Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hanne
feestzaal met slaapgelegenheid vlaams-brabant
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een mooie, gezellige feestzaal in Vlaams-brabant. Omdat onze familie nogal ver woont, zijn we op zoek naar een zaal mét slaapgelegenheid (min. 10 tweepersoonskamers). Kan iemand ons helpen? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 17-2-2010 17:21:47

wendy
Rode Loper Gezocht 30meter
Hallo meiden, Ik zoek een rode loper van 30 meter lang.Ben al in verschillende winkels gaan horen en vindt 3 euro de meter toch iets teveel..zeker omdat ik het achteraf toch niet meer gebruik...Iemand tips of een adres ?Grtjs Wendy
Andere Reacties: 6 17-2-2010 17:16:24

Esther
Save-the-date kaartjes??
Hoi allemaal!ik vroeg me af of er velen onder jullie save-the-date kaartjes versturen.Ik heb er wat over gelezen in een tijdschrift, maar het idee was eigenlijk nog nooit in me opgekomen :-)De meesten die op het feest worden uitgenodigd, zijn zelf to...
Uitnodigingen Reacties: 16 17-2-2010 16:25:50

Bie
bezinningsteksten voor de mis
Hoi,Ik ben nog op zoek naar een mooie bezinningstekst voor tijdens de mis. Kan iemand me hierbij helpen?GroetjesBie
Religie Reacties: 9 17-2-2010 16:19:58

Anika
Fotograaf regio Ronse
Hallo, wij trouwen binnenkort en zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf in de regio Ronse.
Fotografie Reacties: 11 17-2-2010 16:10:28

Annelies
D&A drukker
HalloIk lees hier vaak lovende zaken over D&A, ik vind echter nergens een website van hen terug. Kan iemand me helpen?Bedankt!
Andere Reacties: 5 17-2-2010 15:20:20

lindsay
ballondecoratie
hoi allemaal weet er iemand waar ik in de buurt van ieper ballon decoratie kan verkrijgen
Voorbereiding Reacties: 5 17-2-2010 14:40:32

kristien
aanspreektitel op enveloppe
hoi, ik vraag me af hoe jullie een mannenkoppel / vrouwenkoppel aanspreken? Mej.Peeters en Mej.Janssens? De dames Peeters-Janssens? De heer Peeters en de heer Janssens? Mr. Peeters en Mr- Janssens? ,...groetjesKristien
Voorbereiding Reacties: 4 17-2-2010 14:23:06

daisy
huwelijkscontract
wij hebben samen een huis gekocht enkele jaren geleden en trouwen op 4/9. Destijds hebben we in onze akte beding van aanwas laten opnemen. Is het nuttig dat we een huwelijkscontract zouden aangaan? En wat als mijn partner met de tijd zelfstandige zou...
Andere Reacties: 5 17-2-2010 13:41:35

Wouter
gezocht: RODE LOPER
Wij zijn op zoek naar één of meerdere rode lopers om zowel binnen als buiten aan de kerk te gebruiken. Heeft er iemand een tweedehands exemplaar dat hij/zij wil verkopen?
Andere Reacties: 4 17-2-2010 13:26:05

Lieve
kado getuigen noodzakelijk?
Geeft iedereen een (groot) kado aan zijn/haar getuige? Het enige dat een getuige doet is een handtekening zetten toch? Of zie ik het verkeerd?
Voorbereiding Reacties: 16 17-2-2010 13:21:44

Kathleen
uintodiging zonder receptie of feest
Hey iedereenIk krijg van sommige mensen de vraag om hen een kaart op te sturen voor onze trouw. Dit zijn echter mensen die we niet uitnodigen op onze receptie of feest (collega's, mensen die ons kennen via werk etc).Zouden jullie een kaart opsturen m...
Andere Reacties: 8 17-2-2010 12:27:07

Tineke
Fotograaf gezocht
Hallo,Wij trouwen op 23 juli 2010 in Diest en zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf. Tot nu toe nog niemand gevonden die én beschikbaar is die datum én leuke foto's maakt. Heeft er iemand tips?Wij zoeken een fotograaf vanaf de midd...
Fotografie Reacties: 17 17-2-2010 11:59:36

Dorothea
Andere kerk dan eigen parochie?
Wij trouwen op 3 september normaal in mijn parochie. Maar er moesten nog werken gedaan worden aan het dak van de kerk en daar zijn ze in januari aan begonnen. Normaal zou alles tegen september in orde moeten zijn, maar nu zijn ze door een of andere b...
Ceremonie Reacties: 5 17-2-2010 10:46:14

Evi
Gezocht Afrikaans gospelkoor
Hallo iedereen,Wij trouwen in mei en zijn nog op zoek naar het nodige amusement tijdens de mis. We hadden gedacht aan een gospelkoor maar liefs eentje dat uit Afrikanen bestaat. Heeft er iemand enig idee bij wie ik hiervoor terecht kan?Grtjs
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 17-2-2010 10:28:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...