Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mara
Nummer/lied na het ja woord
Hallo, Wij willen graag voor na het ja woord een toepasselijk nummer. Vrienden van ons lieten This is the moment draaien, we willen eigenlijk niet hetzelfde.. Iemand leuke/mooie suggesties?
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 23-7-2010 10:59:12

Ellen
Jongen mag trouwkleed niet zien op voorhand. En ik zijn kostuum???
Dag bruidjes   De traditie zegt dat de jongen het trouwkleed van zijn aanstaande nog niet mag gezien hebben VOOR de trouwdag. Het zou anders ongeluk brengen... Nu vraag ik me af of er ook zo'n traditie bestaat in verband met het kostuum van d...
Kledij - Bruidegom Reacties: 16 23-7-2010 9:32:50

Marieke
Hoeveel geven -> cadeau?
Dag dames,   Zelf heb ik gezien tijdens ons huwelijk dat cadeau's nogal kunnen variëren. Ik geef normaal +- 150€ voor ons 2 tjes. Nu ben ik binnenkort getuige van m'n vriendin heb ik ook bovenstaand bedrag gekregen voor onze trouw...
Ideeën Reacties: 12 23-7-2010 9:11:06

Tineke
Twijfel OPENINGSDANS
Hey,   We zijn aan het aftellen! Met nog 7 daagjes op de teller begint het echt wel te korten. We twijfelen nog over onze openingsdans. We hadden gedacht aan 'Stop de tijd' van Marco Borsato. De tekst is echt toepasselijk maar omdat het nede...
Openingsdans Reacties: 8 23-7-2010 3:45:32

Kim
Samen de kerk binnen of apart?
Wat doen jullie of wat hebben jullie gedaan en waarom? Traditioneel bruid met vader en bruidegom met moeder of gewoon samen de kerk binnen gaan?
Ceremonie Reacties: 16 23-7-2010 1:01:27

Frauke
Kent iemand deze fotografen
Hallo, ik ben op zoek naar een fotografe regio Noord-Limburg en ik kwam uit bij Ellen Heylen van Masfemi. Heeft iemand ervaring met deze persoon??
Fotografie Reacties: 2 23-7-2010 0:15:26

lieven
alternatief huwelijk
www.vliegende-pastoors.be  Soms zegt een traditioneel huwelijk u niets of heeft u een andere reden om te kiezen voor een alternatieve wijze om dit mooie moment te vieren. De Vliegende Pastoors zijn in dit geval de ideale oplossing voor uw cerem...
Ceremonie Reacties: 3 22-7-2010 22:57:47

valerie
bruidstaart binnen brengen in de zaal. welke muziek ????
hey bruidejes,   een vraagje, wie van jullie werkt met een bruidstaart en welk een liedje laten jullie spelen wanneer ze de zaal binnenkomen met de taart en het vuurwerk erop? ik had gedacht aan de bongo song of lacs du conemara, iemand een b...
Ideeën Reacties: 5 22-7-2010 22:38:27

Els
Aantal personen
Omdat ik zelf nog heel hard twijfel en nieuwschierig ben naar wat anderen doen vraag ik me af: "Hoe veel personen nodigen jullie uit op jullie trouwfeest?" Waar trekken jullie de lijn van wie wel/niet mag komen? Wij hebben nl. grote families maar ...
Uitnodigingen Reacties: 17 22-7-2010 22:28:21

valerie
help ! ik kan het uitgieren van de stress!
het begon allemaal vandaag perfect, had een afspraak bij visagie en proefkapsel. dit alles is echt super verlopen. ik heb echt het perfecte kapsel gevonden en de make-up na enig zoekwerk past er ook zeer goed bij. tot dus zeer tevreden en happy! het...
Uitnodigingen Reacties: 5 22-7-2010 22:07:02

Shanna
Wat met de ouders van de bruidegom?
Dag bruidjes,   Op 30/06 stappen wij in het huwelijkboodje! Huwelijksmis start om 14h30 en eerste receptie begint om 17h00 's morgens hebben wij onze fotoshoot om 10h00 (wet = andere dag) Ik wil graag een echte ontmoeting (lees: bruidegom k...
Ideeën Reacties: 8 22-7-2010 22:04:36

Daisy
"Nachtegalenpark" voor foto's
Heeft er iemand onder jullie mss foto's laten nemen in het Nachtegalenpark?? Hoe was jullie ervaring hiermee??   Alvast bedankt xXx Daisy
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-7-2010 21:42:41

martine
click-clack doosjes
Hoi   Weet er iemand waar je gepersonaliseerde click-clack doosjes kan kopen in Belgie. Zouden ze willen geven als bedankjes. Alvast bedankt Martine
Ideeën Reacties: 2 22-7-2010 21:39:11

Veerle
WPC Hoeselt
Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met het WPC? Zowel positieve als negatieve ervaringen hadden wij graag ontvangen. Wij staan namelijk op het punt om deze zaal vast te leggen voor iets wat de mooiste dag van ons leven zou moeten zijn. Groet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-7-2010 21:25:07

Ellen
Antieke paardenmolen regio Dendermonde op 9/7/2011?
Dag bruidjes en bruidegoms   Weet er iemand of er op 9 juli 2011 een kermis is in de buurt van Dendermonde? Of staat er ergens in de buurt van Dendermonde een klassieke paardenmolen met witte paardjes enzo? Of misschien is er zo'n antieke pa...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 22-7-2010 20:50:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...