Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Ook eentje van Manuel Mota???
Hallo,Nog een bruid met een trouwjurk van Manuel Mota???Welke heb jij gekozen?Groetjes!
Andere Reacties: 2 12-2-2010 6:55:02

H
enveloppe in plastiek
Hallo,Ik ben verzot op de kaarten van Buromac maar vind ze wel erg duur. Wij zullen zelf een kaart laten ontwerpen. Weet iemand of de plastieken enveloppen (zoals bij Buromac) ergens te koop zijn?? Een mat wit of gekleurd zou wel leuk zijn?
Uitnodigingen Reacties: 3 11-2-2010 21:39:55

Karin
100
HALLO, nog 100 keer slapen en onze magische dag is daar :) Joepie :)Alles zit op schema, zaterdag gaan we onze uitnodigingen bestellen Ik vind het geweldig allemaal! Veel plezier met jullie voorbereidingen!GRTJS22052010
Andere Reacties: 6 11-2-2010 20:34:15

lynn
prijzen dessert in feestzaal
Vandaag had ik contact met de feestzaal - ze hadden de prijs van het dessert niet op de offerte gezet. De prijs was scherp dus dat er iets bijkomt tot daar aan toe.Ze vragen 10 euro extra voor het dessertbuffet. Voor een dessertbuffet is dit niet ove...
Andere Reacties: 10 11-2-2010 20:09:37

natacha
11 juni 2010
dag bruidjes:is dit ook zo bij jullie, maar ik word zo zenuwachtig! het is idd wel nog een eindje maar toch...als ik aan alles denk gaat de adrealine zo door me.man wat gaat dat geven op de dag zelf!degene die ongeveer rond deze datum ook trouwen...m...
Andere Reacties: 5 11-2-2010 19:54:41

Leen
Yevgueni - Als ze lacht
Hallo bruidjes,We zouden graag het liedje "Als ze lacht" van Yevgueni gebruiken in onze viering, maar ik weet niet goed waar we het best inplannen... Wat denken jullie van na de eerste lezing ofzo?Groetjes,Leen
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 11-2-2010 19:45:32

Sophie
Hortensiahoeve
Nog iemand die zijn huwelijksfeest in de Hortensiahoeve Kapellen doet??? Ervaringen met de zaal?Groetjes en nog veel plezier met de planning,22 mei 2010
Andere Reacties: 2 11-2-2010 19:30:31

shirley
feestzaal
dag iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een mooie zaal in antwerpen. Hof ter delft spreekt ons wel aan. Iemand ervaringen? Of andere suggesties?alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 11-2-2010 18:31:21

Serge
Restaurant regio puurs-willebroek-bornem
Wij huwen op 17/07/2010 en zijn op zoek naar een kindvriendelijk en verzorgd restaurant in de regio puurs-willebroek-bornem voor een huwelijksdinner met de familie voor ca.25-30 personen. Liefst met tuin+speeltuin. wie heeft er positieve ervaringen/...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-2-2010 16:54:21

Joke
@Evie: Bruidsjongen:wandelstok
Hallo,Ik Heb een wandelstok gevonden in Het Bruidsparadijs in Merksem! Er stond een foto op de site en toen heb ik gemaild en ze hebben het bevestigd!Groetjes Joke
Kledij - Accessoires Reacties: 4 11-2-2010 15:39:51

sophie
wie heeft er iets origineel tekstje voor de uitnodigingen???
hello allemaal, wij trouwen op 4juni en we zijn nu onze uitnodigingen aan het voorbereiden,maar ik zoek een leuk tekstje waar ik ook duidelijk wil maken dat we liever een centje bij hebben dan bloemen (op een beleefde manier)...iemand iedeetje :)
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2010 15:20:44

stefanie
herve trouwjurken dat is het !!! (gekleurd)
Bedankt voor alle tips, ondertussen heb ik mijn ding al gevonden op honeymoonshop in Rotterdam. Ontwerper Hervé kleed Holly en Haviva. das mijn stijl, nu nog op zoek mss achter winkel in of rond west vlaanderen die Hervé verkoopt?? iemand e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-2-2010 15:00:50

Tina
Voorbeeld tekst voor gelofte ?
Hey iedereen,Onze teller staat ondertussen op minder dan 80 dagen :)Alles is zo goed als in orde. Nog hier en daar een kleinigheidje, maar geen stress.Aangezien wij geen kerkelijk huwelijk mochten doen, houden wij een kleine gelofte ceremonie met dic...
Ceremonie Reacties: 5 11-2-2010 14:59:53

tine
kapster aan huis regio ieper
Goeie middag,Ik ben nog op zoek naar een kapster aan huis (en eventueel visagiste aan huis) regio Ieper..Kan iemand mij hierbij helpen?Alvast bedankt.Tine
Andere Reacties: 5 11-2-2010 14:33:27

liesbeth
kapsel
Beste bruidjes,ik ben gisteren voor mijn eerste proefkapsel geweest. Ik vond het heel mooi toen ik bij de kapster zat, maar toen ik thuiskwam en het op foto zag enzo was ik teleurgesteld! Nu hadk graag nog eens teruggegaan om iets anders te proberen,...
Andere Reacties: 2 11-2-2010 13:56:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...