Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
Originele ideeen voor op trouwfeest
Hallo,   wij zijn op zoek naar leuke ideeen voor op het trouwfeest maar ook origineel! We hebben al gekeken voor de flitspaal,praatpaal,bierviltje,... Zijn er nog mensen die leuke ideeen hebben?   Alvast bedankt! Groetjes, Tom en Lau...
Ideeën Reacties: 6 7-3-2010 11:57:40

Lien
Visagiste gezocht omgeving Oostende
Hallo!!   ik ben op zoek naar een visagiste in de omgeving van Oostende. Kennnen jullie iemand??   Alvast bedankt!!   Groetjes Lien    
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 7-3-2010 11:28:49

ANNELIES
Bedankingskes
Hey,   Ik ben op zoek naar originele bedankingskes om aan de mensen te geven, maar heb nie echt een idee, wat geven jullie zoal?  Groetjes, Annelies
Ideeën Reacties: 4 7-3-2010 11:25:24

Nele
interessant verhalen
Dag bruidjes,   Ik ben een studente en voor een opdracht ben ik op zoek naar bruidjes die een interessant verhaal hebben en bereid zijn mij dit te vertellen. Het is niet de bedoeling dat het verhaal gepubliceerd wordt, het is enkel voor een opdr...
Voorbereiding Reacties: 0 7-3-2010 10:40:35

Karmen
Bruidjes Mei
Hoi allemaal,   Wij trouwen op 29 mei & nu begint het toch wel echt concreet te worden! Onze uitnodigingen zijn af & we beginnen de kleinere dingetjes te regelen, zoals bedankjes, tafelthema's, enzovoort... Er komt wel een hoop bij kij...
Voorbereiding Reacties: 9 7-3-2010 10:34:13

Leen
Online foto-albums huwelijk
Beste bruidjes,   Om nog ideetjes op te doen is het altijd leuk om foto's te bekijken van reeds gehuwde koppels. Als er mensen zijn die hun foto's op internet hebben staan, willen jullie hier de link achterlaten?   Alvast bedankt!! &nb...
Ideeën Reacties: 3 7-3-2010 8:48:47

Nathalie
Moet je hetzelfde domicilie hebben om te trouwen?