Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
openingsdans
Hey     Weet er iemand waar we danslessen kunnen volgen voor onze openingsdans (liefst in de buurt van Melle-Gent). We zouden graag een up-tempo nummer kiezen. We weten alleen nog niet goed welk nummer en ik maak mij ook wel zorgen of da...
Openingsdans Reacties: 4 9-3-2010 21:09:42

ALINE
Krekelhof
Wij zijn in oktober 2009 getrouwd. Het avondfeest vond plaats in het Krekelhof in Kuringen (Hasselt), en was een echte aanrader ! Alles was tot in de puntjes voorbereid en tip top verzorgd. Het eten (hadden gekozen voor het uitgebreid buffet) ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2010 20:47:58

Lien
Feestzaal Caipirhinha Merelbeke
In augustus 2011 geven wij ons feestje daar,we waren eerst van plan 2010 maar was reeds volzet. Heeft er iemand ervaring met het dessertenbuffet van caipirinha? Ben nog sterk aan twijfen tussen buffet en dessertbord.   xxxxx  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-3-2010 20:08:13

laurien
fotolocatie regio Roeselare
wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie voor geweldige foto's...'t Mag redelijk modern en apart zijn... Iemand ideeën? Of waar deden jullie de fotoshoot?  
Fotografie Reacties: 2 9-3-2010 18:24:24

stefanie
mustang mustang mustan mustang mustang
wij zijn op zoek achter een coole mustang iemand die een firma kent die dit verhuurt!!! merci
Ideeën Reacties: 2 9-3-2010 18:13:55

stefanie
banjo spelers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand die mensen kent die op de banjo spelen, wij zitten met een spaans concept qua eten. En ik had heel graag een saxofonist gehad tijdens onze receptie, maar onze keuze van eten is spaans, tapas en paëlla en coctailbar dus kwam mijn vriend me...
Muziek - Live Reacties: 3 9-3-2010 17:44:51

Debra
Winkel id buurt van Oost-Vlaanderen met huwelijksartikelen?
Ik ben op zoek naar een winkel zoals het Bruidsparadijs in Merksem. Is er in de buurt van O-Vl ook zo'n winkel waar je allerlei spulletjes kan vinden voor oa het feest?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 0 9-3-2010 17:39:45

Joris
verlofregeling in het onderwijs
ik alle wij, gaan trouwen op 11/9 dat is zo net niet meer in de groot verlof. Als onderwijzer, weet er iemand hoeveel dagen je effectief mag opnemen?   greatings I
Juridisch Reacties: 16 9-3-2010 17:29:40

Femke
Locatie voor een ceremonie in het Leuvense
Hey,   Wij trouwen 16-10-10, en zijn volop bezig met de voorbereidingen. En er komt heel veel bij kijken, maar dat moet ik jullie niet vertellen . Bepaalde zaken zijn al helemaal in orde, we hebben getuigen, een feestzaal, een fotograaf. En ...
Locaties - Viering Reacties: 1 9-3-2010 16:44:36

kaat
repoetage op canvas en de zoektocht gaat verder...
Hallo, Hier ben ik weer, deze keer zoek ik een  koppel waarbij een van beiden onder de 25 jaar is en trouwt op vrijdag 11 juni... voor een reportage op Canvas. Geïntereseerden mogen me mailen op kaat@sylvesterproductions.be
Voorbereiding Reacties: 6 9-3-2010 16:40:33

ellen
Menu - soep
Hey,   Vraagje: wordt soep nog vaak genomen in een menu (dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert) of wordt er meer met 2 voorgerechten gewerkt tegenwoordig?   Bedankt.
Voorbereiding Reacties: 19 9-3-2010 14:58:47

Evelien
online bestellen bruidsjurk
Wie heeft ervaring met het online bestellen van een bruidjurk? Via welke site?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-3-2010 14:51:43

julie
Fotolocatie - binnen
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 25/6 en zijn voor de zekerheid nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze foto's (je weet maar nooit :-) ). Heeft er iemand een idee in de regio van Landen - Zoutleeuw - Grazen - Diest?   Alvast bedan...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 9-3-2010 13:58:33

monica
locatie fotoreportage regio Lebbeke - Dendermonde - Lochristi
Tsja, met dit koude weer begin ik wat te panikeren. Ik had er wel al bij stilgestaan maar gewoon eigenlijk bewust nog niet willen invullen, maar nu met deze koude zijn we toch maar op zoek gegaan naar een toffe binnenlocatie voor de fotoreportage: gr...
Fotografie Reacties: 1 9-3-2010 13:45:21

Ines
fotolokatie
Hallo, wij trouwen op 2 juli en natuurlijk gaat het zonnetje dan schijnen, maar toch voor alle zekerheid ben ik op zoek naar een leuke binnenlokatie in de omgeving van Balen, Mol voor onze foto's. Tips voor buiten zijn ook welkom. groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 4 9-3-2010 13:21:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...