Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorothea
Vervoer - Cloosterhof - Tielt
Heeft iemand van jullie ervaring met het Cloosterhof in Tielt? We denken er over om daar een oldtimer te huren om ons naar de kerk te brengen en van de kerk naar de zaal te brengen, maar voor we beslissen hadden we graag eens wat ervaringen gehoord :...
Andere Reacties: 0 2-2-2010 15:57:08

Erika
bruidsboeket regio Beveren (9120)
Ik ben op zoek naar een bloemist in de regio Beveren (waasland) die een goede en betaalbare reputatie heeft.Kan iemand mij helpen?
Bruidsboeket Reacties: 5 2-2-2010 14:54:22

bianca
misboekje
hoi iedereen, ik ben reeds begonnen met ons misboekje voor ons huwelijk, zijn er mss mensen die zouden kunnen helpen met wat vorbeelden door te mailen van het geheel of mooie romantische teksten, mvg bianca
Voorbereiding Reacties: 5 2-2-2010 14:51:30

Erika
september 2010
Hallo iedereen, zijn er nog bruidjes/bruidegoms hier die in september 2010 trouwen?Hoever staan jullie met de voorbereidingen en wat moet er nog gebeuren?Bij ons ligt het volgende al vast:zaaltraiteurbruidsvervoerdjfotograafkerkWat we ook al hebben i...
Andere Reacties: 11 2-2-2010 14:49:28

Erika
luchtige verhaaltjes eerste lezing
Hoi ik ben stillaan begonnen aan mijn misboekje voor ons huwelijk van 18 september 2010. Ik weet dat ik er vroeg bijben, maar ik moet eind deze maand mijn definitieve muziekkeuze doorgeven aangezien het strijkorkestje dat zal spelen de muziekpartitu...
Religie Reacties: 7 2-2-2010 14:22:10

kitty
Zaaltje gezocht buurt Willebroek
Hoi,Wij zijn op zoek naar een zaaltje waar een receptie en party kan doorgaan in of rond Willebroek.Graag met eigen drank te voorzien en mogelijkheid tot gebruik keukentje.Kunnen jullie me verder helpen?Groetjes Kitty11/09.2010
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-2-2010 14:12:10

Charlotte
Verrassing bruidegom avondfeest
Hey! Ik vroeg me af of iemand van jullie een verrassing heeft voor jullie kersverse man, tijdens het avondfeest?! Ik zou iets willen doen, maar het ontbreekt me momenteel aan inspiratie.. Een soort speech of een fotoreportage ofzo? Heeft iemand van j...
Andere Reacties: 11 2-2-2010 14:02:04

angela
ceremoniemeester
Hallo. Ik vroeg me af of een ceremoniemeester echt nodig is. Wij nemen al geen auto's omdat we bij de kerk en t gemeentehuis wonen. Daar gaan we al te voet naartoe. Ik wil alles gewoon heel simpel houden en niet te duur.
Ceremonie Reacties: 8 2-2-2010 13:04:09

Saskia
Zaaltje Receptie
Hey,Wij trouwen op 23/12/2010 en zijn nog op zoek naar een zaaltje om een simpele receptie de doen. Liefst een zaaltje met eigen drank en catering. Omgeving Kapellen (Antwerpen). Iemand een idee?
Locatie Reacties: 0 2-2-2010 13:00:41

Liselotte
Feestlocatie Gent-Oudenaarde
Hey iedereen!Wij trouwen pas in 2011, maar ik heb gehoord dat je er vroeg bij moet zijn om een locatie te vinden.We zijn dit weekend naar Kasteel Sanderling in De Pinte gegaan en ik vond het een sprookje... heel mooie zaal, mooie tuin, alles erop en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 2-2-2010 12:04:23

Hannelore
Vervoer limo
Dag, wij zijn druk aan het kijken voor vervoer. Heeft iemand van jullie ervaring met de limo van Van Bergen Wim? Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 2-2-2010 12:02:25

nathalie
het gouden hart
hoi beste bruidjes,heb eens een vraagje heeft er soms iemand ervaring of al iets gehoord over het gouden hart in utrecht. hele mooi trouwjurken en goedkoop en de rest.aub als iemand van iest weet laat het me aub weten.groetjes nathalie09/07/2010
Andere Reacties: 1 2-2-2010 11:52:14

ines
foto's gasten
hallo,De laatste keren die we naar een trouw gingen maakte men gebruik van een leuk object om alle gasten te fotograferen.Nu ben ik op zoek naar iets origineels. Een grote kader vondt ik de max maar aangezien vorig jaar in zijn familie dit ook al wer...
Andere Reacties: 8 2-2-2010 11:51:04

Stéphanie
@ sofie
hoi,wij moeten nog het misboekje doornemen met de pastoor en de proefdruk van onze uitnodigingen krijgen en dan laten drukken. Ook moeten we nog kijken voor schoenen voor ons kindjes maar dat is voor komende vakantie. Voor de rest is alles geregeld...
Voorbereiding Reacties: 0 2-2-2010 11:22:13

Marjan
Intredelied
Hoi meiden!Wij trouwen in mei en zijn nog op zoek naar een intredelied. We trouwen niet voor de kerk en bij mooi weer zou de viering buiten doorgaan. Ik had zelf gedacht aan Conquest of paradise of aan de intro van Expeditie Robinson 2009. Wat denken...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 2-2-2010 11:10:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...