Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jennifer
vermelding op uitnodigingen
op welke manier vermeld je de single jonge mannen? We hebben in onze vriendenkring nog een paar mannen die singen zijn. Hoe zet je dit erop Dhr. ... ?? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 3 16-2-2010 20:35:29

Tine
Jonavan Roeselare?
Hoi allemaal. Zijn er mensen die ervaring hebben met Jonavan in Roeselare voor een trouwkostuum, kopen of huren? Wij trouwen in augustus, en houden het redelijk casual, niet overdreven chique. Mijn trouwkleed is ook niet het klassieke witte trouwklee...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 16-2-2010 20:11:50

Céline
Onderrok
Hey iedereen,Ik ben nog op zoek naar een onderrok voor onder mijn trouwkleed. In de winkel waar ik mijn kleed kocht betaal ik 90 euro om te huren en dat vind ik best wel veel... vooral omdat ik het niet koop. Weten iemand soms waar je dit aan een goe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-2-2010 20:05:50

Tine
Kledij moeder - Roeselare
Hoi allemaalOp 7 augustus trouwen wij. Morgen ga ik met mijn moeder voor de eerste keer op jacht om dé kledij voor haar te vinden.Nu trouwen wij niet met een suite. Wij gaan gewoon aan de poort van de kerk staan om iedereen te verwelkomen, en do...
Kledij - Suite Reacties: 4 16-2-2010 20:02:50

stefanie
te vroeg??
hoi ,wij trouwen vlogend jaar in april de 16de.Mijn ventje heeft me 5 februari ten huwelijk gevraagd dus ik ben al beetje inactie geschoten. al serieus zitten brainstormen met mijn ventje en we hebben wel een idee hoe we graag zouden hebben dat onze ...
Voorbereiding Reacties: 14 16-2-2010 18:56:00

Julie
decoratie zaal
Hallo iedereen!Wat vinden jullie van ballonnen als decoratie in de feestzaal? Iemand al ervaring mee? Of andere leuke en originele decoratie ideeën? Onze zaal is een beetje te klassiek en sober....vandaar.Groetjes
Ideeën Reacties: 2 16-2-2010 18:09:43

Sofie
bruin kleurtje
Hallo,Ik zoek een plaats waar ik me kan laten bruin spuiten. Regio meetjesland. Zelf woon ik in oostwinkel (Zomergem).alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 16-2-2010 17:21:19

Ellen
dj partysoud of ludwigs discoteam
hallo,heeft er iemand ervaring met dj partysoud of ludwigs discoteam?groetjes
Andere Reacties: 8 16-2-2010 15:26:36

Ellen
iemand ervaring fotograaf fotohuis lovendegem of weddings by lily
hallo allemaal,heeft er iemand van jullie ervaring met de fotografen: 'het bruidshui' uit Lovendegem of 'Weddings by lily' uit Zedelgem?Groetjes, ellen
Andere Reacties: 5 16-2-2010 15:25:42

laura
@Jessica D
Hallo Jessica,Ik was net even aan het rondneuzen op het forum en zie dat jullie dezelfde fotografe nemen als ons, namelijk flashback uit Wevelgem! Hebben jullie al idee van de locatie waar je naartoe gaat?Weet je toevallig ook of de foto's op dvd in ...
Andere Reacties: 0 16-2-2010 14:15:50

Annemiet
punt komma Lier
Heeft iemand ervaring met Punt komma in Lier? Ik heb er mijn trouwkleedje besteld maar had graag van anderen gehoord wat ze er van vonden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-2-2010 13:47:10

alina
Lokatie Kortrijk
Beste bruidjes,Wij trouwen in augustus 2010 in Kortrijk. We zijn nog op zoek naar een leuke locatie voor ons fotoshoot in de buurt van Kortrijk. Iemand ideeën? Het mag natuurgebied zijn of een kasteel of zo.groetjes,Alina
Locaties - Fotografie Reacties: 8 16-2-2010 13:43:09

Bram
sterke drank avondfeest
Hey iedereen,09/07/2011 is onze grote dag. Dus dat is nog wel een tijdje.Heeft er iemand ervaring met het serveren van sterke drank (vodka, wiskey) tijdens avondfeest? Mijn verloofde zou graag willen dat naast wijn en bier ook sterke drank verkrijgba...
Andere Reacties: 15 16-2-2010 13:32:56

Yves
Locatie gezocht
Een huwelijkspaar had graag in juli foto´s genomen in de buurt van Schriek.Graag hadden zij iets ludieks.Bv boerderijtje met tractor.Mag zeker ook iets anders zijn.Iemand ideeën ivm locatieVriendelijke groeten.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-2-2010 13:19:10

Sienke
gezocht hoedemaakster
Heey beste bruidjes,bruidegommen en aanverwanten,Wij trouwen volgend jaar in april en ik heb mijn jurk laten maken door een tante. retro stijl. Nu wil ik zoals zoveel onder jullie echt schitteren op onze grote dag. dus ben ik nog op zoek naar een hoe...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-2-2010 12:40:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...