Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natacha
suite
hoi bruidjes,wij trouwen enkel voor stadhuis, nu mijn nicht zou de 'ceremonie' doen...het is niet omdat we enkel voor stadhuis trouwen dat we daarvoor niet mooi binnen& buiten mogen komen, ook enkel voor de foto's zou het al mooier zijn. maar wee...
Andere Reacties: 3 27-1-2010 21:16:24

Melissa
Hoe verloopt de avond?
Hallo,Misschien een stomme vraag, maar ik stel ze toch ;-)Wij trouwen deze zomer en we hebben niet het "traditionele" avondfeest (met eten dus). De bedoeling is dat we 's avonds eerst met de beperkte familie eten en dat er van 20u-21u een r...
Ideeën Reacties: 7 27-1-2010 21:11:59

SVEN
Trouwkleed te koop
Hallo bruidjesIk ben getrouwd op 12/09/09, het was fantastisch!!Ik verkoop mijn trouwkleed voor een zeer mooie prijs!Het is van het merk Garamaj, maatje 42 -44.Een wit/ecru bustierkleedje met halflange sleep, deels afgewerkt met tule.Nieuw kostte dit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-1-2010 20:59:43

Veerle
Ik verkoop mijn trouwjurk
Hey toekomstige bruidjes,wil jij graag goedkoop aan een eenvoudige jurk geraken? ik wil graag mijn trouwjurk verkopen!maat 38/40, ivoorkleurig en van wilde zijde; model bovenaan smal, onderaan wijd (princessemodel).ik heb ook een bijpassende hoed.pri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-1-2010 20:57:31

thomas
allround dj alle muziek is mogelijk ambiance verzekerd
Ben je op zoek naar een goede allround dj ga dan nu naar www.djtommy.bedj tommy maakt van elk event een niet te vergeten feest.alle muziek is mogelijk ook de playlist mag meebepaald worden.ook de licht en geluidsinstallatie kan door dj tommy voorzien...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 27-1-2010 19:02:40

Delphine
dienst.. wat wel en niet in het misboekje vermelden?
Dag Lieve Bruidjes!Een paar maanden geleden had ik hier een berichtje achter gelaten 'over het trouwen voor de Kerk"Mijn vriend is al es getrouwd geweest voor de Kerk en ik vond dat zooooo erg..Ik had mij er na al die maanden al bij neergelegd d...
Religie Reacties: 4 27-1-2010 17:53:25

Stephanie
Benieuwd! Wie heeft welk trouwkleed
Hoi medebruidjesIk ben eigenlijk wel benieuwd welke jurk jullie hebben uitgekozen voor de speciale dag!Is het een traditionele jurk of niet? In kleur? Met hoepels? Enz...Ikzelf heb een jurkje van Nicky Vankets. Er zitten geen hoepels of onderrokken i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 27-1-2010 16:59:08

Eva
rent-a-priest
Eind februari hebben wij onze afspraak met rent-a-priest. Ik vroeg mij echter af hoe die afspraak er juist aan toe gaat. Welke vragen worden er zo allemaal gesteld?Ik ben graag goed voorbereid :-)groeteneva
Ceremonie Reacties: 2 27-1-2010 16:30:21

Romina
Wegwerpcamera's trouwfeest
Hallo,zijn er nog die werken met wegwerpcamera's op hun trouwfeest? Ik wil zelf het omhulsel maken van de wegwerpcamera maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen.Kan iemand mij hiermee helpen?Groetjes Romina
Fotografie Reacties: 5 27-1-2010 16:02:11

Sofie
Zoektocht ... HELP
Beste medebruidjes en compagnie,Efkes een niet-trouw gerelateerde vraag.Mijn zus trouwt dit jaar en ik organiseer haar vrijgezellen ;-)Nu zijn we op zoek naar een huis(je)/chalet te huur voor een weekend in de regio Dilbeek/Schepdaal/Ternat/...Kan ie...
Andere Reacties: 1 27-1-2010 15:29:57

cynthia
bruidsjurk
Hallo, ik zou volgende maand eens gaan kijken en passen bij het bruidsparadijs in merksem. Heeft er iemand daar al een jurk gekocht ? Ze hebben percies veel keuze voor alle budgetten.
Andere Reacties: 6 27-1-2010 15:29:04

T
Perles d'Amour
HEeft iemand al ervaring met deze vorm van trouwringen kiezen?Lijkt me wel interessant eigenlijk. Deze mensen komen aan huis met hun collectie trouwringen....laat met jullie ervaringen maar weten.
Andere Reacties: 8 27-1-2010 15:11:41

Liesbeth
kleding bruidsmeisje
Hallo,Wij trouwen in september dit jaar en ik ben een beetje aan het rond kijken voor een mooi kleedje voor mijn bruidsmeisje (8j). De prijzen van de kleedjes (vaak een setje met gilet, legging, topje en kleedje) van de communiecollectie van de typis...
Andere Reacties: 11 27-1-2010 14:48:40

KARIN
gastenboek
Hallo Waar koop je een gastenboek (behalve in de AVA)?Dank jeGrtjs
Andere Reacties: 7 27-1-2010 14:09:21

Sylvie
locatie foto's omgeving Breendonk
Hallo, Ik wou mijn foto's nemen aan het fort van Liezele maar we hebben enkel tijd in de voormiddag en nu las ik op hun website dat het fort enkel toegankelijk is in de namiddag. Klopt dit? Heeft iemand hier ervaring mee? Kennen jullie anders andere ...
Fotografie Reacties: 7 27-1-2010 13:10:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...