Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katleen
Feestlocatie Lier/Kontich
Hallo,Wij zijn momenteel volop op zoek naar een feestlocatie voor ons huwelijk.Kan iemand ons informatie geven over het Hof van Aragon, Hof van Nazareth en Hotel Ter Elst?Omdat sommige familie van ver moet komen gaat onze voorkeur uit naar een locati...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-1-2010 22:04:31

Gwen
Bang om iets te vergeten
Hallo aanstaande bruidjes,Ik ben zo bang om iets vergeten te regelen, is er mss iemand die een lijst heeft waar echt alles op staat?Zou mij enorm veel plezier doen.Alvast bedankt.Gwen14.05.2010.
Voorbereiding Reacties: 5 24-1-2010 21:06:57

Cindy
Bruidsboeket callas
Hey,Ik ben op zoek naar een bruidsboeket met callas. Heeft er iemand toffe ideetjes?GroetjesCindy
Bruidsboeket Reacties: 4 24-1-2010 20:51:05

Jurgen
Gospelkoor(tje) gezocht voor huwelijksmis
Beste mensen,mijn verloofde en ik zijn op zoek naar ene betaalbaar Black Gospel / Negro Spiritual - koor(tje) om onze huwelijksmis op te fleuren. Indien iemand contacten of ervaringen heeft met bovenstaande, graag uw info !Alvast bedanktJurgen & ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 24-1-2010 20:14:30

Annelies
muziek mis!
Hallo,Ik ben op zoek naar iemand die muziek kan komen spelen in onze mis op 14 mei.Bv. een piano en gitaarZang mag er eventueel ook bij.We denken aan liedjes als 'feels like home' van The Notebook, 'Here without you' van Three Doors Down, ...Regio An...
Andere Reacties: 2 24-1-2010 19:29:33

Sandra
Trouwspulletjes
Hallo bruidjes,Wij zijn reeds een paar maanden getrouwd, maar heb nog wel een paar leuke spulletjes te koop. Zo verkoop ik mijn juwelen (uniek ontworpen met parels in bruin en beige), strooimandjes en nog 2 ringzakjes.Indien interesse stuur je maar e...
Andere Reacties: 5 24-1-2010 19:29:11

Laura
huwelijksreis
Wij trouwen op 4 september en vertrekken daarna op huwelijksreis... We zijn nu volop aan't zoeken en denken aan Mauritius en/of île de Réunion. Heeft hier iemand goede herinneringen mee? Iemand tips? Waar gaan de andere koppeltjes naartoe d...
Huwelijksreis Reacties: 17 24-1-2010 19:01:57

Jennifer
openingsdans
ik heb nogal problemen om een gepast liedje te vinden voor ons trouwfeest 's avonds te openen. nu vinden mijn vriend en ik, she's like the wind van patrick swayzi wel heel mooi. vinden julie dit gepast? groejtes xxxx
Ideeën Reacties: 7 24-1-2010 17:54:40

Katrien
Hoeveel kost jouw volledige trouw-outfit?
Hallo bruidjes,Misschien een gevoelige vraag maar ik ben heel benieuwd naar wat de meeste bruidjes uitgeven aan de totale outfit die ze op hun trouwdag dragen.Mijn jurk kostte 2200 euro en dat was dan al aan halve prijs. Veel meer als wat ik aanvanke...
Andere Reacties: 28 24-1-2010 17:37:14

Ann
uitnodigen of niet
Dag mede-bruidjes!Onze uitnodigingen zijn gekozen, maar ik zit met het probleem voor enkele, dat ik niet weet of ik ze moet uitnodigen op ons trouwfeest of niet. Het zit zo, ik sta in het onderwijs, en dit is jaar per jaar afwachten waar ik terecht k...
Uitnodigingen Reacties: 12 24-1-2010 17:22:57

Evi
kilootjes
Hey, zijn er nog mensen die graag wat kilootjes kwijt willen tegen de grote dag? Misschien is het leuk om elkaar hierin een beetje te volgen en te steunen, zodat we elkaar kunnen aanmoedigen.
Voorbereiding Reacties: 20 24-1-2010 16:30:38

sofie
intrede liedje kerk
hey medebruidjes,ik ben op zoek naar een gepast liedje om samen met mijn pa de kerk binnen te komen.Kan iemand mij hiermee helpen.merci al!!!groetjes Sofie
Religie Reacties: 8 24-1-2010 15:03:17

kelly
onze openingsdans
hey bruidjes en bruidegompjes , Ik wou even mijn ideetje toelichten voor onze openingsdans... Ik moet nu wel zeggen ,ik moet al bleiten als ik er over schrijf / denk ... Allereerst zijn er veel mensen die het moeilijk had met onze keuze voor elkaar. ...
Openingsdans Reacties: 3 24-1-2010 14:59:24

hervé
Fotograaf regio west vlaanderen gezocht
Weet iemand soms een goeie fotograaf of iemand dat je kan aanraden om fotograaf te zijn op onze trouwdag op 13/08/10?Belangrijk voor ons is dat we de foto's krijgen op dvd of usb stick zonder watermerk en ook de prijs van een fotoalbumalvast bedankt
Fotografie Reacties: 13 24-1-2010 14:42:11

VEERLE
misboekje maken
Hallo wij gaan dus na 12jaar samenwonen trouwen ,ook voor de kerk . Wij hebben ook tesamen een dochter van 11 en een zoontje van 6 . Heeft er iemand toffe teksten of ideen om er een speciale misviering van te maken ? Dank u wel groetjes Veerle
Ceremonie Reacties: 5 24-1-2010 14:01:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...