Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Gastenboek Liefde Is ...
Hallo allemaal,Heeft er iemand een idee of er ook gastenboeken bestaan van "Liefde Is..." ? En zo ja, waar zou ik deze kunnen vinden/bestellen?Alvast bedankt,Sara
Andere Reacties: 2 8-2-2010 14:52:49

lesley
bruidjes van bornem
hoi hoi,ik had graag eens geweten of er hier nog bruidjes zijn van Bornem en wanneer jullie trouwdatum eigenlijk is. Waar gaat de feest door, vind het altijd leuk om een visueel beeld te kunnen maken van een ander zijn plannen. Toevallig niemand die ...
Andere Reacties: 2 8-2-2010 14:46:06

annabel
tekst uitnodigingen
ook wij hebben problemen met de tekst die erop moet.wij trouwen namelijk de dag ervoor voor de wet dus kun je niet schrijven dat we ons ja-woord geven in de kerk(ale de datum van kerkelijk huwelijk)hoe lossen jullie dat op?moeten twee soorten hebben....
Andere Reacties: 2 8-2-2010 14:37:25

frida
gelukkig
He bruidjes in spe,Zaterdag 6.2.2010 was het zo ver.We hebben er zolang naar uitgekeken en dan is die dag er en is zo snel voorbij.Maar alles was perfect zelfs het weer niet te koud geen sneeuw ( want mijn familie moest van Nederland komen) niet glad...
Andere Reacties: 9 8-2-2010 14:36:01

Stephanie
teksten
hallo!Wij trouwen in februari 2011 dus we zijn er vroeg bij! Het zou een vrijzinnige plechtigheid worden (vooral op vraag van mijn aanstaande dan) maar ik maak me een beetje zorgen over de inhoud ervan. Zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben...
Ceremonie Reacties: 4 8-2-2010 7:25:49

Evelien
trouwkleed
Hallo,wij trouwen op 17/10/2010 en ik ben op zoek naar een tweedehandskleed of eentje dat niet te duur is.Iemand tips ?Ik ben 1m68 en weeg momenteel ongeveer 63kg ik heb er geen idee van welke maat dat is voor een trouwkleed.Alvast bedankt Evelien !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-2-2010 20:19:09

Mandy
10 april 2010 - Wat moeten jullie nog doen?
Wie trouwt er nog op 10 april 2010? En wat moeten jullie nog allemaal doen?dit is mijn To-do lijstje nog:- misboekje afwerken en dan aan de drukker doorgeven(priester moet het nog nalezen)- ondertrouw (gaan donderdag een afspraak maken want hebben da...
Andere Reacties: 6 7-2-2010 19:34:22

Uschi
dresscode
Wij trouwen op ne vrijdag den 13de. We willen dus ook dat de gasten liefst in zwarte kledij komen. hoe kunnen we dat op een speelse manier formuleren op de uitnodiging?Uschi13/08/2010
Uitnodigingen Reacties: 16 7-2-2010 18:42:19

Karin
envelop
Hallo, hoe schrijven jullie de volwassen kinderen en partner op de envelop als deze nog thuis wonen? Of geven jullie deze koppels een aparte uitnodiging? Dank je voor jullie tipsKarin
Andere Reacties: 3 7-2-2010 17:23:19

kimberly
danssles
hallo,zou er me soms iemand kunnen vertellen waar er ergens in oostende iemand dansles kan geven voor onze openingsdans, we zouden wel liefst iemand privé hebbenxx
Openingsdans Reacties: 2 7-2-2010 16:07:04

Els
Tekst huwelijkskaart
Hey allemaal ...Op 26 juni is het zover; ons kerkelijk huwelijk! Onze wettelijke trouw is al achter de rug, door de aankoop van onze woning werd deze vervroegd. Om de kosten wat te drukken, gaan we de kaartjes zelf maken. (aankoop huis, e.d. was al e...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-2-2010 16:01:56

cynthia
ann en john outlet eindhoven
Hello bruidjes, ik ga volgend weekend naar eindhoven bij Ann en John s bruidsmode , ik ben heel benieuwd , naar het schijnt is er een toffe outlet met goede prijzen . Hopelijk vind ik daar mijn bruidsjurk . Iemand ervaring met die shop ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-2-2010 15:32:37

ann
Ceremoniewagens AAAC limo aan te raden
Beste mede-bruidjes,We zijn gisteren onze ceremoniewagen gaan vastleggen bij AAAC limo. Het is echt een aanrader super vriendelijke mijnheer en ook goed bij prijs. Zijn ook nog bij anderen langsgeweest en ofwel gigantisch duur (rekenen de uren van wa...
Andere Reacties: 2 7-2-2010 14:19:46

Katrien
rembo styling
hoi,heeft er iemand enig idee hoeveel de jurk Liselotte kost van rembo styling?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-2-2010 13:56:46

Natalie
bruidskapsel
Hey bruidjes,Ik heb nogal fijn haar tot ietsje boven mijn schouders en heb totaal geen idee wat hiermee te doen op de dag van m'n huwelijk.Iemand een origineel of speciaal idee ?Kent er iemand ook toevallig een goede bruidskapper in de omgeving van Z...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 7-2-2010 13:44:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...