Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
Nog 45 dagen te gaan!
Hey medebruidjes en gommen,   Nog 45 dagen te gaan en de kriebels beginnen al wat te komen! De belangrijkste zaken zijn wel al geregeld, maar toch begin ik te twijfelen of ik niet iets belangrijks over het hoofd aan het kijken ben. Hoe ver sta...
Voorbereiding Reacties: 0 20-7-2010 18:03:54

Melodie
Limburgse bruidswinkels?
Hoi,   ik heb een oproep voor de Limburgse bruidjes onder ons. Waar zijn jullie je kleedje gaan halen en wat waren jullie ervaringen met die winkel? Is er al iemand bij Le Chapeau in Bree geweest? Ik zou binnenkort op zoek moeten gaan achter ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-7-2010 15:45:59

Steffi
uitnodigingen
waar laten jullie die drukken? En hoeveel kost dit ongeveer??  (ik zou er een 100-tal (misschien 150) nodig hebben Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 13 20-7-2010 15:23:27

Ellen
Een ceremoniemeester: een must of overbodig???
Dag bruidjes en bruidegoms   Ik vraag me af wat een ceremoniemeester precies doet. Kunnen jullie enkele concrete voorbeelden geven waaruit blijkt dat je er best wel één zoekt? Mijn vriend vindt het nl. niet nodig en ik twijfel... &...
Ceremonie Reacties: 8 20-7-2010 14:03:01

Sofie
Ervaringen Mauritius
Wie van jullie is er reeds in Mauritius geweest? Wij twijfelen namelijk tussen de Bahamas, Curaçao en Mauritius.   Is er veel variatie van activiteiten en vallen de prijzen zowat mee?
Ideeën Reacties: 12 20-7-2010 13:21:49

Valerie
Kapsel
Dag bruidjes   Ik heb dus alles vlot en op tijd geregeld, zodat ik nu redelijk op mijn gemak kan uitkijken naar de grote dag. Enkel 1 ding bezorgt mij nog wat stress en dat is mijn kapsel.   Ik heb nu reeds twee proefkapsels gehad, maar tel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 20-7-2010 13:07:56

angelique
Proefkapsel en proefmake-up
Hey allemaal,   Heb mijn proefkapsel en make-up gaan laten doen en al van de eerste slag stond en zat het zo schoon! Ik was echt supertevreden als je weet dat ik al heel dun haar heb is dat wel fijn!   Nu vrijdag laatste pas dus dan ko...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 20-7-2010 12:30:50

Leslie
Weersvoorspelling nu zaterdag
Beste medebruidjes,   Pff nu zaterdag trouwen wij en het ziet er niet naar uit dat het mooi weer gaat worden, kword er echt depri van, nog geen last gehad van stress ofzo maar dit vind ik eeeecht ni leuk.   Sorry voor mijn gezaag :-( ...
Voorbereiding Reacties: 12 20-7-2010 12:18:16

karlien
Keienhof ervaringen ?
Hallo iedereen,   Wij overwegen om ons avondfeest (diner 125pers + dansfeest) in het keienhof in Kalmthout te doen. Zijn er mensen die hier reeds een trouwfeest hebben meegemaakt ? Hoe was het eten, de bediening, de Dj van Up To You,......
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-7-2010 12:15:09

isabelle
intredelied bruid
Hoi bruidjes, graag jullie mening gevraagd. Ik zoek nog een mooi intredelied. Wat vinden jullie van When you love someone van Bryan Adams of ik hoor bij jou van Marco Borsato? Andere liedjes zijn ook welkom. Mercikes   groetjes, Isabell...
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 20-7-2010 11:49:26

imke
probleem Duitse vrienden
Hallo,     Wij huwen binnen enkele maanden en hebben onze Duitse vrienden uitgenodigd (wij waren ook al te gast op hun huwelijk). Wij weten dat een huwelijk bij hen helemaal anders in elkaar zit dan langs hier.   Nu hebben zij si...
Ideeën Reacties: 16 20-7-2010 11:15:23

stephanie
ceremoniemeester
Hey lieve bruidjes,   Wij trouwen volgend jaar op 24 juni 2011. Wij zoeken nog een ceremoniemeester. Kent iemand een goede ceremoniemeester regio Diest/ Tessenderlo? Bedankt!    
Ceremonie Reacties: 2 20-7-2010 10:51:03

stephanie
DJ
Dag Toekomstige bruidjes,   Wij hebben onze droomzaal vastgelegd!!! De Beekhoeve in Neerlanden. We zijn wel verplicht de DJ Dirk Jacobs te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee?  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 20-7-2010 10:39:16

Tinne
Binnen locatie foto's Regio Turnhout
Met dit prachtige weer denk je niet meteen aan een binnenlocatie, maar september is toch nog een dikke maand weg... Ik heb nog steeds geen binnen locatie gevonden. Ik heb de volgende in gedachten, maar heb totaal geen idee of deze plekjes wel mooie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 20-7-2010 10:32:53

marijke
wat voor kapsel bij V-uitsnijding?
Hey!   Met nog bijna 100 dagen op de teller ben ik stilaan op zoek naar het ideale kapsel. Blijkt een behoorlijk moeilijke zoektocht te zijn en daarom had ik graag wat input van jullie gekregen.   Ik heb lang blond haar (tot over schoud...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-7-2010 9:06:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...