Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

K
Oneplus Leffinge: iemand ervaring mee?
Hallo,   heeft iemand ervaring met de feestzaal oneplus in Leffinge? We zijn op zoek naar een leuke locatie waar je je eigen catering mag meebrengen regio Oostende - roeselare - Brugge.   katrijn
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-2-2010 20:49:59

stefanie
zonneschijn naar zware dip
hallo mede bruidjes,   na drie weken door een hel te zijn gegaan, kunnen we eindelijk weer lachen en naar onze trouw toeleven van 26/06. Vorige week werd namelijk kanker bij mijn verloofde vastgesteld. De grond zakte weg onder ons voeten, 25 j...
Voorbereiding Reacties: 10 25-2-2010 20:14:59

Tessa
Kado voor ouders en getuigen
Hallo alllemaal,   op 25 juni gaan wij trouwen. Stilletjes aan wordt het wel een beetje tijd om de cadeau'tjes voor de getuigen en de ouders te gaan bestellen, alleen hebben noch ik, noch mijn partner enig idee voor een orgineel kado. Een spieg...
Ideeën Reacties: 9 25-2-2010 20:01:13

veerle
Hof Ten Steen
Hallo! Wij trouwen op 21.08.2010 in Hof Ten Steen. We zijn nog op zoek naar leuke plaatsen om te overnachten. Heeft er iemand een voorstel? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-2-2010 20:00:59

Petroeska & Christophe 16/04/2010
fotolocatie voor binnen regio roeselare
Hey   Zijn er mensen onder jullie die mooie fotolocaties weten binnen in de regio West- Vlaanderen (Roeselare, Lichtervelde, ... )  . Hopelijk hebben we die niet nodig maar het weer hebben we nu eenmaal niet in de hand.   Alvast be...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 25-2-2010 19:55:52

Nathalie
Wie trouwt er nog op 17 juli? En hoe staat het met jullie voorbereidingen?
fiogf49gjkf0dWij trouwen op 17 juli. Als ik soms lees, dan heb ik het gevoel dat we nog veel moeten doen. Tot nu toe hebben we: - kledij bruid en bruidegom - feestzaal - dj - fotograaf - kapper + visagiste zijn oké - bedankjes zijn ook bi...
Voorbereiding Reacties: 6 25-2-2010 19:09:07

kitty
het aftellen kan beginnen!!
fiogf49gjkf0dhoi medebruidjes vandaag staan er voor ons nog juist 50 dagen op de teller en ben er wel blij om want 9 maanden kunnen lang duren hoor :) het aftellen kan beginnen :)
Voorbereiding Reacties: 4 25-2-2010 18:56:08

kathleen
vermeenigvuldigingsdans
ey allemaal   wij trouwen op 28/08/2010 onze openingsdans ligt al heel lang vast maar we weten niet welke liedjes we moeten nemen voor de vermeenigvuldigingsdans. hebben jullie soms suggesties??   groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 25-2-2010 18:53:21

cynthia
bruidsjurk leijten
fiogf49gjkf0dHallo allemaal , ik ga voor een bruidsjurk van Leijten gaan . Iemand een idee waar ik deze het beste kan kopen aan een eerlijke prijs ? Ik dacht aan Elena in Deinze misschien . Groetjes Cynthia . 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-2-2010 18:50:37

isabel
Workshop huwelijksviering
fiogf49gjkf0dWij hebben zelf besloten om deel te nemen aan zo een workshop (geen verplichting,heb gelezen dat dit bij sommigen wel verplicht was?) en vroeg me af of er nog koppels zijn die hieraan deelnemen? Of die dit gedaan hebben?   WE...
Religie Reacties: 6 25-2-2010 18:27:35

claudia
niet te dure suitekledij
fiogf49gjkf0dhallo,   mijn schoonmama en schoonzus zoeken nog kledij voor onze trouw. ze zouden liefst een broek hebben met top maar voor niet te veel geld. weten jullie winkels waar we dit vinden? we zijn van oost-vlaanderen, maar vinde...
Kledij - Suite Reacties: 3 25-2-2010 17:58:06

Sofie
fotolocaties (binnen en buiten) in omgeving kortenaken/tienen/diest/sint-truiden/hasselt/leuven
fiogf49gjkf0dhey iedereen,   wij trouwen op 1 mei in het gemeentehuis in kortenaken, de kerk in wever (glabbeek) en het feest is in nieuwerkerken (sint-truiden). we zijn nog op zoek achter fotolocaties, zowel voor binnen als voor buiten. ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 25-2-2010 17:47:52

Tessa
Trouwfoto op Canvas van Extra Film
fiogf49gjkf0dHallo,   Ik wil even mijn ervaring laten weten van Extra Film.   Ik doe al de bestellingen voor foto's / kaartjes / .. via de Extra Film site. Altijd mooi afgewerkt.   Dus dacht ik om onze trouwfoto ook te laten afd...
Fotografie Reacties: 2 25-2-2010 17:10:08

alina
Buitenlandse bruidjes in België
Heyhey!   Zijn er nog buitenlandse bruidjes hier??   Ik begin een beetje schrik te krijgen dat al mijn papieren met apostille enz. niet op tijd klaar zullen zijn... ik moet er een stuk of 6 verschillende dingen binnen brengen van de ambassa...
Juridisch Reacties: 4 25-2-2010 15:49:32

Valerie
Etiketten adressen
Dag bruidjes   Wij zijn druk bezig met de uitnodigingen en dus alle adressen te noteren.   Maar nu zit ik dus met een dilemma. Misschien weet iemand van jullie raad.   Ik vind het mooi als er bv. staat De Heer en Mevrouw Janssens - Des...
Uitnodigingen Reacties: 7 25-2-2010 13:42:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...