Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Greet
You Are - Natalia
Hoi, wij hebben enkel de live versie van dit liedje. Kan iemand mij de originele song bezorgen of verkoopt iemand zijn CD Donnamour 13, want daar staat het naar het schijnt ook op.  Alavst bedankt voor de hulp!
Openingsdans Reacties: 5 6-3-2010 18:37:40

Katrien
Gavin Degraw
Kent er iemand een liedje van Gavin Degraw die kan passen als openingsdans?  
Openingsdans Reacties: 1 6-3-2010 17:59:48

Ine
Welke kleur kostuum bij mijn trouwkleed?
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een trouwkostuum. Nu blijkt het niet zo makkelijk om een kostuum te vinden dat bij mijn trouwkleed past! Wie had of heeft net als mij een trouwkleed van Linea Rafaelli (collectie 2009, set 54) Welke kleur van kos...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-3-2010 15:26:44

Christa
Reuze huwelijkskaart
Hallo   Ik zag onlangs in een fotoreportage zo'n extra grote kaart van Hallmarks met de afbeelding 'Just Married'. Wij zouden zo'n kaart graag gebruiken als gastenboek omdat de gastenboeken die wij tot nu toe zagen niet aan onze verwachtingen ...
Ideeën Reacties: 2 6-3-2010 14:10:47

kitty
Hier eindigt mijn online-avontuur!
Hey,   Ik had mijn kleed besteld en betaald en blijt nu dat ze het toch niethelemaal kunnen maken zoals eerst gezegd. Heb meteen mijn geld teruggekregen en kan absoluut neit verkeerd zeggen van de service.   Ben nu wel terug naar af en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-3-2010 13:27:27

annick
maten trouwjurken en vraagje over p&c
Hallo dames,   Graag had ik vernomen of er hier dames zijn die een trouwjurk of avondjurk gekocht hebben bij de P&C? ik ga eind deze maand eens kijken in de P&C in antwerpen op de meir, naar het schijnt hebben ze daar op de bovenste ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-3-2010 12:56:03

Lesly
zwanger, dus geen zonnebank, maar bruin spuiten?
hey dames, ik ben bijna 3 maand zwanger en als we trouwen zal ik 5.5 maand zwanger zijn. Volgens de meeste sites mag ik nu niet onder de zonnebank. Zou ik dat niet mogen met een handdoek over mijn buik? zonee, iemand ervaring met bruin laten spuiten?...
Verzorging - Make-Up Reacties: 24 6-3-2010 12:46:27

wendy
aziexport
hoi hoi heb eind januari mijn trouw kleed besteld bij aziexport iets daarna door op dit forum wat te snollen zag ik wat negatieve en psitieve commentare , en ben dus een beetje ongerust geworden :) kan iemand mij die daar is geweest en tevreden is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-3-2010 21:44:03

Karmen
Speeches
Hallo allemaal!   Ik vroeg me af wie er op jullie feest een speech geeft & in welke volgorde dit dan gewoonlijk gaat. Mijn vader & schoonvader zouden iets zeggen & dan ook de bruid en/of bruidegom, maar we weten niet goed wie van w...
Ideeën Reacties: 4 5-3-2010 21:25:17

patricia
suitekledij huren
Mijn dochter trouwt in augustus, de dames van de suite zouden allemaal graag hun suitekledij huren ( lange suitekledij), we zouden naar farah love gaan in Zwijndrecht maar heb al veel negatieve reacties gelezen op de forum, weet iemand waar er nog wi...
Kledij - Suite Reacties: 4 5-3-2010 20:27:46

Kristien & Karolien
bruidsboeket
Hoeveel betaal(de) jij voor je bruidsboeket + van waar kwam het?   groetjes kristien
Bruidsboeket Reacties: 6 5-3-2010 19:54:24

Kim
ArtXpo, I Shoot You of Fotomoment? .. Iemand ervaringen?
Wij zoeken (nu al?) een fotograaf voor ons huwelijk op 21 mei 2011 ..   Ons oog is (via internet) al gevallen op ArtXpo, I Shoot You en Fotomoment. Zijn er mensen met ervaringen bij 1 van de 3?   !!! Ik wil hier géén reclame topic...
Fotografie Reacties: 11 5-3-2010 18:23:12

E
Naamkaartjes
Hallo iedereen!   Met nog maar 49 dagen op de teller zijn wij volop bezig met het in orde brengen van de laatste details.   Ik ben nog op zoek naar originele ideeën voor naamkaartjes. Ik ben nl. van plan deze zelf te maken. Alle tips o...
Ideeën Reacties: 3 5-3-2010 18:00:51

Géralidine
verkoop kleedje voorlopertje
Hallo, wij verkopen het kleedje van ons voorlopertje. Ze was toen 2.5 jaar en het kleedje is maat 3 jaar. Het is precies een mini-trouwkleedje en paste perfect bij mijn trouwkleed! Het is wit, in trouwkleedstof, open rug, halter in de nek met ruches...
Kledij - Suite Reacties: 2 5-3-2010 17:13:55

Petroeska & Christophe 16/04/2010
Nagels ?
Bruidjes   Klein vraagje wat doen jullie met jullie nagels? Gebruiken jullie gelnagels of laten jullie je eigen nagels gewoon mooi verzorgen. Ikzelf zie heel graag gelnagels, komt ook mooier uit voor de foto's ( is mijn mening ) . Mijn problee...
Verzorging - Make-Up Reacties: 18 5-3-2010 17:13:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...