Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Niki
Onderzoek
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Locatie Reacties: 4 12-3-2010 11:47:54

Niki
Onderzoek
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Homohuwelijk Reacties: 0 12-3-2010 11:46:21

Niki
Onderzoek
Ceremonie Reacties: 2 12-3-2010 11:45:33

Niki
Onderzoek
Ideeën Reacties: 0 12-3-2010 11:44:47

annelies
Voor hen die GEEN ceremonievervoer nemen ...
Hallo,   Ik heb even een vraag voor diegene die geen ceremonievervoer nemen. is dit omdat jullie er geen geld willen aan uitgeven of omdat het jullie niet interesseert? En als je een voorstel zou krijgen van een vriendin dat zij een auto zou ...
Ceremonie Reacties: 11 12-3-2010 11:43:56

Niki
Weddingplanner
Voorbereiding Reacties: 0 12-3-2010 11:43:35

evelien
wegwerpcamera
hallo, eventjes geleden, vond ik hier ergens een tekstje wat dat koppel op de achterkant van een wegwerpcamera ging plaatsen. Ik had het opgeschreven maar ben het kwijt. Ik vind het hier ook niet dadelijk terug. de tekst begint zo... dit ...
Fotografie Reacties: 2 12-3-2010 11:42:31

Wendy
Den Ast in Kampenhout (zaal Pakhuis) sinds nieuwe eigenaar
Hallo iedereen,   Joepie, we hebben een zaal gevonden die ons concept wilt doen (diner met familie, 50 personen en aansluitend een dansfeest met hapjes voor 200 personen), namelijk Den Ast in Kampenhout. Het diner zou dan boven doorgaan en het f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-3-2010 9:39:10

valerie
misboekje nederlands / frans
Hallo medebruidjes,   aangezien er bij ons in de familie ook franstalige mensen zijn, zouden we graag hier en daar een franse tekst toevoegen in ons misboekje, ik weet dat de vraag hier al eens eerder gesteld geweest is, maar zijn er bruidj...
Religie Reacties: 1 12-3-2010 9:28:42

veerle
DJ Regio Kempen
Hallo bruidjes,   De DJ die ik in gedachte had, kan niet spelen op onze datum. Wie kan er mij een goede DJ uit de Kempen aanraden?   Groetjes, Veerle  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 12-3-2010 9:28:25

Sandra
misboekje in twee talen
Hallo bruidjes   Onze huwelijkviering zal tweetalig zijn en daarom ben in nog op zoek naar inspiratie voor het misboekjes? Kunnen jullie me helpen?   Zouden jullie elke tekst vertalen in de andere taal? Ik ben bang dat het misboekje da...
Religie Reacties: 6 11-3-2010 22:41:02

helga
Muziek voor in de mis (regio Limburg)
Wij zoeken nog iemand die muziek wil spelen in onze mis op 4 september 2010, in Hasselt. Het liefst iemand die zingt en iemand die gitaar of piano speelt, en die pop/rock nummers brengen... Iemand een leuk ideetje (voor een betaalbare prijs)? ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 11-3-2010 22:20:18

Eline
Dansschool Arabesk
Hey     Wij zijn op zoek naar een dansschool voor het aanleren van een leuke openingsdans. Heeft er iemand ervaring met dansschool Arabesk in Gent of met de privé-lessen van Wim Gevaert (Mortsel)? Bedankt!   Eline 
Openingsdans Reacties: 1 11-3-2010 21:46:03

Eva
muziek jaren 30 & 40 in een modern jasje
Hallo,   Ik zoek muziek van de jaren 30 & 40 (engelstalig US) die in de latere jaren in een nieuw jasje gestoken zijn. Maakt dit uit of dit in de jaren 60, 70, 80, 90 ... is gebeurd.   Aangezien ons huwelijk in het thema van de jare...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 11-3-2010 21:33:32

Wendy
Bedankjes...
Hoi Bruidjes,   Voorzien jullie ook bedankjes voor de mensen van de receptie? Of enkel voor het avondfeest?   Groetjes, Wendy
Ideeën Reacties: 9 11-3-2010 21:21:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...