Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
locatie foto's regio ieper
hallo,we zijn nog op zoek naar een locatie voor de foto's regio ieper, elverdinge,... heeft er iemand een leuk idee?Mieke
Andere Reacties: 0 6-2-2010 13:20:19

Myriam
Fotograaf regio Gent - Zulte
Hallo,weet er iemand een goede(kope) fotograaf in de regio Gent/Zulte. Belangrijk is dat we eveneens de bestanden van de foto's onbeveiligd zonder watermerk ontvangen. Thx
Fotografie Reacties: 12 6-2-2010 11:24:36

Gitte
Hof ter Venne (Langdorp)
Hallo, Iemand ervaring met een feestzaal van hof ter Venne? We zijn nog op zoek naar een geschikte zaal en deze leek ons wel de moeite...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-2-2010 11:18:05

Dorothea
Traction Avant - Regio Kortrijk
Heeft iemand enig idee waar we deze wagen kunnen huren in de buurt van Kortrijk? We willen deze echt, maar vinden niet direct een plaats waar we hem kunnen huren...
Andere Reacties: 5 6-2-2010 10:31:02

Claudia
Fotolocatie regio Genk-Hasselt
Weet er iemand leuke fotolocaties regio Genk-Hasselt (behalve Bokrijk en de Japanse tuin want die hebben we al :-)
Fotografie Reacties: 1 6-2-2010 10:22:46

Inge
doordrukstempels
Hallo,Wij zijn zelf onze uitnodigingen aan het maken.Nu was ik opzoek naar iets om een hartvorm in het verharde papier te krijgen dat komt dan zo een beetje naar boven. nu heb ik in de AVA al wel iets gevonden maar dat waren echt perforators in alle ...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-2-2010 7:18:56

Kim
Discobar Downforce
Heeft er iemand ervaring met Discobar Downforce?Bedankt!Groetjes!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 5-2-2010 22:09:20

Caroline
Hoe ziet jullie suite er qua kleuren van kledij uit?
Hey allemaal,Ik vroeg me af hoe de suite er qua kleur bij jullie uitzien.Is iedereen in de zelfde kleur?Of zijn er verschillende kleuren?Mijn moeder zal namelijk in het grijs zijn en mijn getuige in het bruin/turquoise.Het probleem is dat ik gedacht ...
Andere Reacties: 7 5-2-2010 21:56:16

Ellen
aandachtspunten fotograaf
Hoi bruidjes en bruidegommetjes,graag had ik geweten wat belangrijk is bij de keuze van een fotograaf, zodat we achteraf niet teleugesteld zijn. Ik vind het nogal moeilijk om een overzicht te houden tussen alle kanshebbers. Groetjes Ellen
Andere Reacties: 12 5-2-2010 20:57:10

Elena
Extensions
Hey bruidjes,heeft iemand ervaring met extensions?Ik heb half lang haar en ik had graag mijn haar wat langer gehad.Is dit wel gezond?Wat zijn jullie ervaringen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 5-2-2010 17:47:48

Elena
Extensions
Hey bruidjes,heeft iemand ervaring met extensions?Ik heb half lang haar en ik had graag mijn haar wat langer gehad.Is dit wel gezond?Wat zijn jullie ervaringen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-2-2010 17:47:47

Jessi
Feestzalen regio Sint-Truiden
Hallo,Weet er iemand welke feestzalen, regio Sint-Truiden, het beste zijn qua prijs-kwaliteit? Is er bv. al iemand naar een trouwfeest in Chateau de la Motte, Groot-Gelmen geweest? Alle tips en commentaren zijn welkom. Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 5-2-2010 16:15:12

Joke
tiara
Hoi Bruidjes,weten jullie waar ik een tiara kan kopen? Internet al zeker, maar zijn er ook winkels waar ik ze effectief in real life kan bekijken?Groetjes
Andere Reacties: 8 5-2-2010 15:33:16

Annelies
Duiven regio Kortrijk
Beste medebruidjes, Na de mis zouden mijn aanstaande en ik heel graag witte duiven willen lossen.Heeft iemand een idee waar je die kan vinden (en hoeveel dat kan kosten). Wij trouwen in Kortrijk.Alle suggesties zijn welkom.
Ceremonie Reacties: 7 5-2-2010 15:26:15

jessie
fotograaf 24/7/2010
hey,weet er iemand een goede fotograaf en bij prijs voor de regio leuven!de meeste fotograven vragen echt wel veel!grtjs jessie
Andere Reacties: 6 5-2-2010 15:20:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...