Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sylvie
huwelijksreis
hallo,  wij trouwen op 14 aug en hebben nog geen reis geboekt. We willen eerst zien wat  we over hebben . Ons verlof ligt vast in begin september omdat het dan toch al wat scheelt van prijs. Heeft iemand toffe ideeen of hotels liefst buite...
Huwelijksreis Reacties: 6 25-7-2010 23:18:23

Nele
Dagindeling
Hallo allemaal,   ook ik ben aan het puzzelen aan onze dagindeling. Ik vroeg mij af wanneer je het best je foto's liet nemen. Bij ons op de gemeente kan je maar tussen 9u en 11u15 trouwen, dan blijft er nog heel wat tijd over voor we naar de...
Voorbereiding Reacties: 5 25-7-2010 22:44:31

Kendra
Kapper en make-up
Hoi,   Ik ben op zoek naar een betaalbare kapper die ook make-up doet (en liefst aan huis komt) in de regio Kuurne. Kan iemand mij helpen? Groetjes!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 25-7-2010 19:31:59

bram
als nog nodig
met nog 54 dagen op de teller weet ik niet waar ik mijn ringen en ringkusen kan kopen en nog goedkoop vervoer 
Voorbereiding Reacties: 14 25-7-2010 18:58:01

Geert
Tekst uitnodiging receptie en aansluitend feest
We hebben een aankondiging voor ons huwelijk. Graag hadden we een voorbeeld van teksten om uitnodigingen te maken enerzijds voor de receptie en anderzijds voor de receptie met aansluitend een feest.    
Uitnodigingen Reacties: 2 25-7-2010 17:52:59

Lenny
Haarkam gezocht
Hallo,   Ik ben op zoek naar een winkel waar ze haarkammen verkopen. Wie kan me daarbij helpen.   grts
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 25-7-2010 17:39:13

Sien
Jurk gevonden!!
Beste bruidjes   afgelopen vrijdag heb ik mijn jurk gevonden bij Anuna in Hasselt. Ik had er eerst eentje op het oog van La Sposa maar uiteindelijk is het eentje geworden van Rembo Styling. Het paste me perfect!! Ik ben zeer tevreden over Anuna....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-7-2010 17:26:35

christel
dringend alle hulp welkom!!!
Hallo,   Mijn schoonbroer en zijn verloofde hebben me gevraagd om hun huwelijk zo goed mogelijk te organiseren. Nu ben ik dus op zoek naar spulletjes die aan een mooi prijsje weg mogen, alles is welkom, ze willen in het limoengroen en hevig b...
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2010 16:53:30

eline
trouwkostuum
Hallo we trouwen pas volgend jaar in mei maar ik dacht eraan om eventueel al uit te zien naar een kostuum voor mijn ventje Kheb gehoord dat je er mooie kan kopen in de Zara Men. Nu komt de nieuwe collectie uit, veel keus dus maar ik vraag me af of ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 25-7-2010 16:21:47

kitty
Wie kan er voor ons mixen?
Hey,   Wij beslisten een tijdjes terug al van in de helft van onze openingsdans met een groepsdans te starten. Zo kunnen we de fuif in gang trekken. We vonden iets ideaals op youtube. Het leuke was dat iedereen thuis al wat kon oefenen maar nu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 25-7-2010 14:17:16

kristine
trouw sintjansbergklooster zelem
Hallo, zijn er onder jullie nog die het feest geven in het sintjansbergklooster te zelem en hoever staan de voorbereidingen. Wij trouwen er in oktober Of zijn er misschien onder jullie die daar zijn getrouwd. Ik had graag jullie mening en reacti...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-7-2010 14:15:10

liesje
mix van liedjes
hey,   wij zouden graag iets origineels doen als openingsdans, iets zoals een mix van verschillende liedjes. heeft iemand hier al ervaring mee?    
Openingsdans Reacties: 6 25-7-2010 13:29:35

Cara
Wie leest voor in de mis?
Hey bruidjes,   Ons misboekje is al een tijdje afgewerkt qua teksten maar wat ik me afvroeg, lezen jullie zelf iets voor in de mis? Mijn toekomstige gaat de verwelkoming doen en ik wou dankwoord doen op het einde. Vroeger iets voorlezen zag i...
Ceremonie Reacties: 8 25-7-2010 13:06:09

Tamara
wie uit te nodigen?
Hey,   we zitten met een dilemma... Met nog minder dan 4 maanden op de teller zijn we nog steeds aan het twijfelen wie we gaan uitnodigen. Het probleem is: we kennen heel veel mensen. We gingen ons eerst houden bij de mensen waar we vandaag de d...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-7-2010 12:23:36

Sarah
2de pas gehad!!!
Hallo allemaal,   Even mijn enthousiasme met jullie delen, gezien ik dit teveel kan tegen mijn ventje omdat hij anders nog nieuwsgieriger wordt!   Gisteren heb ik mijn 2de pas van mijn kleed gehad! In de voormiddag eerst naar de kapper om m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-7-2010 11:48:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...