Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ria
contactgegevens
Hallo,   kan er mij iemand de contatcgegevens bezorgen van DJ Mark Van den Steen aub?   Alvast bedankt.
Muziek - Live Reacties: 0 8-3-2010 13:53:27

Stéphanie
To sluier or not to sluier that is the question....
Beste Bruidjes,   Na maandenlang zoeken heb ik eindelijk mijn droomjurk gevonden. Eenvoudig zoals ik het wou. Op deze jurk hoort eigenlijk een lange sluier. Deze beslissing heb ik uitgesteld. Ik vind het echt wel wat hebben maar mijn partner h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 8-3-2010 13:51:26

Steffi
Ballonnen
Hey lieve bruidjes,   Zijn er al mensen die in de kerk gewerkt hebben met ballondecoratie? Wij zijn persoonlijk niet zo voor bloemen en ballonnen lijkt ons wel plezant. We hadden gedacht om per rij stoelen een ballon te hangen, en dan afwissel...
Ceremonie Reacties: 7 8-3-2010 13:44:23

Els
misboekjes nieten
Hallo iedereen   mijn misboekje is sinds gisteren af, op één punt na. Ik moet ze nog nieten. Hoe kan ik dit mooi op de plooi van het boekje doen? Hopelijk weten jullie wat ik bedoel. Met mijn gewoon nietjesmachine zie ik het niet go...
Voorbereiding Reacties: 6 8-3-2010 12:56:00

annelies
Bruidskindjes - kledij
Hallo,   Ik lees hier vaak over humpiedump.nl. Zijn er mensen die hier hun kinderkledij besteld hebben en me hun ervaringen willen delen? Bedankt !! Annelies
Kledij - Suite Reacties: 5 8-3-2010 12:37:14

tine
feestzaal omgeving brugge - beernem
Ik ben op zoek naar een mooie locatie, niet te ouderwets maar toch heel sfeervol... Groot pluspunt zou zijn als je er kan blijven slapen. Bedankt voor de reacties alvast! 
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-3-2010 12:33:05

vertaling italiaans lied
Hela,   Ik ben opzoek naar de vertaling van een liedje van Eros ramazotti. Se bastase una canzone. Kan iemand mij hierbij helpen?  
Muziek - Live Reacties: 3 8-3-2010 12:20:46

Hoi Yee
misboekje zonder eucharistie
Hey bruidjes   Kan er iemand mij een voorbeeld van een mis zonder eucharistie doorsturen? Ben momenteel de mijne in mekaar aan het steken. Maar ben benieuwd naar die van jullie.   mailen mag naar shum.hoiyee@hotmail.com   THNX!...
Religie Reacties: 10 8-3-2010 11:45:32

Annelien
website met overzicht huwelijksvieringen per parochie
Dag allemaal   Ik heb een vraagje. Weet er iemand waar ik een website kan vinden met overzichten van huwelijksmiseen per kerk en per parochie? Dit bestaat zeker, want ik heb daar vorig jaar nog op gezeten, maar ik ben de link vergeten opslaan ...
Religie Reacties: 1 8-3-2010 11:11:30

Stijn
Fotograaf Regio Roeselare/Izegem
Wij trouwen op 2 juli 2010 en zijn nog op zoek naar een fotograaf voor onze huwelijksreportage. Tips zijn dus altijd welkom.   Groeten, Stijn en An
Fotografie Reacties: 14 8-3-2010 10:58:35

Sofie
aziexport
hallo allemaal! ik heb al verschillende berichtjes gelezen over aziexport. Ik ben nog altijd aan het twijfelen. Wie heeft er al een jurk besteld? Kunnen jullie eventueel foto doorsturen? En wat was jullie ervaring?  Ik weet dat dit berichtje er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-3-2010 10:14:01

Philip
PARK RODENBACH ROESELARE
Wat zijn jullie ervaringen met park rodenbach in roeselare , let wel niet "Ter eeste" (de zaal met de vaten) maar wel degelijk Park Rodenbach. Wij zouden er normaalgezien trouwen op zaterdag 18 september. Wat zijn de zwakke punten van de zaal waar w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 8-3-2010 8:15:17

Miet
Zaal regio Brugge
Wij zijn voor onze trouw in juli 2011 op zoek naar een leuke zaal in de buurt van Brugge. Iemand leuke of originele ideetjes? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-3-2010 22:23:59

zwitserse bus
wij zoeken een zwitserse oude bus voor 15 personen regio malle op 14/08/2010. als iemand adressen/ervaringen weet, horen wij het graag.  
Ceremonie Reacties: 2 7-3-2010 22:05:52

prijs fotograaf
ik trouw in augustus en heb een prijsofferte van een amateurfotograaf gekregen met goede recencies. wat is jullie idee over een prijs? deze moet 5 uur fotograferen en vraagt een surplus als het langer zal duren. zonder boek met originele foto's op cd...
Fotografie Reacties: 15 7-3-2010 22:04:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...