Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
suitekledij grote maten west-vl
hallo,in mei huwt mijn zus, ik ben dan ook begonnen aan mijn zoektocht naar suitekledij, er zijn geen regels qua kledij, gewoon iets moois en detigs. weet iemand waar je kledij kan vinden in een grotere maat. liefst in de regio west vlaanderenbedankt
Andere Reacties: 3 20-1-2010 19:06:41

wendy
Fotograaf of wegwerpkodakjes?????
Hallo Bruidjes...Ik trouw op 24 augustus 2010 op het strand in Curacao met alles erop en eraan..dus ook fotograaf...Nu als wij terugkomen geven wij op 18 september 2010 een avondfeest voor familie&vrienden en weet niet goed wat ik hier moet doen....
Fotografie Reacties: 7 20-1-2010 19:01:31

Tineke
Ervaring met studio F in Gent?
Hallo!Heeft iemand ervaring met Alain Denis (of één van zijn medewerkers) van Studio F in Gent? Ik heb al contact met hem gehad en hij komt alvast heel professioneel over. Zijn prijzen zijn minstens even professioneel... :-) Ik vraag me af ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 20-1-2010 18:29:07

kitty
bruidsboeket gevonden
hoi heb mijn bruidsboeket gevonden.wist heel goed wat ik niet wou maar niet wat ik wel wou.ben dan toch blij dat ik HET gevonden heb.wat zijn de prijzen ongeveer van de boekets?heb ni echt idee of ik veel moet betalen of nietgroetjes
Andere Reacties: 3 20-1-2010 18:17:10

Jennifer
T&B producties
hallo iedereen, ik ben vandaag eens gaan luisteren bij T&B producties in hoboken, kan hier iemand enkele ervaringen over meedelen? De prijs is echt goed te doen, aangezien het zowel foto als video is.. alvast bedankt voor de reacties xxx
Video Reacties: 7 20-1-2010 18:17:10

Sofie
Modeshow suitekledij San Marco Village op 24/1
Hoi Iedereen, Ik hoorde dat er komende zondag (24/1) een modeshow van de suitekledij georganiseerd wordt door Maya's bruidsboetiek in San Marco Village in Schelle. Is er iemand die daar al eens naartoe geweest is, of daar meer over weet? Is dat de mo...
Andere Reacties: 4 20-1-2010 17:55:22

Elien
fotograaf Jamin Deknudt
Hallo allemaal,Wij denken om Jamin Deknudt uit Deerlijk te nemen als fotograaf.Zijn er bruidjes die ervaring hebben met deze fotograaf?Alvast bedankt voor de reactie!Groetjes,Elien
Fotografie Reacties: 4 20-1-2010 17:51:59

Nathalie
Uinodigingen CartaRosa
Hallo medebruidjes,Ik zou mijn uitnodigingen laten maken bij CartaRosa. Heeft er iemand ervaring daarmee? Ik wou ze eerst kopen bij de drukker, en dan zelf afprinten, maar het lijkt me precies goedkoper via CartaRosa?Tips???Nathalie07/08/10
Uitnodigingen Reacties: 4 20-1-2010 17:29:55

Eva
trouwjurk
Hai dames, ik zoek een mooie, stijlvolle, eenvoudige bruidsjurk, geen sissi! Heeft iemand een goed advies qua winkel in Nederland?? Het liefste omgeving Utrecht, Amsterdam of Den Bosch. Alvast bedankt voor reacties!!
Andere Reacties: 4 20-1-2010 16:09:59

natasja
nele die fotograaf jurgen dooms als fotograaf had
Zoals het topic al zegt zoek ik Nele die de fotograaf Jurgen Dooms op haar huwelijk heeft gehad.Zij had een heel mooi kleed aan,heeft me ook gezegd welke ,maar vindt het niet terug.Kan iemand me helpen?mvg
Andere Reacties: 0 20-1-2010 15:48:04

Nathalie
bedankjes
hallo iedereen, Ik heb een vraagje ivm de huwelijksbedankjes. Wat gaan jullie doen? Klein cadeautje op dag zelf (en wat dan? snoepjes?)? Of enkel foto opsturen achteraf? als je op dag zelf iets geeft, moet je dan nog steeds foto opsturen? Ik heb echt...
Andere Reacties: 9 20-1-2010 15:07:55

Katrien
Origineel cadeau ouders
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een origineel cadeau voor onze ouders....we dachten aan een leuk etentje. De ouders van mijn verloofde eten graag uitgebreid en lekker, maar mijn vader is maar een kleine eter en niet zo culinair. Nu dcht ik bijvoorbee...
Andere Reacties: 5 20-1-2010 14:59:03

Katrien
Snoepboeket
Hey,Weten jullie waar ik zo een snoepboeket kan vinden? Een paar maanden geleden vond ik ze nog overal, nu ik ze nodig heb helaas niet meer...
Andere Reacties: 6 20-1-2010 14:56:20

sven
Berekening
Een tijdje geleden vond ik hier op het forum iemand die een Excel bestand aanbood voor het berekenen van enkele zalen (waar wij wel in geinteresseerd zijn), heeft iemand dat bestand nog? Ik heb precies nog niets ontvangen. Wilt iemand het mailen aub ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 20-1-2010 14:47:54

Evi
Witte panty of niet?
Dragen jullie een witte panty onder je trouwjurk of gewoon een huidskleurige?Kiezen jullie voor een stay up of met jartellen?
Kledij - Accessoires Reacties: 18 20-1-2010 14:14:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...