Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debra
Doen jullie iets anders aan voor het feest?
Ik vroeg mij af of jullie 2 jurken hebben? Een trouwjurk en een jurk voor het dansfeest...
Andere Reacties: 11 23-1-2010 18:02:36

Bianca
fotograaf regio Antwerpen - Hoogstraten gezocht
Hallo, Ik ben op zoek naar een fotograaf die echt leuke en mooie foto's kan maken tijdens onze huwelijksdag. We trouwen op 14 augustus. Ik heb al prijzen gehoord van 1500 euro. Dat is wel duur, maar misschien wel redelijk als je goede kwaliteit wi...
Fotografie Reacties: 15 23-1-2010 17:24:25

Lieve
Intredelied en uittredelied
Hallo allamaal,wij zijn nog op zoek naar een mooi nummer voor intredelied.Wij hebben besloten om samen te kerk in te gaan.Tevens als jullie ook enkele ideeën hebben voor een lied voor het buitentreden van de kerk is ook heel welkom.Bedankt!
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 23-1-2010 17:03:58

Debra
Leuke site voor trouwers
Hallo mede-bruidjesHeb een leuke site gevonden : http://www.mijn-trouwfeest.be/Trouw-planner.htmlGroetjesDebra
Voorbereiding Reacties: 0 23-1-2010 16:57:55

SOFIE
heb 2 suitekleedjes te koop
hallo heb een bordauxrood suitekleed te koop maat 44 en een zilvergrijs suitekleed maat 46-48perfecte staat,slecht 1 maal aangehad mei 2009foto's vragen op sofie_albrecht@telenet.be
Andere Reacties: 4 23-1-2010 16:08:40

katrien
live jazz bandje
Hi,Kan er iemand mij een raming geven wat een live badn ongeveer kost voor +-/ 1.30 te spelen? En kent er iemand een bandje type jazz?Greetz!!!
Muziek - Live Reacties: 4 23-1-2010 14:40:12

katrien
Trouwfeest zonder dansfeest?
Hello,Heeft er iemand ervarng met een trouwfeest zonder dansfeest? Ons idee is om receptie te geven met live band omdat het er dan toch wat extra is voor de gasten. Wij zijn niet zo van dansfeesten en mijn motto is blijf wie je bent... Heef iemand...
Ideeën Reacties: 8 23-1-2010 14:38:16

Jolien
Foto's op dvd