Bokrijk gaan we sowieso, maar ik zoek nog een bijkomende, hedendaagse locatie, om met het oude van Bokrijk t...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 4-2-2010 22:19:39

Hilde
Kattebroek Dilbeek
Heeft er iemand ervaring met feestzaal Kattebroek?Kan je de dag ervoor al spullen gaan zetten zoals de naamkaartjes enzo?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-2-2010 21:15:42

ann
Gelnagels regio edegem (antwerpen)
Hallo mede-bruidjes,Weet iemand een goed adres voor gelnagels die echt heel natuurlijk gemaakt worden? Wij zijn nog niet zolang geleden naar edegem verhuisd dus ik ken hier eigenlijk totaal niets liefst ook iemand waar schoonheidsverzorgingen kan ged...
Andere Reacties: 3 4-2-2010 21:09:43

t
ceremoniemeester gezocht
hoi,wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester regio Tessenderlo-Ham.Weet miss iemand eentje uit de buurt of die tot hier wil komen?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 4-2-2010 21:01:15

Stéphanie
Opsteekkapsels gezocht
HoiIk ben op zoek naar opsteekkapsels. Op internet kan ik niet echt mijn ding vinden. Heeft er misschien iemand leuke foto's? Deze mag je mailen naar stephanietje65@hotmail.comGroetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 4-2-2010 19:49:59

Stéphanie
Fotograaf gezocht 24 juli 2010
HoiOp 24 juli 2010 trouwen we in Houtvenne. Dit ligt in de provincie Antwerpen tussen Aarschot en Heist op den Berg. We zijn nog aan het zoeken naar een fotograaf. Iemand voorstellen?
Fotografie Reacties: 17 4-2-2010 19:44:50

Stéphanie
Fotograaf gezocht 24 juli 2010
Hoi Op 24 juli 2010 trouwen we in Houtvenne. Dit ligt in de provincie Antwerpen. Tussen Aarschot en Heist op den Berg. We zijn nog aan het zoeken naar een fotograaf. Iemand voorstellen?Groetjes Stéphanie
Andere Reacties: 0 4-2-2010 19:43:03

tanja
ten putte
hallo,een klassieker van een vraag: heeft iemand al ervaring met de zaal 'ten putte' in gistel?merci sabine
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-2-2010 18:59:04

Kathleen
Zaal zonder restaurantaccomodatie
Hallo, wij zijn op zoek naar een zaal waar wij onze eigen traiteur kunnen meebrengen en eveneens onze eigen drank. Liefst in de omgeving van Gent (Oost- en West-Vlaanderen is ook ok). De zaal zou liefst ook nog rolstoeltoegankelijk moeten zijn. Alvas...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-2-2010 18:14:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...