Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vicky
winkel met betaalbare trouwschoenen gezocht? omgev antwerpen
Hallo bruidsjes , ik ben nog steeds opzoek naar een ecru schoentje voor mijn huwelijk. Maar aangezien ons budget beperkt is wil ik er ook niet teveel geld aan uitgeven. Tenzij ik deze schoenen nog kan afdragen want 150 euro voor schoenen die je maar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 28-2-2010 20:35:53

Gina
vraagstukken :-)
beste bruiden   wij zijn blijkbaar vrij laat (toch als ik het forum een beetje volg) we trouwen in september (regio vlaams-brabant) en voorlopig zitten we aan gemeentehuis/kerk/feestzaal: geboekt... voor de volgende elementen zou ik toch een...
Voorbereiding Reacties: 13 28-2-2010 19:43:21

Carmen
tekst uitnodiging: al dan niet aanwezig + cadeautip geld of rekeningnummer
  Ik vind het moeilijk om op een leuke en creatieve manier als cadeautip geld of rekeningnummer te vermelden. Het mag er ook niet over zijn vind ik zelf. Ik ben er al leuke tegengekomen, maar ben er niet helemaal zeker van. Ook wil ik graag er ...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-2-2010 19:19:06

Peggy
vrijdag 13 augustus
Hey,   Wij trouwen op vrijdag den 13den augustus!! Ik vraag me af er nog mensen zijn die dat doen. Moet wel zeggen dat de datum nog voor alles vrij was en dat we nog eens een korting kregen op onze ringen omdat het een speciale dag is!! Ik vin...
Voorbereiding Reacties: 10 28-2-2010 19:03:01

katrien
fotogaafa-typisch regio brugge
hoi iedereen, ik ben op zoek naar een fotograaf die buiten de bekende kaders denkt als het gaat om huwelijksreportages regio brugge. heeft er iemand ervaring hiermee? Thanks!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-2-2010 18:52:02

Tine
Reportage Goed Gevoel
Hallo   Voor een reportage in Goed Gevoel rond 'Jezelf blijven in een relatie' ben ik op zoek naar mensen die hun been stijf hebben gehouden rond bepaalde twistpunten in hun relatie (ik blijf in Oost-Vlaanderen wonen, ik eet vegetarisch, ik he...
Voorbereiding Reacties: 4 28-2-2010 18:06:53

H
tekst uitnodigingen
Hallo, wij zijn op zoek naar teksten voor onze uitnodigingen. Iemand tips of sites waar we teksten kunnen terugvinden? Bedankt (je kan mailen naar htrouw2010@hotmail.com)
Uitnodigingen Reacties: 0 28-2-2010 17:49:10

H
kapper/make-up Roeselare
Kent iemand een kapper/kapster omgeving Roeselare die ook make-up verzorgt? Of iemand die aan huis komt?
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-2-2010 17:48:05

Els
Kapster regio Lier-Nijlen
Hallo iedereen,   Kan iemand me tips geven voor een goede kapster (eventueel aan huis) regio Lier - Nijlen ? Alvast bedankt ! Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 28-2-2010 16:48:56

Elien
Slotgebed + bedankingen achteraan
Hallo,   Mijn misboekje is bijna klaar! De diaken (m'n broer) heeft 't al gelezen en hij vond het al erg mooi. Ik zoek nu enkel nog een mooi slotgebed, maar tot nu toe heb ik nog niets gelezen dat mij écht aansprak. Wat hebben jullie als sl...
Religie Reacties: 5 28-2-2010 16:28:31

inez
Locatie trouwfeest
Hoi,   Indien er nog trouwlustigen zijn, die op zoek zijn naar een super mooie feestzaal, dan raad ik zeker de tiendenschuur van het Speelhof in Sint-Truiden aan. Wij zijn op 31 december 2009 getrouwd, en het is echt een niet te vergeten trouw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-2-2010 15:55:38

Tom
Oldtimers
Hallo, wij trouwen 4 september en zijn op zoek naar mooie oldtimers...je kan erg mooie vinden op het internet maar de prijzen zijn enorm veel (meer dan 100euro per auto). Zijn er toevallig mensen die een oldtimer hebben in  West Vlaanderen (re...
Ceremonie Reacties: 2 28-2-2010 13:13:18

Ellen
moderne uitnodigingen of zelfgemaakt
Dag bruidjes,   wij zijn volop onze zoektocht naar de uitnodigingen gestart. Het valt ons echter op dat de boeken met de voorbeelduitnodigingen zo klassiek op kitscherig zijn. Wij houden echter van strak en stijlvol. Heeft er iemand ideetjes ...
Uitnodigingen Reacties: 13 28-2-2010 11:55:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...