Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
cony
Hallo,heb gelezen in een trouwmagazine dat er dit weekend opendeurdagen zijn bij Cony in Aalter. Iemand idee of ze ook open zijn morgen, zondagnamiddag?Bedankt alvast voor de info!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-1-2010 23:54:02

Helen
trouwjurk Linea
HalloIk verkoop mijn prachtige trouwjurk van Linea Raffaelli. Kleur: cappucinomaat: 38lengte: ik ben 1m68 groot.nieuwprijs: 1980 euro, maar voor 600 euro is hij van jou (+ indien je schoenmaat 39 hebt, gratis schoenen van Linea erbij)!Foto's via mail...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-1-2010 18:37:16

daisy
kleren bruidkindes gevonden
kom ff met leuk nieuws, vandaag valt er een heel pak van mijn hart. we hebben de kleren van onze 2 bruidsmeisjes gekocht, ze zijn zooooo leukkkk en lief en schatttig :-)nu alleen nog op zoek naar wat voor men zoontje die ook bruidskindje is, maar dat...
Kledij - Suite Reacties: 4 30-1-2010 18:28:17

daisy
kleren bruidkindes gevonden
kom ff met leuk nieuws, vandaag valt er een heel pak van mijn hart. we hebben de kleren van onze 2 bruidsmeisjes gekocht, ze zijn zooooo leukkkk en lief en schatttig :-)nu alleen nog op zoek naar wat voor men zoontje die ook bruidskindje is, maar dat...
Kledij - Suite Reacties: 3 30-1-2010 18:28:16

Evi
Eerst pas gehad!!
Wat was vandaag een spannende dag die eerste pas in mijn jurk in mijn maat! De vorige keer was de jurk echt veel te groot dat je mijn taille helemaal niet zag.Het was echt zooo mooi, helemaal happy nu, moest ik toch even kwijt!
Andere Reacties: 4 30-1-2010 17:58:50

vanessa
toffe tekstjes voor een misboekje
Hallo ik trouw op 4juni en ben dringend op zoek naar mooie teksten voor men misboekje kan iemand me helpen waar ik precies kan zoeken? Alvast bedankt!
Religie Reacties: 3 30-1-2010 17:32:49

vanessa
Misboekje
Hallo is er soms iemand die weet waar ik toffe tekstjes vind om een misboekje in elkaar te steken alvast bedankt!
Andere Reacties: 0 30-1-2010 17:23:18

an
openingsdans
We vinden het verschrikkelijk moeilijk om een openingsdans te vinden. Wat vinden jullie van Beyonce met Halo???Suggesties zijn altijd welkom, liefst geen slow!
Andere Reacties: 7 30-1-2010 16:54:34

Bjorn
T&B Producties
T&B Producties bied u een combinatiepakket. U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs. In de prijs zitten volgende zaken: * Foto- en videograaf 15u aanwezig * 4 gemonteerde dvd's* 50 gratis foto's 10x15* ...
Video Reacties: 2 30-1-2010 15:35:58

Bjorn
T&B Producties
Dag Sanne,T&B Producties bied u een combinatiepakket. U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs. In de prijs zitten volgende zaken: * Foto- en videograaf 15u aanwezig * 4 gemonteerde dvd's* 50 gratis foto...
Fotografie Reacties: 2 30-1-2010 15:35:34

Ellen
Liedje van monza: stel nu dat jij niet bestond
Wij zijn op zoek naar het liedje van Monza 'Stel nu dat jij niet bestond'. We zouden dit graag in de kerk draaien, maar we kunnen het echter nergens vinden. Op i-tunes staat het ook niet. Kan iemand ons helpen? Groetjes Ellen 22/05/2010
Andere Reacties: 1 30-1-2010 13:22:18

Mandy
Middaglunch - hoeveelheid drank en eten voorzien?
Op ons huwelijk gaan wij 's middags met de hele suite bij ons thuis lunchen. Sandwiches en pistolets met beleg.We zijn ongeveer met een 25-tal personen.Hoeveel flessen cava moet ik voorzien? 10 flessen?Hoeveel sandwiches en pistolets per persoon? 3?B...
Voorbereiding Reacties: 6 30-1-2010 13:21:59

Sabine
kapper aan huis
Hoi!!Kent er iemand een kapper in het Mechelse die aan huis komt en wondere vericht met een opsteekkapsel?Sabine24/07/2010
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 30-1-2010 10:35:52

Katrien
Muziek
Wat vinden jullie van deze muziek in de kerk?Albatross – Fleetwood MacIk wil je nooit meer kwijt - Bart Peeters500 miles – The ProclaimersAltijd heb ik je lief - ClouseauCause I love you – Johnny Cash & June CarterIk blijf bij j...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 30-1-2010 10:03:55

Melissa
Wie hebben jullie als getuigen?
Hallo, Wie hebben jullie gekozen als getuigen en waarom?Ik ga mijn mama nemen. Waarom? Omdat ze mij met alles helpt: het kiezen van de trouwjurk, het bestellen van het eten, kleedjes van de kindjes, zaal, ... echt met alles. Het is mijn allerbeste vr...
Ceremonie Reacties: 21 29-1-2010 23:17:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...