Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
Originele ideeen voor op trouwfeest
Hallo,   wij zijn op zoek naar leuke ideeen voor op het trouwfeest maar ook origineel! We hebben al gekeken voor de flitspaal,praatpaal,bierviltje,... Zijn er nog mensen die leuke ideeen hebben?   Alvast bedankt! Groetjes, Tom en Lau...
Ideeën Reacties: 6 7-3-2010 11:57:40

Lien
Visagiste gezocht omgeving Oostende
Hallo!!   ik ben op zoek naar een visagiste in de omgeving van Oostende. Kennnen jullie iemand??   Alvast bedankt!!   Groetjes Lien    
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 7-3-2010 11:28:49

ANNELIES
Bedankingskes
Hey,   Ik ben op zoek naar originele bedankingskes om aan de mensen te geven, maar heb nie echt een idee, wat geven jullie zoal?  Groetjes, Annelies
Ideeën Reacties: 4 7-3-2010 11:25:24

Nele
interessant verhalen
Dag bruidjes,   Ik ben een studente en voor een opdracht ben ik op zoek naar bruidjes die een interessant verhaal hebben en bereid zijn mij dit te vertellen. Het is niet de bedoeling dat het verhaal gepubliceerd wordt, het is enkel voor een opdr...
Voorbereiding Reacties: 0 7-3-2010 10:40:35

Karmen
Bruidjes Mei
Hoi allemaal,   Wij trouwen op 29 mei & nu begint het toch wel echt concreet te worden! Onze uitnodigingen zijn af & we beginnen de kleinere dingetjes te regelen, zoals bedankjes, tafelthema's, enzovoort... Er komt wel een hoop bij kij...
Voorbereiding Reacties: 9 7-3-2010 10:34:13

Leen
Online foto-albums huwelijk
Beste bruidjes,   Om nog ideetjes op te doen is het altijd leuk om foto's te bekijken van reeds gehuwde koppels. Als er mensen zijn die hun foto's op internet hebben staan, willen jullie hier de link achterlaten?   Alvast bedankt!! &nb...
Ideeën Reacties: 3 7-3-2010 8:48:47

Nathalie
Moet je hetzelfde domicilie hebben om te trouwen?
Mijn vriend is afkomstig van Limburg. Zijn adres staat ook nog daar. We wonen samen in de buurt van Leuven. Moet zijn adres bij mij staan als we willen trouwen?  
Juridisch Reacties: 7 7-3-2010 1:20:14

Lien
Leuke manier om getuige te vragen???
Hallo!   ik kies mijn beste vriendin om mijn getuige te zijn. Alleen moet ik het haar nog vragen. Haar kindje zou ik ook vragen om bruidskindje te zijn. Heeft iemand leuke ideetjes hoe ik het zou kunnen aanpakken?   Alvast merci!
Voorbereiding Reacties: 3 6-3-2010 23:40:21

An
vervoer suite
Hallo,   Onze ceremoniewagen ligt al enkele maanden vast. Nu wil schoonvader graag dat we met een bus rijden naar het gemeentehuis en naar de kerk. Wij zouden dan met de auto voorop rijden.   Wat vinden jullie hiervan?   Groetj...
Voorbereiding Reacties: 5 6-3-2010 23:37:38

patricia
video reportage
mijn dochter trouwt in augustus 2010 en ik zou haar graag een videoreportage willen cadeau geven, heeft er iemand een goed adres of weet er iemand hoeveel dat zou kosten ongeveer
Video Reacties: 10 6-3-2010 21:18:48

bride
uitnodiging: foto of niet?
Hallo,   wij trouwen in juni en zijn momenteel volop bezig voor de uitnodiging. We zitten echter met een groot dilemma: ofwel werken we met een foto van ons beiden ofwel eerder iets met de initialen of zo wat doen jullie?  
Uitnodigingen Reacties: 8 6-3-2010 20:57:05

Liesbet
verhaaltje van Rikki en Anni van Guido Van genechten
Hallo bruidjes, Ik ben op zoek naar een leuke eerste lezing. Ik denk hierbij aan een grappig, ontroerend verhaaltje. Ik heb al het verhaaltje van het badeendje, de ijsblokjes, saartje en Hazeltje. Ik las in een vorig bericht dat iemand het verhaal...
Religie Reacties: 3 6-3-2010 20:50:48

Inge
huwelijkslijst + rekeningnummer
Hey iedereen, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een kleine vraag in verband met de geschenktips.    Wij vermelden een rekeningnummer en een huwelijkslijst.  Nu weet ik niet hoe we dat het beste aanpakken.  we hebben al:&nbs...
Uitnodigingen Reacties: 2 6-3-2010 20:36:48

Kristelle
Mening gevraagd
Hallo   We dachten om misschien Glenn Medeiros met 'Nothings gonna change my love for you' te nemen als openingsdans?   Want denken jullie? Is dit passé, er een beetje over of is het ok? Wil niet dat de mensen zouden denken: Wat he...
Openingsdans Reacties: 6 6-3-2010 20:28:16

Karmen
Bloemist Regio Leuven
Hallo allemaal,   Kan iemand me een goede prijs / kwaliteit bloemist aanraden regio Leuven? We trouwen niet voor de kerk, dus het is enkel voor mijn boeket & dat van de bruidsmeisjes.   Alvast bedankt! Groetjes, Karmen
Bruidsboeket Reacties: 3 6-3-2010 18:52:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...