Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

janne
kapper regio Brugge - Knokke-Heist
Hallo!   Ik ben op zoek naar een goede kapper die mooie opsteekkapsel kan maken,  regio Knokke-Heist - Brugge. Iemand ideeën?   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 22-7-2010 20:42:42

Emelie
Wat te doen tussen trouw en receptie?
Wij trouwen volgend jaar, in augustus.  Maar we zitten nu al een beetje met een discussiepunt.  Ik zou graag in de voormiddag trouwen om wat minder stress te hebben en lang te kunnen genieten van mijn dag.  Maar mijn toekomstige man wi...
Voorbereiding Reacties: 9 22-7-2010 18:35:32

Sarah
Vraagje rond harsen in gezicht...
Hoi mede-bruidjes!   Ik vroeg me hoe veel dagen op voorhand je best je wenkbrauwen/bovenlip kan laten ontharen?? Wanneer plannen jullie dit in??   Alvast bedankt!     Sarah
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 22-7-2010 17:24:08

Sarah
volgore suite
Aangezien we geen ceremoniemeester hebben (beetje duur naar mijn zin :) ) ben ik zelf de volgorde van de suite aan het opstellen. Enkel over 1 ding twijfel ik: moeten bij het binnengaan in kerk eest de getuigen naar binnen met partner of eerst de oud...
Ceremonie Reacties: 8 22-7-2010 16:52:10

Joanne
Toffe binnenlocatie fotoshoot regio Beervelde gezocht
Hey allemaal,   Wij trouwen volgend jaar op 18 juni in het Kasteel van Beervelde. Om het logistiek een beetje gemakkelijk te houden, zijn we nog op zoek naar een toffe binnenlocatie voor onze fotoshoot. Want hier in België weet je jammer ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 22-7-2010 16:21:11

vanessa
fotografen gezocht regio leuven
Hoi hoi medebruidjes,   Omdat het nog maar ongeveer een jaar is voor onze grote dag daar is, zijn we onze zoektocht al gestart naar een fotograaf. Wie van jullie is getrouwd omgeving Leuven en kan ons een fotograaf aanraden die mooie trouwfoto's...
Fotografie Reacties: 21 22-7-2010 15:43:14

Valerie
Witte lintjes ceremoniewagens
Beste bruidjes   Met nog maar een paar weken meer in 't verschiet ben ik zo op de kleine zaken aan het denken. Ik ben achter witte lintjes gegaan naar AVA, maar moet je op elke ceremoniewagen zo'n lintjes hangen of enkel op de bruidsauto?  ...
Ceremonie Reacties: 6 22-7-2010 15:16:43

Charlotte
Zoekt leuke locatie regio Eeklo - Lochristi???
Hallo,   De dag dat mijn vriend, me helemaal uit het niets, ten huwelijk vroeg leek trouwen echt super! We zouden het thuis doen, met mooie grote witte tent, lekker eten en feesten... maar het prijskaartje was voor ons niet te betalen... Aange...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-7-2010 13:48:54

bram
winkel brussel
ikheb eens gehoor dat een er goedkoop winkel is in brussel weet iemand het aders daar van
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-7-2010 12:56:41

Ellen
HELP Make up
Hallo,   Ik heb net een sms gekregen van mijn visagiste dat ze op 7/08 toch niet beschikbaar is... Leuk is anders maar nu moet ik dus dringend op zoek naar iemand anders. Wie kent er iemand in de buurt van Lochristi?   Alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 22-7-2010 12:17:24

Tinne
Muziek binnengaan zaal
Hoi,   welk nummer kiezen jullie om de feestzaal binnen te komen? Doen jullie iets speciaals? Binnenkort hebben we weer een afspraak met de DJ en we raken hier maar niet over uit.   Alvast bedankt!
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 22-7-2010 11:56:28

Sofie
Wie trouwt er ook in het buitenland?
Hoi bruidjes!   Wie trouwt er nog in het buitenland? Sommigen van jullie ken ik al, anderen nog niet :)   Ik zou het leuk vinden om met jullie ervaringen en ideetjes uit te wisselen over een trouw in het buitenland.
Locatie Reacties: 7 22-7-2010 11:52:53

Shari
Wie koopt onze lange rode loper na 11 september over?
Hey,   wij zijn van plan een rode loper te kopen van 33 meter. (zo lang is het van aan het altaar tot buiten beneden aan de trappen van de kerk)   Ik heb al eens gaan horen bij carpet righ en hiervoor zullen we 120 euro betalen.  ...
Locaties - Viering Reacties: 3 22-7-2010 11:38:11

Evie
lang leve de leuke schoonmoeders
Amai het is precies overal wel iets met de schoonouders! Eerst begon de mijne mij voor dom uit te schelden omdat ... jaja op de uitnodigingen eerst ZIJN naam staat en het was wel de vrouw hare die eerst moest eh! Alé daar heb ik dus echt nie opg...
Voorbereiding Reacties: 7 22-7-2010 11:37:58

Jennifer
STRESSSSSSS
Met nog 7 dagen te gaan, heb ik vannacht de 1e slaapeloze nacht achter de rug. Ik kan de zaal waar wij ons feest in geven maar niet bereiken. Tot ik overlangs hoorde dat ze pas rond 28juli terug zijn... slik slik slik. Wanneer moet je alles doorgeve...
Voorbereiding Reacties: 5 22-7-2010 10:56:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...