Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hannelore
Help: driedelig kostuum
fiogf49gjkf0dHey medebruidjes, ik heb jullie hulp nodig! Mijn verloofde is dit weekend met zijn moeder gaan zoeken naar een kostuum. Nu wil hij graag een driedelig kostuum (met gilet), maar hij heeft slechts één kostuum gevonden die dit ha...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 27-2-2010 20:54:48

cynthia
bruidscouture Elena in Deinze
Hallo bruidjes , ik heb eindelijk beslist om naar bruidsmode  Elena in Deinze te gaan voor het passen van mijn bruidsjurk . Het is de eerste winkel die ik zal doen dus ik ben wel benieuwd . Hopelijk valt het goed mee , is de service goed en vind...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-2-2010 20:11:29

Christa
Fotoreportage Stefoto
fiogf49gjkf0dHallo   Wij hebben als fotograag gekozen voor Stefoto uit Lokeren. Heeft iemand al positieve reacties gehoord over deze fotograaf?   Christa
Fotografie Reacties: 0 27-2-2010 20:06:42

isabel
Trouwkleed,schoenen en juwelen gevonden nu nog lingerie..
fiogf49gjkf0dNa Mia Monta en La Sposa ben ik terug gegaan naar mijn eerste winkel Robel waar ik 2 kleedjes had als favoriet. En ja hoor mijn kleedje gevonden. Voel me er goed in en heb zelfs in de bruidswinkel al goed zittende schoenen en juwelen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-2-2010 18:37:44

Sabine
Geschenkje voor bruidsmeisje
fiogf49gjkf0dHey, Had in mijn gedachte om een zelfgemaakte beer te geven aan mijn bruidsmeisje maar de winkel in het shoppingcenter in Wijnegem bestaat niet meer.Weet er misschien nog iemand een filliaal van Build-a bear ergens de kanten van Leuven...
Ideeën Reacties: 3 27-2-2010 16:08:24

Tine
volwassen bruidsmeisjes
fiogf49gjkf0dHey,   zijn er nog van jullie die volwassen bruidsmeisjes hebben? Ik zou graag mijn twee beste vriendinnen mee in de suite laten lopen, maar mijn moeder vindt dat 'te amerikaans'. Wat denken jullie?   Groetjes, Tine
Ceremonie Reacties: 7 27-2-2010 13:45:04

Ellen
Raad gevraagd over kapsel met krullen op trouwdag???
fiogf49gjkf0dHey Bruidjes, Ik kom net van de kapper en heb aan jullie een vraagje. Ik heb al een proefkapsel voor op mijn trouwdag laten doen, heb krullen laten zetten met krulspelden en dan onder een droger gezeten en dan een beetje opgestoken. Nu ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 27-2-2010 12:55:26

Marouschka
14 augustus 2010?
fiogf49gjkf0dHoi bruidjes!   Wie trouwt er nog op 14 augustus dit jaar? En waar?   Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2010 12:43:35

daniella
zelf uitnodiging ontwerpen! HELP
we trouwen 27 augustus 2010 en zijn momenteel bezig om onze uitnodiging een beetje vorm te geven, we hebben al 2kinderen en hadden deze graag mee op de uitnodiging zelf dachten we aan een leuke foto van hen waar ze een spanddoek( of dergelijke) met ...
Uitnodigingen Reacties: 1 27-2-2010 12:35:32

regina
wie trouwt er nog op 10 april?
Hey Bruidjes en Bruidegommetjes Wie onder jullie trouwt er nog op 10 april dit jaar? Gewoon uit nieuwschierigheid hoor. Veel groetjes!
Voorbereiding Reacties: 13 27-2-2010 9:08:30

Dorien
Liedje binnenkomen feestzaal
fiogf49gjkf0dHoi allemaal,   Morgen hebben we een afspraak bij onze feestzaal om onder adere onze menu vast te leggen. Ook moeten we hun zeggen welk liedje we willen bij het binnenkomen van de zaal... We geraken hier nog steeds niet uit? Kunn...
Ideeën Reacties: 5 27-2-2010 8:54:17

Kelly
Café Costume
fiogf49gjkf0dHoi iedereen,   Zijn er mensen die ervaringen hebben met Café Costume?   Ik heb nl volgende vragen;   - hoe lang op voorhand gaan voor costume - gemiddelde prijs van broek, hemd, vest en blazer   Bedankt...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 27-2-2010 8:05:43

Kristien
Herdenking
fiogf49gjkf0dHallo,   Op 24/42010 trouwen wij voor de wet. We zouden de overledenen in de familie toch willen herdenken zonder dat het een domper op de dag zet. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen doen?    
Ideeën Reacties: 7 26-2-2010 23:20:24

elke
fotolocatie binnen regio bornem
fiogf49gjkf0dHallo!   Wij trouwen op 10 juli. Uiteraard hopen wij op stralend weer! We hebben al een hele tijd een leuke locatie in gedachten voor de foto's. Maar... we kunnen toch maar best iets achter de hand hebben voor als het toch zou reg...
Fotografie Reacties: 4 26-2-2010 22:59:10

Marieke
18 april verrassing echtgenoot
fiogf49gjkf0dDag dames,   Kan er me iemand een hotel aanbevelen met Wellness war we op 18 april een aangenaam nachtje kunnen doorbrengen voor onze 1 jarige huwelijksverjaardag?   Grts   Marieke
Ideeën Reacties: 3 26-2-2010 21:47:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...