Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
Waar haaraccessoires kopen?
Hey iedereen,eind februari mag ik voor mijn bruidskapsel en make-up op proef gaan. Jammer genoeg heeft de kapster geen haaraccessoires. Dat wil zeggen dat ik al op voorhand op zoek moet gaan. Ik heb echter nog geen idee wat ik juist wil. Ik wil l...
Andere Reacties: 9 14-2-2010 19:46:53

Sarah
binnenlocatie foto's
hallo bruidjes,beetje nieuwsgierig: wat hebben jullie voorzien als binnenlocatie voor de huwelijksreportage? (museum/station/feestzaal/...?)Wij trouwen in december en hebben nog geen idee, maar we hebben nog tijd..groetjes
Andere Reacties: 6 14-2-2010 18:47:56

Joni
Trouwkleed
Hey iedereen,Als je een trouwkleed hebt gekozen bestellen ze dit dan of koop je het exemplaar dat in de winkel hangt?Had een mooi kleed zien hangen maar was het laatste stuk, nu vroeg ik mij af of ik dan datzelfde kleed moet kopen of dit besteld word...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-2-2010 17:07:18

veerle
Zaaldecoratie
Lieve bruidjes,Mijn grote dag is op 21/8/2010.Aangezien 3/4de van mijn genodigden in mijn geboortedorp woont hebben wij bewust ook gekozen voor een zaaltje in dit dorp. Kwestie dat er een pintje gedronken kan worden. Het zaaltje is onlangs vernieuwd...
Andere Reacties: 4 14-2-2010 17:02:42

Sanne
Kapster in regio Hasselt/Zonhoven
Dag bruidjes,Ik ben opzoek naar een kapster in de regio van Hasselt of Zonhoven.Heeft iemand ervaring met een kapster van deze regio?Alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 14-2-2010 16:06:32

katleen
trouwringen?
wij zijn op zoek naar trouwringen maar vind ze bij een juwelier en de buurt zo duur en het probleem is mijn toekomstige draagt het bijna nooit..Nu dacht ik aan de jodenwijk maar zijn dit wel echte ringen en is dit een groot verschil in prijs.Wij hadd...
Andere Reacties: 9 14-2-2010 15:36:19

Nathalie
Brunch regio Hasselt-Lummen
Hallo iedereen!Wij zijn op zoek naar een fijne locatie om samen met onze suite tussen 11 en 14 uur te gaan brunchen. We wouden eerst ergens gaan lunchen maar een brunch is gezelliger en dan kan iedereen kiezen wat ze op hun bordje nemen... Zijn er me...
Andere Reacties: 1 14-2-2010 15:34:09

Cindy
drukker in vlaams-brabant
Welke drukker zouden jullie mij aanraden in vlaams-brabant? Ik zou onze uitnodigingen willen laten drukken op metallic kleur papier.Bedankt alvast...
Andere Reacties: 2 14-2-2010 15:02:19

cynthia
bruidskledij steven in torhout
Hallo , heeft er iemand ervaring met steven in torhout ? er is een outlet shop ook en ik dacht er eens te gaan kijken .
Andere Reacties: 2 14-2-2010 14:47:16

inneke
bedankjes
hoi allemaal!wij trouwen 26 juni en zouden graag als bedankjes werken met bloempotjes met daarin zaadjes van zonnebloemen ofzo.heeft er iemand hier ervaring mee en tips hoe je dit kan uitwerken?alvast bedankt!groetjes inneke
Ideeën Reacties: 1 14-2-2010 14:18:30

Uschi
Franstalige teksten
Kent iemand originele franstalige teksten voor op uitnodiging?uschi13/08/2010
Uitnodigingen Reacties: 2 14-2-2010 13:27:59

Lesly
zwanger trouwen
Hallo, wij hebben een dochter van 2.5 en dachten al lang een tweede kindje te hebben... dit bleek niet te lukken, dus keek ik heel erg uit naar ons huwelijk. nu ben ik ineens wel zwanger (vandaag 2 maand) wat betekent dat ik met een dikke buik zal mo...
Andere Reacties: 6 14-2-2010 13:14:30

Charl
feestschuur West-Vlaanderen
Hallo, wij zoeken een mooie schuur om een walking dinner te houden voor ongeveer 150personen. Iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 14-2-2010 13:06:14

Cindy
Bestaat dit nog?
Hallo, kan er mij iemand zeggen of DDcreations nog bestaat te Aalter. Telefoonnummer blijkt namelijk niet te kloppen. Het is voor ons toch een uurtje om tot daar te rijden dus wil wel graag op zeker spelen. Super bedankt.
Uitnodigingen Reacties: 3 14-2-2010 12:58:55

shanna
"den orchidee" lokeren
Hallo, wij hebben de feestzaal "den orchidee" in lokeren geboekt voor onze trouw, nu zijn er al mensen die daar een trouw meegemaakt hebben? Ben benieuwd....
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 14-2-2010 12:55:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...