Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karen
binnenlocatie voor foto's (regio heusden-zolder)
Dag iedereenWeet er iemand leuke binnenlocaties voor foto's te trekken? We trouwen begin maart, dus er is een grote kans op slecht weer... daarmee ben ik al een tijdje aan het nadenken over een binnenlocatie, maar ik vind niet echt iets geschikt.Iema...
Andere Reacties: 2 19-2-2010 10:35:07

Sophie
openingsdans
Dag bruidjes,Ik wil graag even jullie mening horen...We geraken er maar niet uit welke openingsdans we nu uiteindelijk gaan nemen...We denken aan Far away van Nickelback (tekst is niet 100% passend maar wel gewoon tof liedje) of You and I van The sco...
Openingsdans Reacties: 5 19-2-2010 10:22:10

Sofie
Ideeën misboekje
Dag allemaal,Ik was al een beetje begonnen aan ons misboekje.Maar ben nog altijd op zoek naar leuke ideeën.Heeft iemand misschien een voorbeeldje?Mijn emailadres: oneill01@hotmail.comAlvast bedankt!!!
Andere Reacties: 7 19-2-2010 10:09:17

Joke
Vervoer
Hoi bruidjes,wij zijn voor ons huwelijk op 31 juli nog op zoek naar vervoer voor de suite en onszelf. We zouden graag een busje hebben, vermits we 2 maal 50 km moeten afleggen en op die manier kunnen we allemaal samen vertrekken. We vrezen echter voo...
Ceremonie Reacties: 4 19-2-2010 9:53:45

annouschka
@ karen lingerie Limburg
Hoi Karen,uiteindelijk ben ik gewoon te rade gegaan bij de bruidswinkel waar ik mijn jurk haalde, E&R in Beverlo.Zij kunnen nl alles bestellen en hebben dat dan ook gedaan, stom dat ik het hun niet eerder heb gevraagd.Dus mss gewoon es vragen bij...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-2-2010 9:48:09

Kirsten
online plantjes als bedankje?
Hallo iedereen,kent iemand een site uit België waar je online al kant-en-klare bedankjes kunt bestellen? Wij willen graag zaadjes in een potje geven (maar uiteraard in een leuke verpakking) maar we vinden dit enkel op bedankjes.nl waardoor we to...
Andere Reacties: 5 19-2-2010 9:20:33

Els
kostprijs fotograaf
Hallowat betalen jullie voor een fotograaf? En wat is daar dan allemaal bij inbegrepen? Moet dringend op zoek naar een fotograaf en heb geen idee wat dit ongeveer zal kosten.groetjesEls
Fotografie Reacties: 22 19-2-2010 8:08:04

katrijn
Zaal à la Klokhof te Marke
Hallo,Wij zijn volop op zoek naar een leuke zaal. Wij zijn persoonlijke helemaal weg van het Klokhof te marke. Aangezien we met ongeveer 250 op het avondfeest zijn, komt dit toch wel wat aan de dure kant uit.. We zijn persoonlijk helemaal weg van de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-2-2010 21:57:27

Chandra
Fotograaf gezocht
Beste bruidjes to be,ik zoek een fotograaf in de omgeving van Laakdal aan een leuke prijs. Dit mag zelfs een student of amateur zijn. Kunnen jullie mij helpen?Chandra
Fotografie Reacties: 15 18-2-2010 21:13:06

claudia
bruidsschoenen
hallo,ik ben stilletjes aan aant kijken voor schoenen. Weet iemand wat de prijzen ze bij Van Loock (zandhoven) en bij Tsjari (breda) zijn?of eventueel andere winkel?dank u groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 13 18-2-2010 21:04:32

sophie
Muziek doorgeven aan DJ
Aan de dj mogen we nog muziek geven die we zeker willen horen op ons avondfeest. Weten jullie nog toppers die zeker niet mogen ontbreken??Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 18-2-2010 20:13:53

sophie
Wat cadeau geven aan bruidskindjes?
Hey! Bij ons nog een goeie 5 weken te gaan. Het kort in! Heeft er iemand een leuk idee wat we kunnen geven aan de bruidskindjes die in de suite lopen, mijn neefje van 3 jaar en mijn nichtje van 1,5 jaar. Een knuffelbeer, iets van speelgoed? Iemand le...
Voorbereiding Reacties: 10 18-2-2010 20:11:53

Ellen
openingsdans swing
Lieve dames, Ik zoek een toffe openingsdans, die niet cliché is en ook geen slow. Ja ik weet het, ben veel eisend :-)Als iemand leuke swingliedjes kent, let me hear them! Dank u aan iedereen voor de tips! Nog 230 dagen te gaan!Ellen
Openingsdans Reacties: 7 18-2-2010 19:37:44

kitty
Notariskosten
Hoi,Ik vroeg me af: Mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samenwonend en hebben 2 kindjes; In september gaan we trouwen. Bij onze samenwoning is er niets speciaals vastgelegd bij de notaris. Wij zijn dit nu ook niet van plan. Alles wat we hebben is van on...
Juridisch Reacties: 5 18-2-2010 19:28:08

Cynthia
wanneer uitnodiging versturen
Hallo,Wanneer versturen jullie de uitnodigingen. Normaal spreken ze van 6 weken op voorhand maar zou het gelijk liever beetje vroeger doen. Wij trouwen 30 april en heb sedert gisteren de uitnodigingen. Zou ze al willen versturen want de paasvakanti...
Andere Reacties: 9 18-2-2010 19:04:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...