Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jennifer
dagplanning
Hallo iedereen... ik heb even zitten puzzelen... en vraag hierover jullie mening, zit het ergens krap of ergens net te veel tijd tussen? want dit is echt moeilijk :s8u00 Haar en Make-up 9u30 Aankomst suite10u40 Vertrek naar Gemeente 11u00 ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2010 23:48:51

Shari
huwelijksreis Zuid thailand, welk hotel en waar?
Hey!Iemand al ervaring met romantische en goede luxe hotels in zuid thailand?Op een van de eilandjes dus (phuket, koh samui,koh samet,khao loak,...)We willen dus gewoon strandvakantie in een romantisch hotel met mooi strand, en een paar winkeltjes en...
Huwelijksreis Reacties: 6 21-1-2010 20:41:18

Shalini
Aanvraag fotolocatie
Hey iedereen!Mijn vriend en ik trouwen op 2 juli 2011, nog wel even dus! We willen foto's gaan nemen in het Centraal Station van Antwerpen, onze fotograaf zag dit ook volledig zitten. Hebben jullie soms een idee waar we daar toestemming voor kunnen v...
Fotografie Reacties: 8 21-1-2010 20:19:46

shana
misboekje
heykes iedereen,op 19 februari is onze grote dag!!!Het komt dus steeds dichterbij.Toch moet ik nog steeds enkele zaken in orde brengen, zoals de misboekjes.Ik heb vandaag eindelijk heel mijn mis zelf afgemaakt, op papier enzo, maar nu zou ik het will...
Voorbereiding Reacties: 4 21-1-2010 20:03:27

Nathalie
Flessenpost
Hoi, In plaats van gewone uitnodigingen loop ik al een paar dagen rond met het idee om mijn uitnodigingen in flessenpost te steken. Ik heb er gevonden op flessenpost.nl, en op eflessen.com.Nog iemand andere plaatsen waar je ze kan kopen. Eigenlijk ...
Uitnodigingen Reacties: 6 21-1-2010 19:56:03

Evi
Zelf ontworpen uitnodigingen
Hallo allemaal,Kan er iemand mij een voorbeeld bezorgen van een zelf ontworpen uitnodiging? Zodat ik inspiratie kan op doen voor de onze?Groetjes Fleur
Uitnodigingen Reacties: 10 21-1-2010 19:50:29

frida
6 februari
Wie trouwd er ook op 6 februari 2010?Groetjes Frida
Voorbereiding Reacties: 1 21-1-2010 19:43:22

Evi
Huwelijksreis
Hallo,Wij zijn volop onze huwelijksreis aan het plannen naar Bali. We zouden eerst een stopover maken op Singapore hier zouden we 2 nachten verblijven in hotel Grand Copthorne Waterfront daarna reizen we verder naar Bali waar we gedurende 7 nachten z...
Huwelijksreis Reacties: 6 21-1-2010 19:37:59

lisa
vermelding huwelijksreis-cadeaulijst op uitnodiging?
Hallo allemaal,Wij trouwen in juli en ik probeer zo al de tekst voor de uitnodiging wat te vormen.Wij gaan bij een reisbureau een huwelijksreis-cadeaulijst openenen (budget huwelijksreis in stukjes opgebroken, die mensen dan kunnen storten op bep. re...
Huwelijksreis Reacties: 7 21-1-2010 14:17:40

Leen
Aantal drank voor 230 personen
Hallo,Ik vraag me af hoeveel het zou kosten om drank te voorzien voor 230 personen. Dan heb ik het over: aperitief (vb: 2 glaasje cava), witte en rode wijn, frisdrank en bier > alles à volonté (buiten de cava). Grts
Andere Reacties: 5 21-1-2010 14:05:20

annelies
bruidskindjes
Hoe oud zijn jullie bruidskindjes? We hadden eigenlijk de tweeling gevraagd van mijn vriend zijn broer (die zou tegen de trouw zo’n 1,5 jaar zijn). Maar de moeder zoekt precies telkens excuses : Aanvankelijk gingen ze nog niet kunnen lopen. Nu...
Andere Reacties: 14 21-1-2010 14:03:39

Ellen
coeur d'artichaut of le conte
Wij zijn erg benieuwd of iemand ooit een trouwfeest met catering organiseerde met traiteur "Coeur d'artichaut" uit Gent of "Le conte" uit Oudenaarde. Zijn jullie tevreden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-1-2010 13:46:06

Kim
Playlist dj
Hallo!de trouw komt nu wel heel snel dichtbij en binnen twee weekjes hebben we een afspraak met de DJ.Graag eens ne poll! Welke songs kunnen volgens jullie niet ontbreken op een geslaagd trouwfeest/fuif?
Andere Reacties: 12 21-1-2010 13:29:03

Channa
Verlovingsring
Ik ben benieuwd naar jullie verlovingsringen. Ik heb de mijne sinds dinsdag. Had de steen van men moeder gekregen (sentimentele waarde) en heb dan zelf het ontwerp gekozen. Ik loop hier nu rond met een mooie, grote steen aan mijn vinger. Ben super tr...
Andere Reacties: 21 21-1-2010 12:59:59

Cynthia
Dilemma: vader vermelden of niet
Hallo,Ik zit met een klein probleempje. Ik ben gisteren begonnen met de tekst van onze uitnodigingen. Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn pa is hertrouwd en mijn ma is nog alleen. Nu is het al 2 jaar dat ik praktisch geen contact heb mee mijn pa. ...
Andere Reacties: 12 21-1-2010 12:42:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...