Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

leen
Italiaanse live muziek in huwelijksmis
Beste Bruidjes( toekomstige) :) !!!   Ook ik zit hier met een vraagje! wij willen trouwen met een budget op vrijdag 24 juni 2011( Limburg) en ik ben dus nu alles wat aan het uitpluizen... graag hadden we Italiaanse live muziek geha...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 24-7-2010 14:12:16

Ellen
Na 5 winkels heb ik 'mijn' bruidskleed gevonden!!! Euforie!!!!!!!!!!!
Dag bruidjes   Ik ben zooooooooo in de wolken!! Ik heb 'mijn' kleed gevonden! Het is eigenlijk echt niet wat ik in mijn hoofd had, maar het stond me zoveel mooier dan de kleedjes die wel leken op wat in mijn koppie zat :-) Ik had het gistere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 24-7-2010 14:08:20

Claudia
Vraag ivm trouwkleed kiezen
Hallo,   Ik heb misschien een rare vraag. Ik wil graag mijn moeder en mijn zus (die ook getuige is) meenemen om een trouwkleed te kiezen. Maar omdat de moeder van mijn verloofde geen enkele dochter heeft en echt een hele lieve vrouw is wil ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 24-7-2010 14:06:52

Ellen
trouwjurk en trouwschoenen te koop
Dag toekomstige bruidjes   Een tweetal maandjes ben ik nu getrouwd, het was een schitterende dag. Omdat we nu een nieuwe stap in ons leven willen zetten nl. kindjes verkoop ik mijn trouwjurk en trouwschoenen.   Wie geïnteresseerd ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-7-2010 14:02:48

Jan
huwelijkswagens forum
Hallo,   Tijdens de voorbereiding voor onze trouwdag viel het ons op dat aanbieders van huwelijkswagens lastig op 1 plek te vinden zijn. Nu had ik het idee om er iets voor op te zetten, zodat zoekende stellen en verhuurders (hobbyist of commerci...
Ideeën Reacties: 2 24-7-2010 13:48:34

lisa
op zoek naar... alles!
dag iedereen! ik ben een pas-verloofde bruid en ben dus nog op zoek naar zowat alles... ik heb al veel gehad aan de tips hier maar ik ben nog op zoek naar een goede fotograaf, een ceremoniemeester, een leuke oldtimer, een goeie zangeres, een toffe...
Locatie Reacties: 6 24-7-2010 12:25:05

Jennifer
het begint te korten
Nog 5dagen 11u, 39 min,... Ik denk dat alles in orde is. Laatste hand aan de menukaartjes, naamkaartjes, en gastenboek.  Rondbellen naar jan en allemaal dat ze het zeker niet vergeten.  Hopen op goed weer en hopen dat ik niks vergeten ben :...
Voorbereiding Reacties: 1 24-7-2010 12:22:34

dominique
STRESS
Hoi allemaal,   Wat de mooiste dag van mijn leven moet worden en de aanloopperiode naar is nu al een hele strestoestand door andere. Ik leg uit mijn schoonbroer en schoonzus waar we goed met overeen komen willen niet komen naar ons huwelijk o...
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2010 12:04:44

Sofie
Bruidstaart
Hey Bruidjes,   Heeft iedereen nog een bruidstaart? Wij gaan voor een amerikaans model waarbij dat de niveau's rechtstreeks op elkaar zijn en met marsepein versiering.  Als topping hebben we aan de bakker 2 mogelijkheden doorgegeven: 1) V...
Voorbereiding Reacties: 5 24-7-2010 11:55:56

angelique
Laatste pas!
Heykes,   Ik heb gisteren mijn allerlaatste pas gehad! Alles was super dik in orde en ben dus echt in de wolken! Het was wel wat met een dubbel gevoel want ja allerlaatste pas wil zeggen jeej de echte dag is daar maar heeft ook het gevoel va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-7-2010 9:59:11

wendy
huwelijkskaars
Hallo, heb al op verschillende sites gekeken van huwelijkskaarsen. Ik ben er nog niet zo goed waar ik ze zou bestellen. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!
Religie Reacties: 18 24-7-2010 7:37:05

Wendy
iets anders...
Straks wonen we officieel samen in ons appartement. Dus binnenkort verven en daarna eindelijk sparen en dingen kopen voor de trouw. We hebben (voorlopig) nog ff de tijd.
Locatie Reacties: 2 24-7-2010 0:46:21

wendy
wie trouwt er nog op 9/10/2010?
Hallo trouwertjes in spé,   Ik zit hier al een geruime tijd op deze site. Heb al veel tips gelezen en dergelijke..maar persoonlijk nog geen vragen gesteld of dergelijke. Vind het hier supertof op deze site en zou het leuk vinden om te wet...
Voorbereiding Reacties: 10 23-7-2010 23:29:15

Katrien
Fotograaf Beerse of Turnhout?
Hallo allemaal, Voor onze trouw zijn we nog op zoek naar een fotograaf. Wij zijn gaan horen bij het Fotoateljeeke in Beerse en bij Jef Driesen in Turnhout. We weten niet zo goed wie we moeten kiezen. Iemand al ervaring met deze fotografen? &nb...
Fotografie Reacties: 4 23-7-2010 22:36:45

Karin
Trouwjurk bewaren of verkopen?
Hoi allemaal,   we zijn ondertussen al 49 dagen na ons huwelijk en ik begin me af te vragen wat ik met men trouwjurk moet doen. Momenteel hangt ze gewoon in de kast. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn trouwjurk nooit zou wegdoen maar nu vind ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-7-2010 22:17:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...