Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jennifer
misboekje
dag meiden, hier ben ik dan met mijn volgende vraag. Zijn er soms mensen die mij een voorbeeld van hun misboekje kunnen doormailen? ik heb het internet al afgeschuimd en heb al heel wat teksten gevonden die ik graag zou willen gebruiken. Maar weet ni...
Ceremonie Reacties: 2 10-2-2010 21:10:23

Mariëlle
Wat kan een bruidsmeisje speciaal doen voor haar peter?
Mijn dochtertje wordt bruidsmeisje op het huwelijk van haar peter. Nu wil ik haar graag iets speciaals laten doen om haar peter te verrassen (ze is 6 jaar). Ook willen we met de rest van de familie iets doen, maar liefst geen liedje zingen. Heeft iem...
Andere Reacties: 3 10-2-2010 20:54:43

Mariëlle
Wat doen voor peter?
Mijn dochtertje wordt bruidsmeisje op het huwelijk van haar peter. Nu wil ik haar graag iets speciaals laten doen om haar peter te verrassen (ze is 6 jaar). Ook willen we met de rest van de familie iets doen, maar liefst geen liedje zingen. Heeft iem...
Andere Reacties: 3 10-2-2010 20:47:12

stefanie
help help lezen xxx
ja ik ben hier weer, over die witte kostuum voor mijn ventje ,; vgl; vincent kompany gouden schoen 2004 dat is het!!!!! dat willen we (ongeveer)dada
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 10-2-2010 20:47:10

stefanie
retro kostuum HELP xxx
hoi, wij zijn op zoek achter een retro witte kostuum (niet blinkend) met ferm gekleurd hemd. hebben zoiets gezien in gent enkele jaren (jammergenoeg) . ik trouw niet in het wit maar ook retro dus we willen zoiets en in de gewone bruidswinkels is dat ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 10-2-2010 20:42:51

Lieve
Ervaring met make-Up 4 you of met beautylicious?
Hallo,Zijn er mensen die hun visagie via Make-Up 4 You of Beautylicious hebben laten doen?Graag had ik jullie meningen gehoordBedankt Lieve
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 10-2-2010 20:12:38

sven
Huwelijksreis Bali
Hey ladies,Kan er iemand mij aanraders geven wat betreft huwelijksreis naar Bali?groetjesElke
Huwelijksreis Reacties: 7 10-2-2010 19:53:15

tania
cadeua getuigen
hallo iedereenbinnen vier maandjes is het zover.spannend!!nu heb ik een klein vraagje.ik zie vaak dat getuigen iets in glas ofzo krijgen.waar vind je zoiets?wat hebben/hadden jullie gekocht voor jullie getuigen en waar gehaald?ik heb echt geen idee w...
Ideeën Reacties: 6 10-2-2010 19:25:26

sarah
nog een rekening-vraag
Hallo allen,er is hier al een topic over rekeningnummers bij de uitnodigingen, maar ik had nog een andere vraag daaromtrent : zetten jullie jullie huidig rekeningnummer op de uitnodiging, of openen jullie een aparte rekening? Ik weet eigenlijk niet w...
Andere Reacties: 13 10-2-2010 19:21:27

sarah
nog een rekening-vraag
Hallo allen,er is hier al een topic over rekeningnummers bij de uitnodigingen, maar ik had nog een andere vraag daaromtrent : zetten jullie jullie huidig rekeningnummer op de uitnodiging, of openen jullie een aparte rekening? Ik weet eigenlijk niet w...
Andere Reacties: 1 10-2-2010 19:21:25

Carmen
fotograaf !
Hallo iedereen,Wij trouwen op 6 augustus 2010. Wij zijn op zoek naar een fotograaf om foto's te nemen tijdens de plechtigheid in het gemeentehuis en eventueel ook enkele foto's ervoor of erna maar dus niet voor een hele dag. Weten jullie zo iemand in...
Fotografie Reacties: 13 10-2-2010 17:28:29

Jennifer
late afspraak met pastoor
hallo bruidjes, nog 170 dagen op mijn teller. Nog veel te doen, maar weinig of geen stress. ik had enkel een vraagje, Ik moest vandaag nog eens terug bellen naar de pastoor, en steeds als ik bel zegt hij dat ik nog tijd heb. Ja ik weet dat het nog ev...
Ceremonie Reacties: 6 10-2-2010 17:16:45

Linsay
leuk thema huwelijk
dag meisjes, ik zoek nog een leuk thema voor ons huwelijk..een rode draad doorheen ons huwelijk ..zodat we dit kunnen gebruiken voor de uitnodigingen, tafels ...weet iemand iets origineel leuk? groetjes! linsay 02/10/2010
Ideeën Reacties: 6 10-2-2010 16:46:42

Leen
Dilemma dagindeling
Hey bruidjes, ik zit met een vraagje. Wij trouwen voor de kerk om 14.00 uur (trouw voor de wet is de dag ervoor) en de receptie begint om 17.30 uur, we moeten rekenen op 1 uur vervoer van de kerk naar de feestzaal. (we gaan met een huifkar) We hebben...
Voorbereiding Reacties: 6 10-2-2010 16:41:16

Anneleen
Kapster aan huis
Hey bruidjes,Ik trouw op 8 mei en ben nog op zoek naar een kapster aan huis uit de regio Deurne (Antwerpen) Iemand tips?Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 10-2-2010 15:29:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...