Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Afstanden ...
Wij wonen sinds een jaar samen in Brasschaat en gaan daar dus in het gemeentehuis trouwen voor de wet en in Kapellen (vlak bij Brasschaat) voor de kerk ..   Maar hoe doen we het 's morgens? Ga ik thuis slapen in Lint? (Brasschaat naar Lint en te...
Voorbereiding Reacties: 14 7-3-2010 21:26:41

Eline
videograaf regio Melle
Hey   Wij trouwen op 10 juli 2010 en zijn nog op zoek naar iemand om onze mooie dag op beeld te zetten (Regio Melle- Oost-vlaanderen) . Dit hoeft echt niemand professioneel te zijn. We willen gewoon een leuke herinnering aan deze dag...
Video Reacties: 4 7-3-2010 21:06:17

kitty
Naar cachet geweest en... besteld!!
Nadat ik besloot van niet meer online te bestellen ben ik een kijkje gaan nemen bij cachet in Antwerpen.   Het was een superlief madammeke die niet oordeelde over mijn budget en meteen begreep wat ik wel en niet zag zitten. Ik ben nogal een fl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-3-2010 20:18:11

v
huren kostuum a,twerpen
Beste   ik ben op zoek naar een winkel regio antwerpen die kostuums verhuren wie helpt mij?
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 7-3-2010 19:47:53

Chantal
Vandaag ons 1ste proefdiner met de ouders!
Beste Bruidjes & Gommetjes,   Vandaag hebben we ons 1ste proefdiner achter de rug met onze ouders en het was werkelijk SUPER! Hoe meer we daar langs gaan, hoe verliefder we worden op de zaal & locatie :-) en het eten was echt wel heerl...
Voorbereiding Reacties: 6 7-3-2010 19:19:52

H
Linea Raffaelli Brugge
Hallo, weet iemand hoeveel kosten Linea Raffaelli in Brugge rekent voor retouches? Zijn de kleedjes in Brugge dezelfde prijs of ergens anders? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-3-2010 19:14:01

Sofie
kleur boeket
Hallo!   Onze fotograaf raadt aan om een felgekleurd bruidsboeket te nemen dat mooi afsteekt bij je kleed maar eigenlijk zie ik het liefst witte bloemen dus ik raak er niet goed uit wat te doen. Welk kleur nemen jullie?
Bruidsboeket Reacties: 11 7-3-2010 19:07:56

Sofie
zonnebank
Hoihoi! Ik ben net begonnen met een zonnebankkuur. Voorlopig maar 10 minuutjes per week maar met maar 69 dagen meer op de teller, denk ik dat dit iets te weinig is. Wanneer beginnen jullie eraan en hoeveel keer per week? Ik wil niet superbruin zijn m...
Voorbereiding Reacties: 10 7-3-2010 19:06:30

Evi
Misboekje
Hallo, Wij trouwen op 1 oktober en ik ben al druk bezig met het maken van onze misboekjes. Zijn er bruidjes die bereid zijn om mij hun misboekje door te mailen? Zo kan ik was inspiratie op doen voor het onze. Je mag mij altijd mailen: davy.truy...
Ideeën Reacties: 7 7-3-2010 18:40:46

Sylvie
voorbeeld uitnodigingen
Hallo, wij trouwen op 11 september dus het wordt tijd om de uitnodigingen te ontwerpen. Ik heb nogal een klassieke smaak. Ik zou mijn zoontje er ook willen bij betrekken door een foto ofzo. heeft iemand ook zo'n uitnodiging? kunnen jullie mij voorbee...
Uitnodigingen Reacties: 2 7-3-2010 17:35:23

Gitta
Locatie Scherpenheuvel-Hulshout
Dag iedereen, wij trouwen in Scherpenheuvel maar het feest is in Hulshout. Tussendoor worden de foto's genomen, dus we zijn op zoek naar fotolocaties binnen die regio, liefst geen 'industriële' stijl. Een buitenlocatie is nog wel te vinden (bv...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 7-3-2010 16:04:46

Gitta
Iemand ervaring met bruiningsdoekjes?
Dag iedereen, ik heb van nature een erg bleke huid maar gruwel van de zonnebank omdat ik er altijd last krijg van claustrofobie. Toen ik mijn proef make-up liet doen, werden mij bruiningsdoekjes aangeraden (je kent ze wel, je vindt ze onder andere b...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 7-3-2010 15:55:04

Nele
Maelstede of Carlton West-Vlaanderen
Hoi toekomstige bruidjes,   Wij gaan trouwen in de zomer 2011 en twijfelen over twee feestzalen. Ofwel feestzaal Maelstede in Kuurne (zaal sympfonie) of Domein Carlton in Marke. We zijn ze gaan bezichtigen en vinden het twee prachti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-3-2010 13:38:01

Els
bedanktekst voor ouders 'de vlieger' (misviering)
Beste,   Kan iemand mij de tekst over de vlieger bezorgen als bedanktekst voor de ouders? Ik had deze gevonden maar doordat mijn computer is gecrasht ben ik alles kwijt :-(   alvast bedankt!   groeten,   Els
Ceremonie Reacties: 2 7-3-2010 13:18:17

Veronik
Trouwkleedje Mathyro - Nicky Vankets te koop maat 36
Hoi bruidjes in spé.   Na maanden lang zelf doorgebracht te hebben op het forum, en veel wijsheden heb opgestoken ;-) is mijn prachtige dag reeds voorbij.   Ik bied dan ook mijn practig trouwkleedje van Nicky Vankets te koop a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-3-2010 12:07:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...