Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tom
Speech avondfeest
Bij een avondfeest hoort natuurlijk een speech van de bruidegom. Ik weet niet hoe en waar ik mee moet beginnen. Wie kan me aan ideeën helpen. Tips of speech van jullie zijn welkom.
Ideeën Reacties: 8 12-3-2010 20:30:52

ellen
Trouwen in de malediven
  Wij trouwen in de malediven in juni, nu ben ik op zoek achter een licht en luchtig kleedje en zonder teveel tralala.  Nu heb ik het merk Fashion new-york gevonden en zij hebben mooie simpele cocktailjurkjes.  Heeft iemand dit merk a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-3-2010 20:21:26

ellen
Trouwen in malediven
Wij trouwen in de malediven in juni, nu ben ik op zoek achter een licht en luchtig kleedje en zonder teveel tralala.  Nu heb ik het merk Fashion new-york gevonden en zij hebben mooie simpele cocktailjurkjes.  Heeft iemand dit merk al ergens...
Kledij - Suite Reacties: 0 12-3-2010 20:19:11

Sofie
feestzaal kempen
hallo, we trouwen volgend jaar in zomer en zijn al stilletjes aant uitkijken voor een feestzaal. Weet iemand een leuke, romantische feestzaal omgeving dessel - mol? grtz sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 12-3-2010 20:01:23

katrien
originele uitnodigingen buiten de klassieke denkkaders
Hoi,   ik zou graag een niet classy uitnodiging hebben, op zich heb ik al wel ideeen in mijn hoofd maar weet niet wie te contacteren hiervoor.  Heeft er iemand adressen van grafische bureaus of zaken die buiten de klassieke lijnen willen ...
Uitnodigingen Reacties: 8 12-3-2010 19:20:34

natasja
zaal versieren
hey bruidjes hebben jullie goede ideetjes voor een zaal te versieren ik met mijn vriend gaan alles zelf doen ik hoor sommige al zeggen pffff veel werk maar willen een  groot feest geven en dat kost veel euro's het is dan ook enkel de zaal v...
Voorbereiding Reacties: 7 12-3-2010 18:04:22

melinda
waar sluier kopen?
Hey iedereen, In november heb ik mijn trouwjurk in JPC (Antwerpen) gekocht. Ze hebben mij toen ook een prachtige sluier aangedaan, maar vertelden pas nadien - aan de kassa - wat de prijs was: 750 euro. Ik viel een beetje uit de lucht en he...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 12-3-2010 16:40:14

delfien
dj Piet en Joost
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met de dj's piet en joost? Kheb deze nog nooit ergens horen draaien daarmee...   Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 12-3-2010 15:39:53

Sara
kapper regio Hasselt - Diest
Hallo allemaal,   Kan er iemand van jullie een goede kapper aanraden regio Hasselt - Diest?    Groetjes,   Sara 
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 12-3-2010 15:36:20

Carmen
Online uitnodigingen maken
Hey,   Ik heb via Poobies.nl mooie uitnodigingen gemaakt. Nu wou ik eens horen wie dit via deze weg ook heeft gedaan? waren jullie tevreden? Of beter een andere site? Hoe lang duurde het voor jullie de uitnodigingen hadden? Het is een nederl...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-3-2010 14:02:59

Benedikte
ijskar aan de kerk?
Hallo,   Het leek ons leuk om aan het einde van de mis een ijskar te laten komen en dan bij het buitenkomen van de kerk bonnetjes uit te delen zodat iedereen 1 ijsje kan nemen. We zouden een ijskar kunnen vragen om die dag, op dat ogenb...
Ideeën Reacties: 4 12-3-2010 13:28:18

Katrien
Tekst uitnodiging rent a priest: help!
Hallo iedereen,   Ik ben volop bezig met de uitnodigingen, aangezien zij volgende week naar de drukker moeten. Het ontwerp is af maar ik geraak er niet uit welke tekst te gebruiken.   Wij trouwen om 11.30 en s avonds om 17u is er vlak v...
Uitnodigingen Reacties: 1 12-3-2010 12:39:30

Sara
bruidsboeket roosjes en calla's
Dag bruidjes,   Met nog 63 dagen op de teller is het tijd om eens aan de bloemen te denken.  Kan iemand mij helpen met voorbeeldjes van altaarstukken, corsages en bruidsboeketten waarin roosjes en calla's verwerkt zijn?   Alvast be...
Bruidsboeket Reacties: 13 12-3-2010 12:22:42

Kathleen
Sicilië of Kroatië
Hallo iedereen   Wij moeten dringend gaan beslissen over onze huwelijksreis maar we blijven twijfelen over Kroatië en Sicilië. Voordelen bij Kroatië zijn dat het volledig nieuw land is voor ons en dat het nu nog te betalen is. B...
Ideeën Reacties: 8 12-3-2010 12:18:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...