Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
muziek viool en piano
Hallo medebruidjes,wij trouwen op 28 aug 2010 en zijn nu volop bezig met de muziek voor de misviering. Is er iemand die kan helpen met mooie titels of partituren die speelbaar zijn voor piano en viool?
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 16-2-2010 11:28:10

Gwen
Keuze misliedjes
Halo dames,Wat denken jullie:Intrede : Instrumentaal Marco Borsato - DochtersTussenzang : Bryan Adams - Everything I DoTussenzang : John Hiatt - Have a little faith in meCommunie : Milk inc - Walk on water (aangepaste ...
Andere Reacties: 9 16-2-2010 11:27:20

frida
Nieuwe stola te koop
Ik heb een nieuwe stola(organza) te koop kleur ecru. Daar het te koud was op onze trouw heb ik een jasje aan gehad. Nieuwe prijs 100 euro mag weg voor 40 euro.Groetjes Frida 6.2.2010
Kledij - Accessoires Reacties: 9 16-2-2010 10:25:54

Dorien
Tijdsplanning avondfeest
Hey iedereen,Onze feestzaal gaf ons net volgende planning door:8u voorgerecht + soep9.15u hoofdgerecht10u dessertenvolk10.30u dessert (buffet)11.30u openingsdansWat vinden jullie hiervan? Ik heb zo het gevoel dat voorgerecht + soep en hoofdgerecht te...
Andere Reacties: 16 16-2-2010 10:17:49

Dorien
Tijdsplanning avondfeest
Hey iedereen,Onze feestzaal gaf ons net volgende planning door:8u voorgerecht + soep9.15u hoofdgerecht10u dessertenvolk10.30u dessert (buffet)11.30u openingsdansWat vinden jullie hiervan? Ik heb zo het gevoel dat voorgerecht + soep en hoofdgerecht te...
Andere Reacties: 0 16-2-2010 10:17:48

Gwen
PANIEK !!!!!
Hallo bruidjes,Onze eerste tegenvaller is gepasseerd.Vorig jaar in maart hebben wij onze ringen besteld bij FDO. Nu wist ik dat ze vandaag zouden toekomen en ze zijn prachtig maar véééééééél te klein.(de mijne ...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2010 9:41:45

Astrid
Live muziek? Kwanta kosta???
Hallo,Ik heb even een praktische vraag. Ik heb iemand op mijn vorige werk die een bandje heeft en al heel wat huwelijksvieringen heeft gedaan. Nu heeft hij mij een prijs van 200 euro gezegd maar ik heb geen idee of die veel of weinig is... Ik heb hem...
Andere Reacties: 9 16-2-2010 9:24:21

hilde
Avondgasten: dessert aanbieden of niet?
Hoi allemaalOp ons feest nodigen wij een 2e shift gasten uit voor het dansfeest. We willen hen een glaasje bubbels aanbieden om daarna het dansfeest te laten losbarsten. Nu vroeg ik me af of de mensen niet liever een dessert krijgen .... Sowieso bied...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-2-2010 8:34:02

Kim
jurk gezocht cymbeline 'anne'
Dag allemaal, Ik ben op zoek naar de trouwjurk 'anne' van cymbeline. De jurk is van vorige collectie en ze maken hem spijitg genoeg niet meer. Iemand een idee waar ik de jurk zou kunnen vinden?Groetjes, Kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-2-2010 8:02:00

Sara
TWEEKLEURIGE BRUIDSJURK AANGEBODEN (ivoor en donker paars)
Hallo aankomende bruidjes.Via deze weg wil ik mijn mooie trouwjurk te koop aanbieden. Ik hoop dat één van jullie er net zoveel plezier van zal beleven als ik! De jurk is ivoor, met donker paarse versiersels bij de buste, met een uitloop naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-2-2010 23:21:53

kim
Patrick Liebens
Hallo,Wij trouwen op 11 september en zijn nog op zoek naar een fotograaf, heeft er iemand ervaring met Partrick Liebens uit Stevoort?Groetjes Kim
Fotografie Reacties: 10 15-2-2010 22:11:52

Desmet
Dansschool
Hoi allen!Even een vraagje over de openingsdans, weet iemand een goede dansschool zin in de buurt van Sint niklaas of het waasland?Ik ben al enige tijd op zoek maar vind er niet echt één, en heb het gevoel dat het wat begint te dringen nu ....
Openingsdans Reacties: 4 15-2-2010 22:02:51

hannelore
zelf een fotoalbum maken
Hallo,ik zou graag zelf mijn fotoalbum maken met alle digitale foto's van ons huwelijk. Ik ben op zoek naar een fotoservice die fotoalbums levert op dik fotopapier. Een soort album met panoramafoto's die helemaal over beide pagina's doorlopen over de...
Fotografie Reacties: 10 15-2-2010 21:40:18

Marieke
18 april 1 jaar getrouwd -> tips verrassing echtgenoot
Hey dames,Ik zoek nog altijd iets leuk voor mij en m'n echtgenoot op 18 april.Graag een originele overnachting in België of een weekendje Parijs ofzo had ik al gedacht.Kan iemand me helpen?GrtsMarieke
Andere Reacties: 4 15-2-2010 21:04:04

Mandy
Witte paraplu's
Ik heb dit weekend in blokker 2 witte paraplu's gekocht!Ik speel liever safe door ze in huis te halen, dan er de dag zelf geen te hebben...'T is echt een aanrader om ze daar te gaan halen, ze zijn spotgoedkoop!!Mandy10/04/2010
Andere Reacties: 11 15-2-2010 20:36:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...