Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
Misboekje
Beste toekomstige bruiden en bruidegommen,   Ik ben bezig met de voorbereiding van ons huwelijksboekje. Weet iemand waar ik voorbeelden kan terugvinden?   Alvast bedankt   Groetjes   Julie   julievancleemput@hotmai...
Religie Reacties: 3 3-3-2010 21:52:23

lindsy
uitnodiging collega's
Dag bruidjes   Voor op het werk heb ik 1 uitnodiging voorzien die ik zou uithangen op ons notabord om zo al mijn collega's uit te nodigen. ( ze zijn met zoveel dat ik het niet echt zag zitten om iedereen afzonderlijk een uitnodiging te geven van...
Uitnodigingen Reacties: 7 3-3-2010 21:07:34

isabel
Aankondigen van onze bruiloftsite :D
Ok ik wou even dit ook met jullie bruidjes delen.   http://bellekarel.bruiloftsite.nl/   Daar kunnen jullie onze trouwvoorbereidingen volgen (zie bij nieuws). Wees vrij om een berichtje te laten in ons gastenboek.   Zijn er hi...
Voorbereiding Reacties: 9 3-3-2010 20:44:01

eveline
Cortina - Wevelgem
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe uitbaters van Cortina (Villa Marquette)?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-3-2010 20:24:39

Liesbeth
Suite kledij Linea Raffaelli
Hallo bruidjes,   Heeft er iemand een idee hoeveel een suitekleedje van Linea Raffaelli ongeveer kost?   Bedankt voor jullie reacties!   Groetjes,   Liesbeth
Kledij - Suite Reacties: 6 3-3-2010 20:03:08

LINSY
DJ
Help bruidjes!!! Ik heb laatst onze dj aan het werk gezien en ben niet overtuigd. Kent iemand van jullie Alex & Rudi uit Wervik?Heeft iemand hen al gevraagd voor huwelijk? Het was een referentie van een vriend. Het zal wel maar 1 vd 2 zijn(...
Muziek - Live Reacties: 4 3-3-2010 17:18:00

Hoi Yee
dansschool
Hey bruidjes   Weten jullie een goede dansschool in de buurt van Willebroek? We zouden dringend lessen moeten nemen voor ons openingsdans...   Thnx!!!    
Openingsdans Reacties: 3 3-3-2010 17:01:35

Astrid
Voorhuwelijkssparen??? Tot wanneer? Hoe opzeggen?
Hey,   Misschien een domme vraag, maar zowel ik als mijn verloofde doen aan voorhuwelijkssparen? We vragen ons nu af tot wanneer we dit moeten betalen? We trouwen op 11 september 2010 en hebben deze week ons 'factuur' gekregen. Heeft het nog z...
Juridisch Reacties: 11 3-3-2010 16:30:36

Jennifer
hartje luchten
ja bruidjes, ik moet even mijn hart luchten... en aangezien er weinig mensen zijn die mij begrijpen, probeer ik het hier te doen, maar hoef daarom geen reacties. Na een hele moeizame jeugd thuis bij mijn ouders, ben ik gaan samenwonen met mijn vrien...
Voorbereiding Reacties: 13 3-3-2010 16:19:57

cindy
tweedehands onderrok gezocht
hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een tweedehands onderrok voor mijn trouwjurk,we trouwen op 27/08/10.mijn kleed is besteld bij boetiek maya in hemiksem maar ze vraagt 130 euro voor de onderrok wat ik eerlijk gezegd wat duur vind!kheb wel maat 48....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-3-2010 16:16:03

B
Tweedehands bolero/lichte sjaal?
Hellow!   Ik ben nog op zoek naar een witte/ivoor-/champagnekleurige bolero/lichte sjaal. Iets voor over m'n schouders, zeg maar :) Tweedehands. Je kan me via mijn profiel een berichtje sturen!   Groetjes   B
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-3-2010 16:05:16

Inge
prijs dansles
Hey iedereen,   Ik en mijn verloofde zijn beide redelijk houterig op de dansvloer. :) daarom dat we toch graag danslessen zouden nemen voor onze openingsdans. Hoeveel betalen jullie per uur? en hoeveel danslessen heb je ongeveer nodig om e...
Openingsdans Reacties: 4 3-3-2010 15:52:21

monica
tot hoelaat blijven ouders op feest?
Ik vraag me af of het de gewoonte is dat de ouders van het koppel tot de laatste blijven. MIjn schoonmoeder is moeilijk ah doen over het vervoer. Ze wil nog extra auto's omdat ze denkt dat haar man rond 2u misschien al moe zal zijn en naar huis wil.....
Voorbereiding Reacties: 15 3-3-2010 15:08:57

Marleen
tafelversiering
Hallo allemaal   Wij willen graag iedere tafel in de feestzaal voorzien van een leuk (grappig) verkeersbord. Is er iemand onder jullie die ons en site kan aanbevelen, waar we grappige verkeersborden of tekst in verband met verkeer kunnen vind...
Voorbereiding Reacties: 3 3-3-2010 14:12:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...