Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
aantal misboekjes
Hallo,Mijn familie woont allemaal aan de kust en moet dus van nogal ver afkomen (feest is in Brabant) dus ik denk wel dat er tamelijk veel volk naar de mis gaat komen vermits de receptie er vlak na op volgt. Voor de receptie is ongeveer 200 man verwa...
Religie Reacties: 5 26-1-2010 20:49:12

Kristelle
Misboekjes
HalloOns misboekje is klaar maar ik zit met een probleem, in onze beide families zijn er misschien 4 à 5 mensen die nederlands kunnen. Vermits de mis in het nederlands is weet ik niet of ik voor iedereen een boekje zou moeten drukken of enkel vo...
Andere Reacties: 5 26-1-2010 20:35:36

Annelies
Originele tekst voor uitnodiging
Hallo,wij trouwen op 3 juli en zijn op zoek naar originele teksten voor op ons uitnodiging.Graag jullie reacties!Alvast bedankt!Groetjes,Annelies & Kurt
Uitnodigingen Reacties: 3 26-1-2010 20:03:28

cynthia
budgetvriendelijke jurk
Hallo , heeft er iemand soms ervaring met Aziexport ? Daar zou men blijkbaar mooie trouwjurken kunnen kopen aan mooie prijzen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-1-2010 19:53:23

Cynthia
kaartjeshuis.be
Hallo bruidjes, we zijn volop bezig met de uitnodigingen en hebben ons oog laten vallen op kaartjeshuis.be.Dit omdat ze iets anders zijn dan iedereen gewoon is. Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee? Met hun service, kwaliteit drukwerk,...Beda...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-1-2010 19:23:32

Kathy
hoed
hallo dames en misschien ook wel herenik ben op zoek naar een hoed voor mijn toekomstige, het lijkt zo een beetje op een bolhoed maar met zo een gleuf in, afgelopen zomer zag ik ze wel maar steeds in het zwart en we zijn op zoek naar bruin of gebroke...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 26-1-2010 19:22:21

Kathy
Hoed
Hallo dames,voor ons is het nog 5 maand en 2 weken en is het zover.Nu wil mijn toekomstige heel graag een hoed, maar ik heb geen idee waar te zoeken, het zou zo een soort ja a capulco achtig hoedje (of hoe je het ook moet noemen) worden, maar heb gee...
Andere Reacties: 0 26-1-2010 19:19:46

Lieve
Nog maar 5 maanden
Moet eventjes kwijt dat vandaag over 5 maanden precies (151 dagen) wij gaan trouwen!! Kan bijna niet wachten!Wie trouwt er nog meer op 26/6/2010? PS: weet iemand waar ik een student videografie kan vinden? Welke hogeschool/univ houdt zich met die opl...
Voorbereiding Reacties: 10 26-1-2010 19:04:55

leen
origineel gastenboek
hoi iedereen,Ik ben op zoek naar een gastenboek voor ons huwelijk. Waar kan je dit kopen en hoeveel kost dit ongeveer?Of heeft er iemand een origineler idee dan gewoon een boek?Alvast bedanktGroetjesLeen
Andere Reacties: 8 26-1-2010 18:56:53

natacha
tenue voor eventuele site
heb tenue te koop van LUI JO.Heb deze gedregen okt '09 voor trouw van schoonbroer...heel veel positieve reactie's op gehad. gewoon maar heel mooi.reden verkoop ben terug wat vermagert...intresse: natacha.deleu@telenet.be
Andere Reacties: 2 26-1-2010 18:43:16

Chantal
Ons Trouwvervoer voor 17/07/2010 Perte Totale
Beste Bruidjes & Gommetjes,Vandaag heel slecht nieuws gekregen onze witte Audi R8 die we van een kennis mochten gebruiken als trouwvervoer is sinds dit weekend perte totale. Het was wel even een slag in ons gezicht dit te horen, we vinden het nat...
Andere Reacties: 6 26-1-2010 18:27:12

els
catering
Hey,wij zijn nog op zoek naar een cateraar die broodjes kan voorzien op de middag. Liefst ook met bediening en regio Knokke.Kan er iemand ons helpen?els8 mei 2010
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-1-2010 18:11:45

Annelies
trouwvervoer: 2 RODE GEITJES GEZOCHT!
Hallo!Als trouwvervoer kozen wij zowel voor onszelf als voor heel onze suite voor gietjes (2pk). We willen graag een witte geit voor ons, en voor de rest van de suite rode geitjes.Voorlopig hebben we al 1 witte en 4 rode geitjes. We zijn nog op zoek ...
Andere Reacties: 4 26-1-2010 18:03:58

Catharina
feestlocatie gezocht
beste,Wij zoeken nog een goedkope feestlocatie tussen Antwerpen en Veerle (Laakdal) !!Elk ideetje is welkom !! Bedankt alvast !!Grtz
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-1-2010 17:56:00

Ans
Foto's trouw
Hallo iedereen, wij zijn afgelopen zomer reeds getrouwd. Het heeft heeeeeel lang geduurd maar voor diegene die nog geïnteresseerd zijn in de foto's, op onderstaande link kan je er enkele terugvinden...Ik heb nu pas tijd gevonden om ze op interne...
Fotografie Reacties: 9 26-1-2010 17:03:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...