Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joyce
Muziek/DJ gezocht
Hoi Allemaal,   Voor onze bruiloft op 20 augustus te Antwerpen zijn we nog op zoek naar een DJ of iemand die zijn DJ-materiaal ter beschikking stelt. We trouwen namelijk in een kasteel en willen geen al te extreme lichtshow bijvoorbeeld. ...
Muziek - Live Reacties: 5 11-3-2010 19:44:13

Eline
help
Hallo,   weet iemand een goede visagiste die regio Kuurne aan huis komt?     Groeten
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 11-3-2010 19:02:17

Heleen
hoeveel geven jullie uit aan het eten?
beste aanstaande bruidjes,   even een vraagje, wij zijn momenteel bezig met het maken van afspraken met de cateraar. We hebben onze bruiloft buiten in de zomer, en willen een chique barbeque (biefstukjes, gepocheerde vis, gamba's etc). De cate...
Voorbereiding Reacties: 20 11-3-2010 18:35:40

Astrid
Hoe duidelijk maken dat jij tot 50 euro per kindje wil betalen?
Hey,   Misschien een hele domme vraag met een simpel antwoord. Maar wij vragen ons echt af hoe je dat duidelijk kan maken naar de ouders toe dat je 50 euro per kindje wil betalen en de rest voor hun is... een simpel antwoord is: gewoon zeggen....
Voorbereiding Reacties: 13 11-3-2010 16:16:10

Dorien
welke openingsdans - gastenboek - wie loopt in suite
Hey mensen,   Ik heb een paar vraagjes, hopelijk kunnen jullie ons helpen.   *Morgen hebben we onze eerste dansles. Maar we zijn er nog helemaal niet uit welk liedje we willen, we blijven maar tussen twee twijfelen. Allei ja, ik toch, v...
Openingsdans Reacties: 11 11-3-2010 16:04:09

Erwin
Wie weet een goede fotograag in Friesland
Hallo allemaal,   wij zouden graag wat hulp krijgen bij het zoeken naar een fotograaf. Wij wonen in Leeuwarden en zoeken voor 2-9-2010 een fotograaf. Heeft iemand goede ervaringen met een fotograaf uit het noorden van het land??   Zo ja...
Fotografie Reacties: 1 11-3-2010 14:55:05

Kelly
Wanneer voor eerste keer gaan kijken voor bruidsjurk?
hallo iedereen   Graag had ik geweten wanneer ik best voor de eerste keer op zoektocht ga voor een trouwjurk. Wij trouwen in juni 2011. Maar heb dus geen idee wanneer de collectie 2011 in zulke winkels binnenkomt. Ik heb me ook laten wijsmaken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 11-3-2010 14:45:50

jessy
trouwboekje voor de kerk
hallo iedereen, ik ben jessy ik ga trouwen op 20augustus2011 weet iemand hoe je een trouwboekje moet maken voor de kerk of heeft iemand daar voorbeelden van zoja wil je deze naar mijn email adres sturen jessytje23@hotmail.com dank bij voorbaat ...
Locaties - Viering Reacties: 10 11-3-2010 14:09:44

Anika
xx- islands
Hey,  wat vinden jullie van het nummer 'Islands' van XX als openingsdans?  Het is geen klassieke openingsdans, maar we zijn dan ook geen klassiek koppel.  :-) Misschien moeten we dan wel een paar danslessen nemen om er een geschikte d...
Openingsdans Reacties: 3 11-3-2010 14:00:39

Ellen
Koortje!
   Sorry dames, ben nog iets vergeten op mijn vorig berichtje ... ik zoek ook nog een klein koortje rond de west vlaanders :-)   Als iemand gedachten heeft ...    Dank u voor de hulp!  Ellen 
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 11-3-2010 13:40:46

Ellen
Trompet en violen - West vlaaderen
Hoi lieve dames,   Ik trouw in augustus en ik zoek nog mensen die goed piano, trompet en viool kunnen spelen voor de huwelijksmis. Ik zit met een paar klassieke nummers en heb daarvoor die instrumenten / artisten nodig.   Kent iemand goe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 11-3-2010 13:39:06

katlijn
waar enveloptasje?
Hallo!   last minute ben ik nog opzoek naar een mooi bruidstasje, graag zo'n enveloptasje in het wit, dat bij mijn marylise kleed past. Iemand een idee waar ik zo'n eenvoudig tasje kan vinden? Liefst in België!   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 9 11-3-2010 13:37:41

ellen
Kelly lenhardt/nuria l'artista
Heeft iemand hier ervaring mee (zowel make-up als kapsel)? Bedankt.
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 11-3-2010 13:14:11

Wendy
Hapje tapje formule in Gasthof Ter Venne
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met de Hapje tapje avond van Gasthof Ter Venne? Dit houdt in dat de helft van de mensen (100 pers) al om 19.00 komen voor aperitief en diner met dessertenbuffet. En dat er nadien nog laatavondgasten (10...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-3-2010 12:37:27

Carolien
Stress!
Hoi bruidjes,   wij trouwen over 2 weken en ik ben gewoon op van de stress. Er moet nog zoveel gebeuren, weliswaar kleine dingen maar ik weet niet wanneer ik het moet doen. Op het werk ben ik elke dag aant overwerken en thuis zitten we volop i...
Voorbereiding Reacties: 8 11-3-2010 12:08:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...