Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bianca
kledij voor bruismeiden
beste trouwertjes   ik zit met een probleemtje of vraagje zijn er onder jullie die mss weten waar ik terecht kan voor bruidsmeisjes kledij volwassenen 28jaar vermits ik er geen vind :s liefst tegen betaalbare prijs natuurlijk   ...
Kledij - Suite Reacties: 6 28-2-2010 11:37:08

sofie
bloemen kerk
hey bruidjes,   wij zijn gisteren na de bloemist geweest om eens prijs te laten maken voor de bloemen in de kerk. Daar verschoten we nogal van de prijs. Wa denken jullie. 300 euro en daar hebben we: een altaarstuk, lectorstuk ,bloemen voor a...
Voorbereiding Reacties: 8 28-2-2010 11:05:43

Kim
kleed met alles op en aan.
Hey,   ik heb een vraagje naar ander bruidjes toe. op 27 augustus 2011 gaan wij trouwen, moet ik dan nu al naar een kleed op zoek gaan en hoe hebben jullie dat gedaan? Eerst gaan kijken overal en dan pas een afspraak gemaakt als bruidje? En ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 28-2-2010 10:57:59

Peggy
Uitnodigingen van locomix
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met de trouwuitnodigingen van locomix. Dat zijn uitnodigingen in de vorm van een puzzel die de genodigden moeten maken eer ze weten wat de uitnodiging is en ook uitnodigingen in een fles of in een blikje?? Het...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-2-2010 10:38:57

v
haar en make up
Waar kan je in brugge je haar en make up laten doen, in 1 salon?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 28-2-2010 10:25:53

bianca
zelfgemaakt uitnodiging wat vinden jullie ervan ?
een vraagje zouden jullie even kunnen zeggen wat jullie van mijn uitnodiging vinden ik vond het namelijk heel moeilijk  zou graag weten wat jullie ervan vinden .   Trots kondigen wij aan Dat papa en mama trouwen gaan ! De familienaam w...
Uitnodigingen Reacties: 11 28-2-2010 8:12:04

linda
Fotograaf (low budget)
Hallo, wij treden op 11 september 2010 in het huwelijksbootje en willen dit graag op de gevoelige plaat laten vastleggen. Wijzelf zijn van limburg. We hadden reeds bij enkele fotografen gevraagd, maar de meeste kosten ongeveer 1000€. toch zijn ...
Fotografie Reacties: 23 28-2-2010 2:59:20

esmee
feest annuleren/verleggen
Hallo,   Wegens omstandigheden overwegen wij onze trouwdatum te verplaatsten naar een latere datum.   In ons contract staan de voorwaarden voor annulatie: voorschot kwijt + een bepaald % van de kosptrijs van dat trouwfeest betalen, tenzij ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-2-2010 1:40:05

ANNELIES
Uitnodigingen
Hallo, Wij trouwen op 21/05/10 maar hebben onze uitnodigingen nog niet. Door onze verbouwingen zijn de trouwvoorbereidingen een beetje achteruitgeschoven. Maar nu wordt het toch echt wel tijd om er werk van de maken want eind maart zou ik ze toch wil...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-2-2010 1:30:46

Dorien
Hulp nodigen bij onze tekst uitnodigingen
fiogf49gjkf0dHey iedereen!   Wij zijn nu al even bezig met de tekst voor de uitnodigingen maar zijn er nog niet volledig uit. Ik ben nu ook wel een beetje een pietje precies :-) Hebben jullie dit ook?   Momenteel hebben we dit: Dorien &a...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-2-2010 0:30:24

Marleen
Postbrievenbus
Is er iemand die ons info kan verstrekken inzake het huren van een 'post'-brievenbus? Wij zouden deze graag gebruiken om de enveloppes met centjes en de wenskaarten in te deponeren. Zijn er nog andere originele ideeën om de omslagen met centje...
Ideeën Reacties: 2 28-2-2010 0:26:40

Caroline
annuleren bruidsjurk, jullie advies a.u.b.
fiogf49gjkf0dHallo iedereen   Na verscheiden winkels gedaan te hebben in december heb in mijn bruidskleed bij een bepaalde winkel besteld. In geen één winkel had ik dat wauw gevoel waar iedereen over spreekt dus dacht ik dat he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 27-2-2010 23:07:57

Caroline
annuleren bruidsjurk, jullie advies a.u.b.
Hallo iedereen   Na verscheiden winkels gedaan te hebben in december heb in mijn bruidskleed bij een bepaalde winkel besteld. In geen één winkel had ik dat wauw gevoel waar iedereen over spreekt dus dacht ik dat het aan mij lag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-2-2010 23:07:42

Nathalie
Bruidskindjes zijn gekleed!
fiogf49gjkf0dVandaag hebben we de kledij voor onze bruidskindjes gevonden. Alles gevonden in de C&A en voor weinig geld. Enig probleem is dat de kledij van het bruidsjongetje één maat te klein is.   Maandag snel gaan ruilen.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-2-2010 21:01:39

Hannelore
Help: driedelig kostuum
fiogf49gjkf0dHey medebruidjes, ik heb jullie hulp nodig! Mijn verloofde is dit weekend met zijn moeder gaan zoeken naar een kostuum. Nu wil hij graag een driedelig kostuum (met gilet), maar hij heeft slechts één kostuum gevonden die dit ha...
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 27-2-2010 20:54:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...