Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

VEERLE
ervaring huur een stuur
Heeft er iemand ervaring met het bedrijf huur een stuur ? Wij zijn nl.van plan om daar een oldtimer bus te huren maar willen eerst eens even horen naar anderen hun mening.Dank u wel groetjes veerle
Andere Reacties: 0 24-1-2010 13:58:11

Bianca
fotolocatie regio Rijkevorsel (Hoogstraten)
Hallo,Wij willen onze trouwfoto's op een mooi natuurplekje nemen. Heeft er iemand een idee waar je een heel mooi natuurplekje hebt? Er mag ook een vijver in de buurt zijn. Ik houd ook wel van bloemen.groetjesBianca
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-1-2010 13:03:32

Vicky
LA DEUZE
Graag had ik geweten of er iemand ervaring heeft met feestzaal LaDeuze in Maarkedal.Ik ben ook op zoek naar foto's van de feestzaal, kan iemand mij daar mee helpen.En enig idee wat ze ongeveer vragen voor avondfeest? En voor de receptie?Alvast bedan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-1-2010 12:36:18

VEERLE
hoeveel kost een halterjurk van marylisse of robel
hallo,ik zie heel graag een halterjurk die in de brochure van couture robel staat nu zou ik graag weten hoeveel die ongeveer kost er staat nl geen kostprijs bij. Weet er iemand dus hoeveel een jurk gemiddeld kost bij couture robel ? Dank u wel !!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-1-2010 12:07:57

Patricia
Waar kan ik een kleed vinden van Ozlem Suer
Ik heb mijn droomkleed gezien, maar toen ik een dag na de eerste passessie naar de winkel telefoneerde om het te reserveren, bleek het verkocht te zijn. snif, snif,... Naar wat ik vind, is dit de enige winkel in België die de collectie van Ozlem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-1-2010 11:45:11

stefanie
live band receptie
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een live band die tijdens onze receptie voor ambiance zou kunnen zorgen. Kennen jullie leuke bands in de omgeving van ieper veurne westvlaanderen
Muziek - Live Reacties: 8 24-1-2010 11:18:23

Nele
kostuum regio leuven-limburg
Hallo allemaal,Wij zijn nog op zoek naar een kostuum voor mijn vader. Hij zou hier liefst niet meer als 500-600 euro aan uitgeven. Hebben jullie tips voor winkels (die toch ook niet c&a of JBC ofzo zijn) waar je mooie, niet al te dure kostuums ka...
Andere Reacties: 4 24-1-2010 11:01:30

carine
Italian Lakes Wedding - Sposiamovi
Hoi,Wij willen graag trouwen in Italie. We hebben contact met een firma : de "Italian Lakes Wedding" . Is er iemand die deze firma kent ? Of nog beter : het huwelijk ook hiermee heeft georganiseerd ????
Locatie Reacties: 2 24-1-2010 9:10:19

Ellen
gezocht: liedje natalia you are
Hey bruidjes,Kan iemand van jullie mij misschien aan het liedje you are van Natalia helpen? En zou je het mij dan kunnen doorsturen via mail ofzo. Je zou er mij een enorm groot plezier mee doen. Want ik vind het een prachtig nummer, beter als het org...
Andere Reacties: 10 23-1-2010 23:18:16

Ellen
Make-up regio Lommel
HoiIk trouw op 22 mei 2010 en ik zoek nog iemand die mijn make-up aan huis (Lommel)kan verzorgen. Iemand ideetjes? Alvast BedanktGroetjesEllen
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 23-1-2010 22:56:42

vicky
Help!!!! zoek nog een tekst voor huwelijksaankondiging door dochertje
Hallo bruidjes, ik zou graag mijn dochtertje ons huwelijk laten aankondigen op de huwelijksuitnodiging maar vind geen leuke tekst. Heeft er iemand een ideetje?groetjes 08/05/2010
Uitnodigingen Reacties: 2 23-1-2010 20:49:46

annabel
ceremoniemeester en limo worden te duur!!!
he allemaal, zijn er onder jullie nog die problemen hebben met de lange tijd dat de ceremoniemeester aanwezig is en eigenlijk niet nodig is?wij hebben ene die alleen met koppels werkt als je ook zijn vervoer neemt.voor ons geen probleem maar nu wij e...
Andere Reacties: 7 23-1-2010 20:25:34

Lisbeth
kapsel
hey allemaal, het wordt stillaan tijd dat ik begin uit te kijken naar kapsels. kennen jullie goede sites met veel foto's? Groetjes en alvast bedankt
Andere Reacties: 5 23-1-2010 19:39:57

Chantal
Kostuum gekozen!
Hey Bruidjes & Gommetjes,Vandaag m'n schatteke z'n kostuum gaan kiezen bij Pierrot Fashion! Een echte aanrader...wij zijn geholpen door een super vriendelijke man die echt wel alles deed om m'n ventje er super te laten uitzien op onze grote dag :...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 23-1-2010 19:06:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...