Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
Ballonnen oplaten na de viering
Beste bruidjes,Wij willen graag witte ballonnen laten opgaan na de viering om zo onze overleden grootouders en nonkel te herdenken.Hoe verwijzen we in de viering (bv. tijdens de voorbeden) naar het oplaten van de ballonnen?Heeft iemand hier al ervari...
Ceremonie Reacties: 8 12-2-2010 19:52:08

julie
voile+los haar
goeie avond,ik zit met een 'probleempje'ik zou een voile willen dragen in de kerk, met los haar..in de bruidswinkel zeiden ze mij dat dit kon, dat ze dan een beetje haar samennemen achteraan op je hoofd, om daar dan voile op te zetten..nu vroeg ik mi...
Andere Reacties: 2 12-2-2010 19:39:09

cindy
verjaardag op trouwfeest en spelletjes
wie kan mij helpen; ik ben op zoek naar spelletjes voor tijdens ons trouwfeest en mijn schoonzusje verjaart op die dag en zou haar ook willen verassen met een mooi cadeau maar zou haar dat willen geven via een spelletje of opdracht dat ze eerst moet ...
Ideeën Reacties: 1 12-2-2010 18:29:29

Eva
zilver of witgoud
Hey,Ik zit met een dilemma. Deze week hebben we de prijs ontvangen van onze ringen, er zit wel een heel groot verschil tussen de prijs voor een zilveren ring of een witgouden ring. We wilden oorspronkelijk een witgouden ring, maar dit ligt helaas bui...
Andere Reacties: 16 12-2-2010 16:44:06

Cindy
DDCreations
Ik heb ze gevonden DE uitnodigingen...bij DDcreations. Superrrrr....Iemand een idee van prijs en opstartkosten?Bedankt alvast
Andere Reacties: 0 12-2-2010 15:42:41

véronique
nog 98 dagen te gaan- wat te doen nog? 21 mei
heyhey,Het komt echt wel stillekes dichterbij.Ik wou eens horen of wat andere bruidjes nog moeten doen voor alles in orde is?Wij moeten nog wel een aantal dingen in orde brengen:-ringen kiezen: weten al ongeveer wat we willen-definitief naar gemeente...
Voorbereiding Reacties: 3 12-2-2010 15:30:20

Joke
Ceremoniemeester
Hallo,Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Jos Sterken, regio Sint-Truiden?Groetjes,Joke
Ceremonie Reacties: 0 12-2-2010 14:26:10

Joke
Bloemist
Weet er iemand een goede bloemist in de omgeving van Sint-Truiden?
Bruidsboeket Reacties: 5 12-2-2010 14:24:42

Joke
Stickers voor bedankcadeautjes
Hallo,Als bedankje willen we kleine champagneflesjes geven. Hiervoor ben ik op zoek naar stickers om over het originele etiket te kleven. Op deze stickers willen we eventueel een foto met tekst afdrukken.Weet iemand waar ik deze stickers kan kopen?Be...
Andere Reacties: 4 12-2-2010 14:20:13

Christof
Goede DJ regio Zuid limburg
Hallo, Wij zijn nog opzoek naar een goede DJ, (wat zeer belanrijk is) Maar wij kennen er eigenlijk gene. Weet jullie soms een goede voor regio Tongeren, bilzen. Dank je
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 12-2-2010 13:53:02

Ellen
Tekst
Dag bruidjes en gommetjes :-)Ik zit met een probleem ivm de tekst voor op onze uitnodigingen. Eerst effe een korte situatieschets. Wij trouwen alleen voor de wet, niet voor de kerk. s'avonds doen we wel een alternatieve viering maar dat is in de fees...
Uitnodigingen Reacties: 11 12-2-2010 11:38:24

Sandra
kapster
Hallo allemaal! Sinds kort woon ik in Sleidinge en voor mijn bruiloft ben ik dringend op zoek naar een goede kapster in de omgeving. Het liefst zo dicht mogelijk bij huis. Wie kan me helpen?
Andere Reacties: 5 12-2-2010 11:34:45

inge
géén openingsdans
Mijn AS wil absoluut niet dansen op zijn trouwdag. Heeft er iemand originele alternatieven voor de openingsdans?
Openingsdans Reacties: 13 12-2-2010 11:29:05

Deborah
Website
Hoi allemaalVan velen heb ik al ondervonden dat jullie een website maken over jullie huwelijk, de voorbereidingen ervan enzoverder...Ik vroeg me af hoe jullie daaraan beginnen...Hopelijk kunnen jullie mij helpen :-)Alvast bedankt!Groetjes Deborah17/0...
Andere Reacties: 9 12-2-2010 9:53:29

Annelies
Bril of lenzen
Beste medebruidjes, ik moet sinds een aantal jaar een bril dragen. Ik zie het echter niet zitten om samen met dat ding op de foto te moeten. Ik heb er sowieso al een hekel aan. Als we later de foto's nog eens zullen bovenhalen zal het model waarsc...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 12-2-2010 8:48:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...