Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Halsketting: doen of niet ?
Hoi iedereen,Een klein vraagje : ik heb een strapless trouwjurk en ga een halflange sluier dragen. Waarschijnlijk ga ik mijn haar los laten met losse krullen.Ik twijfel of ik al dan niet een (eenvoudige) halsketting zou dragen. Wat vinden jullie ? Is...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 15-2-2010 20:31:26

karen
vermenigvuldigingsdans
hoi allemaal. het hele dansgebeuren blijft toch een stressgebeuren in de planning hier. Het liedje voor de grote moment ligt al vast. mijn "bijna-man" was helemaal weg van Michael Jackson sinds diens CD's bij de Dag Allemaal zaten. Ik v...
Openingsdans Reacties: 2 15-2-2010 20:15:14

Hannes
drukker regio gent
Weet iemand een goede drukker zijn regio gent vooor trouwkaartjes?
Andere Reacties: 3 15-2-2010 20:13:44

Tamara
met of zonder partner
ik vraag mij of ik gasten die single zijn alleen uitnodig of dat ze een eventuele partner mogen meebrengen. Bv. we hebben een goeie vriend die single is, maar hij 'ziet' al een tijdje een meisje waar hij meer mee wil, maar het blijft precies nogal ca...
Andere Reacties: 9 15-2-2010 19:34:56

Tamara
bloemen
hallo,wij trouwen dit jaar in november. Ik wou graag de feestzaal versieren met lelies, maar er zijn in het najaar geen lelies te verkrijgen. Hebben jullie enig idee of er andere bloemen zijn die we zouden kunnen gebruiken? Het zouden grote, elegante...
Ideeën Reacties: 7 15-2-2010 18:28:18

Kathleen
Geschenkje pastoor- eerste bezoek?
Beste Bruidjes en Bruidegommen,beetje aparte situatie, maar omwille van praktische redenen is het niet mogelijk in onze eigen (protestantse) kerk te trouwen. Daarom trouwen we in RKK te Kalfort. Hiervoor hebben we zaterdag een gesprek met de pastoor,...
Andere Reacties: 2 15-2-2010 17:11:46

Sophie
Bruidsmeisjes
Hallo,Ik heb vandaag kledij voor de bruidsmeisjes gekocht. 100 euro per kleedje.Mijn vriend viel bijna omver van de prijs.Vinden jullie dit overdreven???Ik dacht juist dat ik een super aankoop had gedaan, want het is super mooi, echte prinsesjes zull...
Andere Reacties: 13 15-2-2010 16:40:09

Marouschka
Visagiste Waasland
Hoi, Ik ben nog altijd (al bijna hopeloos)op zoek naar een visagiste voor mijn make up op onze grote dag (14/08/10). Liefst eentje die niet al te prijslijk is en er toch iets van kent! Heb al 2 proefsessies achter de rug maar het resultaat viel telke...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 15-2-2010 16:15:25

Floor
dansfeest
Wij dachten eraan om de jongere mensen, die we liever niet enkel op receptie vragen, te laten aanschuiven aan het dessertbuffet en daarna te laten blijven op het dansfeest. Ik hoor gemengde berichten over zo'n dansfeest. Soms loopt de timing niet zo ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-2-2010 15:40:25

KIM
fotolocaatie
is er iemand die een leuke romantische locatie weet in de buurt van Lier?liefst lier zelf niet!bedankt,Kim en Wouter
Fotografie Reacties: 2 15-2-2010 15:25:34

KIM
fotograaf gezocht
hoi,wij trouwen op 6 augustus 2010 in LIER!maar wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf die onze dag op foto kan vastleggen.het is enkel de voorbereidingen, de bruidegom die de bruid komt halen, de huwelijksvoltrekking op het stadhuis,ons ...
Fotografie Reacties: 14 15-2-2010 15:24:21

Wendy
2 bruidsjurken te koop - M 38 (1 nieuw & 1 gedragen)
Dag bruidjes!Vorig jaar had ik een kleed van Linea Raffaelli gekocht. Enkele maanden voor ons huwelijk ben ik van gedacht veranderd en ben uiteindelijk in een Pierre-Yves jurk getrouwd. Tja, soms kan een mens al eens van gedacht veranderen… :...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-2-2010 15:18:13

Ines
tafelnamen
Ik ben op zoek naar originele ideeen. Ik zou graag iets afgeven aan de genodigden zodanig dat zo hun tafel kunnen vinden. Iemand tips?
Andere Reacties: 3 15-2-2010 15:15:18

Ines
bedankjes
Hallo,Ik ben op zoek naar originele bedankjes. Iemand tips? Thanks!
Andere Reacties: 3 15-2-2010 15:14:24

ellen
Natur-natur
Hoi, wij trouwen op natur-natur, is er iemand die ervaring heeft met de locatie (als gast of gastheer/vrouw)?Hoe was dat daar en was het eten van de vaste traiteur lekker? thx
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-2-2010 14:39:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...