Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
avater bewerken en profiel bewerken??
fiogf49gjkf0dHallo allemaal,   Ik zit hier al een tijde op het forum, maar sinds het veranderd is kan ik mijn avator en proefiel niet bewerken. Er komt op te staan dat ik geen toegang heb tot die toepassing en dat ik contact moet omnemen met ...
Ideeën Reacties: 6 26-2-2010 10:54:58

Sabrina
Receptie of feest?
fiogf49gjkf0dIk zit met een probleem. Wij zouden een receptie geven rond een uur of 18 tot 20 uur en dan het feest laten beginnen. Op de receptie(60 man) zouden we kennisen, vroegere vrienden en eventuele collega`s uitnodigen en s`avond op het feest ...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-2-2010 10:06:56

Lien
eerste pas gehad :)
fiogf49gjkf0dWoensdag heb ik mijn eerste pas gehad, en het was nog steeds waauw Het kleed was nog wel veel te groot, want ik was nog een 8kg afgevallen, dus de naaister heeft nog wat werk Heb ondertss ook mijn schoenen om in te lopen, en dat blijkt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-2-2010 9:30:52

Kim
tof!
fiogf49gjkf0dni echt een vraag maargewoon een opmerking. sinds vandaag blijkbaar nieuwe site en da vind ik ni slecht want daar staat een dag minder op de teller als bij de vorige!! en dan nog is met uren en minuten bij! heerlijk!
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2010 9:16:06

Carmen
trouwkleed
fiogf49gjkf0dhoi   ik heb na een lange zoektocht het bruidskleed gevonden!  Toch ben ik nog aan het twijfelen of ik een bruidssluier zou nemen. Ik ben bang om net iets TE over te komen naar de andere toe. Ik voel me wel als een hele princ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-2-2010 8:47:02

Vandestapele
Airbrusch tanning Vilvoorde /Vlaams brabant
fiogf49gjkf0dDag beste bruidjes,   Ik ben op zoek naar een schoonheidssalon die aan airbrush tanning doen regio vilvoorde/vlaams brabant {graag nederlanstalig} ik zou dit graag eens uitproberen en dit dan zeker voor mijn grote dag overweg...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 26-2-2010 2:33:33

Isolde
Air tanning/brushing LEUVEN?
fiogf49gjkf0dHallo,   Ik zou graag eens experimenteren met jezelf laten 'bruin' spuiten. Kent iemand een zaak in het Leuvense waar je dit kan laten doen? Dank!
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 26-2-2010 0:38:55

claudia
menukaarthouder
fiogf49gjkf0dhallo,   Wij hebben een paar maand geleden in hypercarrefour menukaarthouders gekocht. het is uit steen en een bruidsjurk. heel mooi. Maar ze hadden er niet veel en ze stopte met het te verkopen, zodat we er niet genoeg hebben. ...
Voorbereiding Reacties: 2 26-2-2010 0:02:49

Nele
383 dagen getrouwd
fiogf49gjkf0dWij zijn vandaag 383 dagen getrouwd meer dan een jaar geleden kwam ik elke dag een kijkje nemen op deze site. Heb er veel van opgestoken en ook steun aan gehad. Aan iedereen die nog voor hun grote dag staat geniet er met volle teu...
Voorbereiding Reacties: 0 25-2-2010 23:10:45

Kathleen
dankwoord
fiogf49gjkf0dIk wil in ons misboekje een mooi en liefdevol dankwoord voor onze ouders. Heeft er iemand tips? Heb al wat op google gezocht en al wat misboekjes gelezen maar bij geen enkel tekstje had ik zoiets van dit is het.   Alle hulp is w...
Ceremonie Reacties: 6 25-2-2010 22:01:05

Jennifer
wat gedaan en niet??? wie trouwt er nog rond 30juli
fiogf49gjkf0dDag meiden, ik zou graag jullie opinie eens gekregen hebben over mijn lijstje    hmmm, wat hebben wij allemaal al gedaan .. .  Wij trouwen 30 juli, en hebben al gedaan - moeten nog doen Kledij bruid - 1e pas midden&nbs...
Voorbereiding Reacties: 7 25-2-2010 21:48:48

claudia
suitekledij vero moda?
hey,   mijn schoonmama had gehoord dat er van vero moda ook suitekledij bestaat dat niet zo duur is, maar wij vinden dat nergens terug. weet iemand of dit bestaat en waar we dit kunnen krijgen?   dank u groetjes claudia
Kledij - Suite Reacties: 4 25-2-2010 21:48:15

Kathleen
misboekjes praktisch
Hallo iedereen,   Mijn misboekje is klaar maar nu hé. Ik heb het via katern in word gemaakt en ik kan het wel afdrukken maar het komt er niet uit zoals ik wil. Ik moet vouwen en doen. Hoe doen jullie dit?   Tweezijdig gaan kopi&#...
Religie Reacties: 5 25-2-2010 21:06:34

Deborah
Probleem met vervoer.
fiogf49gjkf0d Wij hebben ons vervoer geregeld bij Limo4fun of op internet ook via limoservice terug te vinden. Wij hebben hen ontmoet op de trouwbeurs in Hasselt. Wij hebben daar onmiddellijk ons vervoer geregeld en een voorschot betaald. Ik moest...
Ideeën Reacties: 2 25-2-2010 20:53:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...