Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debra
Doen jullie iets anders aan voor het feest?
Ik vroeg mij af of jullie 2 jurken hebben? Een trouwjurk en een jurk voor het dansfeest...
Andere Reacties: 11 23-1-2010 18:02:36

Bianca
fotograaf regio Antwerpen - Hoogstraten gezocht
Hallo, Ik ben op zoek naar een fotograaf die echt leuke en mooie foto's kan maken tijdens onze huwelijksdag. We trouwen op 14 augustus. Ik heb al prijzen gehoord van 1500 euro. Dat is wel duur, maar misschien wel redelijk als je goede kwaliteit wi...
Fotografie Reacties: 15 23-1-2010 17:24:25

Lieve
Intredelied en uittredelied
Hallo allamaal,wij zijn nog op zoek naar een mooi nummer voor intredelied.Wij hebben besloten om samen te kerk in te gaan.Tevens als jullie ook enkele ideeën hebben voor een lied voor het buitentreden van de kerk is ook heel welkom.Bedankt!
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 23-1-2010 17:03:58

Debra
Leuke site voor trouwers
Hallo mede-bruidjesHeb een leuke site gevonden : http://www.mijn-trouwfeest.be/Trouw-planner.htmlGroetjesDebra
Voorbereiding Reacties: 0 23-1-2010 16:57:55

SOFIE
heb 2 suitekleedjes te koop
hallo heb een bordauxrood suitekleed te koop maat 44 en een zilvergrijs suitekleed maat 46-48perfecte staat,slecht 1 maal aangehad mei 2009foto's vragen op sofie_albrecht@telenet.be
Andere Reacties: 4 23-1-2010 16:08:40

katrien
live jazz bandje
Hi,Kan er iemand mij een raming geven wat een live badn ongeveer kost voor +-/ 1.30 te spelen? En kent er iemand een bandje type jazz?Greetz!!!
Muziek - Live Reacties: 4 23-1-2010 14:40:12

katrien
Trouwfeest zonder dansfeest?
Hello,Heeft er iemand ervarng met een trouwfeest zonder dansfeest? Ons idee is om receptie te geven met live band omdat het er dan toch wat extra is voor de gasten. Wij zijn niet zo van dansfeesten en mijn motto is blijf wie je bent... Heef iemand...
Ideeën Reacties: 8 23-1-2010 14:38:16

Jolien
Foto's op dvd
Hoi iedereen, Ons huwelijk is pas in 2011, maar ik ben al wat aan het snuisteren op allerlei websites. Ikzelf ben nogal een foto-freak, voor mij zijn de huwelijksfoto's dan ook belangrijk. Ik zou graag een foto-album hebben maar ook alle foto's van d...
Fotografie Reacties: 16 23-1-2010 13:48:03

Kim
Feestzaal BBQ of dansfeest in 2010? Regio Antwerpen
Hallo,Wij zouden graag voor de wet trouwen op 15 mei 2010 en later in het jaar (tussen 15 mei en eind september) nog een feest willen doen. We dachten aan een BBQ of misschien enkel een dansfeest met wat hapjes en een dessertenbuffet. Weet iemand nog...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-1-2010 13:27:50

Kathleen
Lange nagels 'n must voor bruid?
Beste bruidjes,wellicht één van de meest banale vragen, maar ik wil dan ook alles goed doen maar ben op zich vrij onzeker over vanalles en nog wat.Wat raar, maar ik weet eigenlijk niet goed wat te doen met nagels. Ik ben geen nagelbijter, m...
Andere Reacties: 13 23-1-2010 13:17:09

Anastasia
Perfecte trouwlocatie Limburg
Halloow iedereen!!!Ik zit met een dilemma...zoals vele onder ons denk ik! ;) DE TROUWLOCATIE, niet zomaar een, maar een die WOW is. Als ik de foto's bekijk via google-afbeeldingen dan zie ik al die mooi-versierde-zalen, ma natuurlijk gn enkel in Belg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 23-1-2010 13:03:14

Sarah
Misboekjes
Hey mede-bruidjes,Als er onder jullie zijn die al klaar zijn met hun misboekje en dit eventueel zouden willen delen, mogen jullie me dit steeds mailen: sarahptg@gmail.comIk ben er nu mee bezig en wil wel nog wat extra inspiratie :)Alvast bedankt!Gro...
Voorbereiding Reacties: 1 23-1-2010 11:02:49

wendy
Fotograaf voor mijn avondfeest gezocht !
Hallo , Ik zoek iemand/fotograaf of iemand met al een beetje ervaring in fotografie die op 18 september 2010 van 19.30u tot ongeveer 00.30u op mijn avondfeest foto's wil/kan komen trekken.Mag ook een student(e) zijn. Wij zijn van de regio Antwerpen-...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 23-1-2010 8:35:32

Evi
Welk lettertype?
Hey bruidjes! Welk lettertype gebruiken jullie op je kaart? Ik zoek iets kallegrafie-achtig, maar niet te groot!Is het ook mogelijk om twee verschillende lettertypes gebruiken? Bv. op de aankondiging meer cursief en de kleine uitnodigingen voor de re...
Andere Reacties: 2 23-1-2010 8:01:12

Dorothea
Waar bolero vinden?
Ik heb vandaag mijn trouwkleed gevonden in de La Sposa Outlet. Het was helemaal onverwacht en ik heb er nooit bij stilgestaan dat ik voor in de kerk toch iets nodig zal hebben om mijn schouders te bedekken.Ik moet nu dus op zoek naar een bolero of ja...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 23-1-2010 0:47:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...