Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Fotograaf gemeentehuis
Hallo iedereen.Wij zijn een lesbisch koppel en stappen op 18 juni in het huwelijksbootje en zijn nog op zoek naar een niet-prijzige fotograaf.We wensten eeerst geen fotograaf te nemen maar uiteindelijk vonden we dan toch dat we toch op z'n minst een ...
Fotografie Reacties: 13 31-1-2010 15:41:49

katleen
autoboeketje
hallo allemaal,mss een dom vraagje maar ik zou op de wagen graag een bloemstukje laten maken met een zuignapje.maar is dit meestal identiek met u bruidsboeket ef hoe wordt dat gedaan?
Andere Reacties: 1 31-1-2010 14:49:27

H
kapper aan huis
Kent iemand een goede kapper aan huis (ook make-up) omgeving Roeselare?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 31-1-2010 14:32:00

katleen
versiering zaal
wij zijn bezig met de laatste voorbereidingen voor onze trouw. wa gaan onze zaal zelf versieren maar zijn op zoek naar mooie bloemenstukjes of mooie manieren om de tafels te versieren.kan niet echt iets vinen oop internet.Kan iemand mij helpen of iem...
Andere Reacties: 2 31-1-2010 14:13:12

Jennifer
pastoor huwelijk afkeuren?
Beste bruidjes, ik zit met de vrees dat onze pastoor ons huwelijk zou durven afkeuren. In die zin, dat wij beide wel gedoopt zijn en onze communies gedaan hebben. Maar alles behalve elke week naar de mis lopen :s, kan het daardoor gebeuren dat hij on...
Ceremonie Reacties: 12 31-1-2010 13:53:45

tania
help fotos
hallo iedereenwe zitten echt met een probleempje.we hadden graag fotos laten maken in een oud gebouw zoals kasteel ofzo.maar waar kan ik daar voor terecht ik heb het internet al afgezocht maar hetis zo moeilijkom iets te vinden waar je binnen mag.wet...
Fotografie Reacties: 1 31-1-2010 13:47:44

Mandy
Menukaarten
Heeft er soms iemand een voorbeeldje van een menukaart?Ik zou ze graag zelf proberen maken in de lijn van onze uitnodigingen. Ga dit doen denk ik in publisher.Maar heb geen idee hoe dit opgesteld word...Wat zet je op de voorkaft? Gewoon menu?Alle voo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 31-1-2010 12:56:54

Kelly
Dansles Openingsdans
Hoi,Voor onze openingsdans zouden we graag iets anders willen doen dan de klassieke slow. Nu mijn kleed geeft wel niet al teveel mogenlijkheden dus we mogen het niet te moeilijk maken.Waar kan je in vlaams brabant privé dansles volgen en wat zij...
Openingsdans Reacties: 4 31-1-2010 12:43:52

Naomi
originele naamkaartjeshouders
Hoi iedereen,Ik ben namelijk bezig met het zoeken naar naamkaartjes en naamkaartjeshouders. Ik wil niet te gewoontjes. Kunnen jullie me misschien helpen?Reeds bedankt voor jullie ideeën!
Andere Reacties: 1 31-1-2010 11:34:05

Jennifer
Kasteel van Laarne
Hallo, ik ben op zoek naar een leuke foto-locatie omstreken van Laarne, kalken, beervelde, overmere Berlare. Ik had graag eens bij het kasteel van laarne gaan luisteren, maar heeft iemand nog andere ideen? xxx merci
Locaties - Fotografie Reacties: 2 31-1-2010 11:22:12

Jennifer
kledij voor mijn toekomstige
Hallo bruidjes, Kunnen jullie mij mss helpen. Wij trouwen op 30 juli en ik vraag me af wanneer de geschikte moment is voor men vriend, om achter een kostuum te gaan. Hoeveel zal dit gemiddeld kosten, en heeft iemand een idee van winkels regio Oost-vl...
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 31-1-2010 11:17:31

ilse
wat de priester zegt ook al vermelden?
hallo,Wij zijn volop bezig met ons misboekje, maar ik vroeg mij af of je ook al moet vermelden wat de priester zal zeggen. Want dit scheelt toch wel van pastoor tot pastoor. Een vriendin van mij zei dat je dit nog net mag vermelden dat de priester je...
Andere Reacties: 8 31-1-2010 9:55:01

Nathalie
Hoeveel op voorhand uitnodiging bevestigen?
Lieve mede-bruidjes,Alles komt dichterbij, dus ook het kiezen van de uitnodiging! Wij zitten met een klein dilemma... Hoeveel tijd op voorhand geven jullie de gasten de tijd om te bevestigen als ze aanwezig gaan zijn? Het zal waarschijnlijk afhankeli...
Uitnodigingen Reacties: 11 31-1-2010 8:50:33

regina
Uitnodigingen AVA 4 weken!!
Hallo allemaal! Toen ik mijn drukker vrijdag niet meer kon bereiken vrijdag, was ik gisteren eens naar AVA gegaan. Dolgelukkig omdat ze daar ook alle kaarten aanbieden die de drukker heeft, stap ik naar de winkelmedewerker om ze te bestellen. Zegt hi...
Andere Reacties: 6 31-1-2010 8:29:56

véronique
kasteel ter laeken booischot
hallo,kent er iemand de eigenaars van dit kasteel of viavia hoe we aan hun telefoon of email kunnen geraken?We vinden dit echt een hele mooie locatie om foto's te trekken, maar vind er nergens gegevens van.groetjes
Fotografie Reacties: 4 30-1-2010 23:57:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...