Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
make-up 4 you
Hallo,Heeft er iemand van jullie al ervaring met make-up 4 you? Hoe viel de prijs mee en waren jullie tevreden met het resultaat? Zijn er nog andere visagisten regio Limburg die aan te raden zijn?Groetjes,Sara
Andere Reacties: 4 26-1-2010 16:44:56

Sara
Kostprijs llingerie Poirier
Hallo allemaal,Heeft er iemand een idee rond welke prijs de lingerie van Poirier zit? Ik heb het dan over een strapless bh, geen bustier ofzo.Alvast bedankt voor de reacties!Sara
Andere Reacties: 2 26-1-2010 16:28:36

Kathleen
uitzending "de ring" van 25/01/2010 - bruidsboeket
Dag mede-bruidjes, Gisteren in de uitzending van "De Ring" EEN, kreeg Cindy een heel bijzonder bruidsboeket. Weet iemand van jullie of ik hiervan ergens op het internet een foto zou kunnen vinden? Zelf vind ik het niet terug.Alvast bedank...
Bruidsboeket Reacties: 6 26-1-2010 15:48:13

kelly
budjetvriendelijke videoreportage
hallo mensjes , wij zijn op zoek naar iemand die HEEL budjet vriendelijk een video kan maken van ons huwelijk. op 25/06/2011. groetjes kelly
Video Reacties: 10 26-1-2010 15:27:31

vicky
dj gezocht waar we zelf onze afspeellijst mogen bepalen!
hey dj's,Wij zoeken nog iemand om op zaterdag 17/07/2010 op ons trouwfeest te komen draaien. Enkel met het gedacht dat WIJ onze liedjes doorgeven en dat deze dan gedraait worden. Je zal de installatie van UP TO YOU gebruiken, want deze staat in onze...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 26-1-2010 14:43:55

Tina
Babytje op trouw
Hallo,Even jullie mening vragen.Onze uitnodigingen zijn nu uitgedeeld.We hebben geen kinderen onder de 15 jaar uitgenodigd. Nu heb ik iemand die 2 maand voordien juist zal bevallen en borstvoeding geeft. Zij delen mij mede dat ze het kindje dus meebr...
Andere Reacties: 15 26-1-2010 13:06:42

Dorien
Liedje binnenkomen zaal
Hoi allemaal , Wij zijn op zoek naar een liedje om binnen te komen in de feestzaal.Ik heb al twee liedjes die wel zouden kunnen.Chris brown - Forever of With you Allebij wel een goede tekst vind ik , welke zouden jullie nemen.Voor een liedje van het ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 26-1-2010 12:39:29

Katrien
Birdcage sluier
Hoi,ik ben op zoek naar een birdcage sluier die ikhier in België kan kopen.Heeft iemand enig idee waar?Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-1-2010 11:45:31

natasja
wanneer trouwjurk kiezen
ej allemaal,ik trouw op 6 /05/2011ik ben zondag naar een bruidshow van boetiek maya gaan zien en er zaten wel wat kleedjes tussen die ik heel mooi vindt... ik heb een afspraak gemaakt voor 5 februari. maar is dat niet te vroeg??? de mevrouw zei,dat z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-1-2010 11:44:41

Nathalie
budgetvriendelijke trouw
Dag bruidjes en bruidegommetjes allemaal! Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik stappen in het huwelijksbootje maar hebben geen erg groot budget. Wij zijn heel blij dat mijn vriend zijn kostuum krijgt van zijn vader, want dat is toch een hele kost mi...
Andere Reacties: 10 26-1-2010 11:39:27

annouschka
lingerie Poirier limburg
Hoi iedereen,Kan iemand mij aan een adresje helpen waar ik de collectie van Poirier bruidslingerie kan kopen.Ik woon in Bocholt dus liefst in de provincie Limburg of in Nederland omgeving Eindhoven, Weert.Alvast bedankt!!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-1-2010 11:39:15

kathelijne
niet traditionele zaal leuven-limburg
wij zijn dringedn op zoek naar een niet traditionele feestzaal (geen gedrapeerde tafelkleden, ceremoniemeersters, tronen, ... :-))in de omgeving van leuven of in limburg. Heeft er iemand een leuk idee? Onze eerste keuze was het stuk in leuven maar da...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 26-1-2010 9:42:06

Mila
Een budgetvriendelijke dj, Regio Kortrijk en omstreken
Zoals de titel zegt, zijn wij op zoek naar een budgetvriendelijke dj die nog vrij is op 5 juni 2010.Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 26-1-2010 9:38:28

Mila
Budget vriendelijke DJ Regio Waregem, Kortrijk en omstreken
Zoals de titel zegt, zijn wij op zoek naar een budgetvriendelijke dj die nog vrij is op 5 juni 2010.Groetjes
Andere Reacties: 0 26-1-2010 9:37:05

Anke
Bliqje
Heeft iemand hier ervaring mee?Lijkt me wel een heel leuk idee!http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/bliqje/
Uitnodigingen Reacties: 5 26-1-2010 9:35:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...