Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Niki
Onderzoek
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Locatie Reacties: 4 12-3-2010 11:47:54

Niki
Onderzoek
Lieve aanstaande bruidjes,  Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!  Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voo...
Homohuwelijk Reacties: 0 12-3-2010 11:46:21

Niki
Onderzoek
Ceremonie Reacties: 2 12-3-2010 11:45:33

Niki
Onderzoek
Ideeën Reacties: 0 12-3-2010 11:44:47

annelies
Voor hen die GEEN ceremonievervoer nemen ...
Hallo,   Ik heb even een vraag voor diegene die geen ceremonievervoer nemen. is dit omdat jullie er geen geld willen aan uitgeven of omdat het jullie niet interesseert? En als je een voorstel zou krijgen van een vriendin dat zij een auto zou ...
Ceremonie Reacties: 11 12-3-2010 11:43:56

Niki
Weddingplanner
Voorbereiding Reacties: 0 12-3-2010 11:43:35

evelien
wegwerpcamera
hallo, eventjes geleden, vond ik hier ergens een tekstje wat dat koppel op de achterkant van een wegwerpcamera ging plaatsen. Ik had het opgeschreven maar ben het kwijt. Ik vind het hier ook niet dadelijk terug. de tekst begint zo... dit ...
Fotografie Reacties: 2 12-3-2010 11:42:31

Wendy
Den Ast in Kampenhout (zaal Pakhuis) sinds nieuwe eigenaar
Hallo iedereen,   Joepie, we hebben een zaal gevonden die ons concept wilt doen (diner met familie, 50 personen en aansluitend een dansfeest met hapjes voor 200 personen), namelijk Den Ast in Kampenhout. Het diner zou dan boven doorgaan en het f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-3-2010 9:39:10

valerie
misboekje nederlands / frans