Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Femke
Linx Leuven vs. Linea Brugge
Hallo allemaal,   Ik heb mijn oog laten vallen op set 91 van Linea Raffaelli. Ik weet dat deze jurk beschikbaar is bij Linx Leuven en ook bij Linea Raffaelli in Brugge.   Ik werk in Leuven, dus Linx zou handig zijn, maar toen ik in Brug...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 10-3-2010 15:41:26

Liesbeth
Uitnodigingen - tweetalig?
Hallo medebruidjes,   Aangezien mijn toekomstige franstalig is, moeten we ook uitnodigingen in het frans hebben. Ik vraag mij nu af of we 1 uitnodiging nemen met zowel frans en nederlands erop of dat we beter twee aparte uitnodigingen maken 1 ...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2010 15:21:03

sara
dj regio overijse
hallo,   Ik ben volop op zoek naar een goede dj in de regio overijse. heeft er iemand suggesties??? thx!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 10-3-2010 13:39:34

Annelies
Verzekering
Beste medebruidjes- en gommetjes,   Zijn er onder jullie die een annulatieverzekering afsluiten voor jullie grote dag?   Wij overwegen een verzekering af te sluiten voor geval het huwelijk niet kan doorgaan wegens ziekte of ongeval van ...
Juridisch Reacties: 5 10-3-2010 13:00:36

Shari
voorbeelden misboekjes met een eucharistieviering (opnieuw eens deze vraag)
Hoi iedereen,   ik had er alle vetrouwen in dat mijn grootmoeder me zou helpen met het maken van het misboekje. Maar uiteindelijk koos zij meer wanneer de liedjes zouden moeten gespeeld worden. De teksten die ze geeft zijn enorm religieus. ...
Religie Reacties: 8 10-3-2010 12:36:15

vicky
uitnodigingen
Weet iemand in de buurt van hoogstraten een drukkerij voor uitnodigingen. Ik kwam onlangs bij een drukker in de buurt en die wilde mij alleen maar een boek met prijzen laten zien als ik zeker daar onze kaarten liet drukken. Ik zou graag een weten wa...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2010 12:20:24

Gitta
DRINGEND vervoer gezocht!!
Dag allemaal een maand voor je huwelijk krijg je natuurlijk met allerlei problemen te kampen... Wij hebben een VW-kever en willen uiteraard op onze huwelijksdag met kevers naar het gemeentehuis en de kerk rijden. Aangezien het huren van enkele keve...
Voorbereiding Reacties: 5 10-3-2010 11:18:59

Wenke
goede fotograaf!
Hey iedereen!   Ik heb dit weekend een fotoshoot laten doen door een kameraad van mijn vriend en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het was echt professioneel en hij begeleidde ons goed om tot de perfecte foto te komen! En het was ook helem...
Fotografie Reacties: 4 10-3-2010 10:39:07

Fredie
Ervaring met airbrush tanning ?
Hallo bruidjes en gommetjes,   iemand ervaring met airbrush tanning in Vlaams Brabant ?  Wat ik het liefst zou weten is : * moet de huid hierop voorbereid worden (moet je bvb eerst een scrubbing doen of zo) ? * Hoe lang duurt een beu...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 10-3-2010 10:36:52

Nathalie
Prachtige muziek
Hallo bruidjes,   Ik heb net een prachtig liedje gevonden voor tijdens onze viering. Het is er eentje van Laura Pausini, Un amico è così.  Je moet de vertaling eens opzoeken, het gaat over echte vriendschap, ik vind het heel to...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 10-3-2010 9:45:06

Christa
Zonnebankkuur
Hallo   Ik zou graag een mooi bruin kleurtje hebben, maar ook niet overdreven zonnebankschijn. Nu vertelde een collega van mij dat je best 3 maand voor de grote dag begint aan je zonnebankkuur en dit eenmaal per week. Als in de laatste weken v...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 10-3-2010 8:37:19

Philip
VRIJDAG of ZATERDAG ?
Hoi!   Graag jullie mening.... Wanneer trouwen jullie? Op vrijdag of zaterdag ? Is er een verschil ?   Greetz
Voorbereiding Reacties: 33 10-3-2010 8:21:05

Kevin
Op zoek naar moderne bruidegomskledij
Hallo iedereen,   Wij trouwen einde dit jaar en zijn eens aan het kijken voor onze kostuums, wij willen niks klassiek, maar een modern casual pak zonder al te veel tierlantijntjes én tegen een betaalbare prijs, iemand suggesties?   Alv...
Kledij - Bruidegom Reacties: 17 10-3-2010 7:07:52

Annelies
lichtinstallatie voor dansfeest?
Een vraagje voor de dj's: een vriend zal op ons feest draaien met de installatie die in de zaal aanwezig is. Qua licht zijn er twee staanders met telkens 4 gekleurde spots aanwezig, wat vrij basic is, maar te doen. Nu kan ik via via nog wel aan wat...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-3-2010 0:24:49

Daisy
Trouwen zonder avondfeest??
Hey Iedereen,   Ik zit met een dilemma. Wij trouwen volgend jaar in Mei en uiteraard wou ik alles doen met alles erop en eraan. Nu heb ik al een paar keer met mijn ouders gesproken en ze vinden het toch allemaal een dure bedoeling (voor ons) e...
Ceremonie Reacties: 15 9-3-2010 22:01:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...