Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
parels op trouwkleed
Hoi, Mijn moeder gaat mijn trouwkleed maken. Heeft er iemand een idee hoe je de pareltjes erop kan bevestigen? En waar je zo'n parels kan halen? Ik vind hierover niks op internet... Groetjes! 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-7-2010 22:32:10

Joeri
Kerkelijk huwelijk
Weet er iemand van jullie of je getuigen voor de kerkelijke trouw gedoopt moeten zijn of niet?
Voorbereiding Reacties: 5 16-7-2010 22:22:02

Els
Vuurwerkstokjes
Hallo iedereen,   Iemand een idee waar we kleine vuurwerkstokjes kunnen vinden (provincie Antwerpen) ?  Verkopen ze dat misschien ook bij Ava ?   Alvast bedankt ! Groetjes, Els
Voorbereiding Reacties: 3 16-7-2010 21:47:42

ann
ceremoniemeester
Dag Bruidjes!!!   Ik ben nog aan het twijfelen om een ceremoniemeester te nemen voor ons huwelijk... Hebben jullie voor provincie Antwerpen iemand voor aan te bevelen?   Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Ceremonie Reacties: 3 16-7-2010 21:02:03

veda
170 gevulde doosjes bruidssuiker te koop
beige doosjes met hartjes gevuld fotos op aanvraag 80 euro
Ideeën Reacties: 0 16-7-2010 19:47:10

veda
ik verkoop mijn kleed!
maatje 38-40-42 rok beige bustier wit overgoten met strassteentjes en pareltjes nieuw 1450 euro nu 450 euro fotos op aanvraag! schoenen, haaraccessoires en juwelen ook te verkrijgen  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-7-2010 19:44:06

Geertrui
Afrikaans percussiegroepje gezocht (liefst ghanees)
   Hoi iedereen!   Vorig jaar trouwden mijn man en ik in Ghana, deze zomer geven we een feest voor onze vrienden en familie in België. Aangezien mijn man zijn familie en vrienden niet tot in België kunnen komen wou ik hem ve...
Muziek - Live Reacties: 3 16-7-2010 19:37:36

Sofie
Kosten van een dansfeest met eten?
Hallo bruidjes!   Ons plan is om in het buitenland te trouwen  en daarna in België een dansfeest te geven voor familie en vrienden. We willen wel graag drank en hapjes (laten) serveren op het feest. Of bijvoorbeeld een dessertenbuffet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 16-7-2010 18:02:41

Keshia
Morgen is het zover!!!
Hallo mede-bruidjes,   na iets meer dan een jaar voorbereiden is het dan morgen eindelijk zover!!! Gisteren mijn kleedje weesten ophalen en ik moet zeggen dat de stress nu toch wel begint te komen hoor. Aan alle andere bruidjes die morgen ook...
Ceremonie Reacties: 5 16-7-2010 17:53:05

Emily
bedankjes
hallo bruidjes   effe nog een vraagje:  wij hebben bedankjes voorzien voor de kindjes aan de kerk en reeds ook voor de gasten op het avondfeest.Nu dacht ik ook na over bedankjes voor de gasten die naar de receptie komen en de meningen van...
Ideeën Reacties: 7 16-7-2010 17:36:20

Cara
Prijs misboekjes
Hey allemaal,   Ik moet dringend onze misboekjes laten drukken en vroeg me af wat dit zo gemiddeld kost? Het zou gaan om eenvoudige boekjes, geen speciale kaft ofzo. Wat hebben jullie betaald en voor hoeveel?   Alvast bedankt!  ...
Ceremonie Reacties: 12 16-7-2010 17:15:34

Steffi
trouwringen
hallo,   ik ben stilletjes aan het kijken voor onze ringen maar ik vind ze allemaal heel duur.. Wie weet waar ik goedkopere trouwringen kan vinden.. Ons budget ligt rond de 400 euro voor de twee (het mag naar 500 gaan maar dat is dan wel het max...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 16-7-2010 16:40:26

Annelies
Aantal misboekjes?
Hallo iedereen, Wij horen van heel veel mensen dat ze naar de mis komen, maar een aantal heb je daar natuurlijk niet van. Hoeveel voorzien jullie er?   Groetjes Annelies
Religie Reacties: 11 16-7-2010 16:37:12

sophie
opeens geen bloemist meer
Een paar maanden geleden zijn we bij een bloemist geweest in ons dorp voor het bruidsboeket. Aangezien ze maar een paar trouwers aannemen per dag, moesten we er op tijd bij zijn. Ons plaatsje was dus gereserveerd. Zo een tweetal maanden geleden ben i...
Bruidsboeket Reacties: 5 16-7-2010 15:52:53

Riet
Kleine frustratie ivm bevestiging uitnodigingen
Hallo mede-bruidjes en gommetjes! Wij trouwen op zaterdag 4 sept. 2010... Onze uitnodigingen zijn al een tijdje de deur uit, maar we hebben nog maar weinig bevestigingen gekregen. Ze hebben wel nog tijd tot 7 aug., maar als ik een uitnodiging ontv...
Uitnodigingen Reacties: 9 16-7-2010 14:10:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...