Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evie
Rode loper +60m
Hoi iedereen, Zoals zovele onder ons willen we graag een rode loper in de kerk. Maar ik ben aan het twijfelen om volledig één te leggen van buiten tot binnen aan de trouwstoelen. Maar dit gaat echt wel lang zijn ... tot 60m. Ben al prijzen...
Locaties - Viering Reacties: 2 23-7-2010 21:02:47

Els
De mooiste dag van ons leven ... een overzichtje!
Wij zijn gehuwd op zaterdag 26 juni, een zonovergoten dag vol liefde, vriendschap en plezier...   Ik ben de nacht voordien bij mijn ouders gaan slapen, zoals de traditie het wil. Wij zijn in november reeds voor de wet gehuwd, dit maakte de hel...
Ceremonie Reacties: 13 23-7-2010 19:19:31

Liesbeth
Nog 56 dagen en aantal uit te voeren taken
Bij mij nog 56 dagen op de teller... Op 9 juli al eens goed kunnen kijken van op de tweede en derde rij hoe alles in zijn werk gaat aangezien mijn broer dan in het huwelijksbootje gestapt is.   Ook op mijn werk kan ik voldoende vergelijken aang...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2010 17:59:16

katrien
Make up voor trouwdag!
Hey, Hier ben ik weer hoor :-) Ik ben nog op zoek achter iemand die mijn bruidsmake up wilt doen. Wie kan mij helpen? Liefst regio brugge.     XXXXXX Katrien
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 23-7-2010 16:24:04

veronique
Prijs cameraman
Beste Mede-Bruidjes,   Mijn verloofde en ik trouwen over 49 dagen! Dat begint dus al snel in te korten! Het grootste deel is wel al geregeld, maar nu zitten wij nog een beetje in de knoop met onze video. Wij hebben 2 sympathieke cameramannen g...
Video Reacties: 9 23-7-2010 16:23:13

Carmen
boeket rode en zwarte rozen
Hey,   Ik ben opzoek naar voorbeelden van bruidsboeketten met rode en zwarte rozen. Heeft er iemand een voorbeeldje of zelf een boeket met deze bloemen en op foto?   Je mag altijd mailen naar keersmaekers_carmen@hotmail.com   gr...
Bruidsboeket Reacties: 1 23-7-2010 15:56:54

Sofie
Keienhof / Kwadraat / Dennenhof
Hey iedereen. Wij trouwen begin volgend jaar en zijn nu al volop op zoek naar een leuke feestzaal. Ben druk aan het mailen met bovenstaande 3 zalen.. Heeft iemand hier al ervaring met 1 van deze zalen? Goed? Slecht? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-7-2010 15:41:36

Els
Zenuwen
Hey allemaal,   Binnen 2 weken is het zover, maar ik heb enorm veel last van zenuwen en slapeloze nachten. Ik heb het gevoel dat ik last-minute nog 101 kleine dingen moet regelen/afspreken. Hebben jullie dit ook of zijn jullie gewoon al beter ...
Voorbereiding Reacties: 8 23-7-2010 14:08:37

Nathalie
Voorblad misboekje
Hoi,   we zijn bezig met het opstellen van het misboekje. Alles ziet er goed uit, alleen weten we niet goed wat we op de voorkant gaan zetten. (een foto, tekstje, tekening, ...) Wat hebben jullie gedaan? 
Ideeën Reacties: 8 23-7-2010 13:27:32

Shanna
HOEVEEL GEVEN?
Halloo lovebirds,   Heb nog een vraagje. In augustus en september van dit jaar moeten wij zelf naar trouws van vrienden! Sowieso gaan we centjes geven, natuurlijk origineel verpakt want een enveloppe is beetje saai ;-) Cadeautjes geef ik ...
Ideeën Reacties: 21 23-7-2010 12:50:01

Shanna
WAT MET.... BIS: WAT MET DE ZUSSEN VAN DE BRUIDEGOM
Halloo Bruidjes en Bruidegommetjes :-) Ik liet gisteren weten dat we onze fotoreportage s morgens zullen doen en dat ik graag zou hebben dat de ouders van mijn aanstaande er vanaf t begin bij zijn... Nu ik ongeveer weet wat we kunnen doen met de oud...
Ideeën Reacties: 6 23-7-2010 12:45:29

Annelies
Bloemen op auto
Hallo,   Heeft er iemand tips om een bloemen op de auto te bevestigen? Wij rijden in een auto van familie en ik wil zeker niet dat er krasjes of zo op de auto zouden komen van een bloemstuk. Wij werken met gerbera's, dus het zou al mooi zijn ...
Bruidsboeket Reacties: 5 23-7-2010 12:06:13

Katrien
Moeilijke situatie...
Hoi,   nog 98 dagen op de teller... alles komt dichterbij.. Maar ook de zorgen des te meer... Mijn ouders zijn uit elkaar en kunnen elkaar niet zien zonder ruzie te maken... Heb jaren geen contact gehad met mn moeder, nu sinds 2 jaar weer wel en...
Voorbereiding Reacties: 9 23-7-2010 12:03:53

Kim
Geïnteresseerd in een witte loper?
Hey collega-bruidjes :-)   Ik droom van een witte loper en heb gemerkt dat er hier nog wel bruidjes op het forum zitten die dit graag zouden willen. Nu ben ik eens langs geweest bij Carpet Right en zij zouden deze wel kunnen bestellen, maar dan ...
Ideeën Reacties: 3 23-7-2010 11:42:15

Ann
bruidsknuffel gezocht
Hallo,   Ik ben op zoek naar een knuffel voor de bruidskinderen, wel met een koe ipv een beer (eventueel met t-shirt waar naam van bruidskind op geborduurd kan worden). Weten jullie in welke winkels ik dit kan vinden? Heb al gezocht ...
Voorbereiding Reacties: 10 23-7-2010 11:16:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...