Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cathy
thema
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een thema hoe we de mensen naar hun tafel kunnen laten gaan! Iemand ideën?
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2010 15:06:33

Marc
WITTE PARAPLU'S TE KOOP
Wij hebben een 16tal paraplu's te koop. Zijn 14 november getrouwd en hebben ze gekocht omdat het dan wel eens kan regenen. Deed het ook heel erg 's ochtens, maar hebben ze uiteindelijk niet nodig gehad en heel de dag de zon gekregen van onze bescherm...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 15-7-2010 14:43:27

Ellen
dichter en dichter ...
Het begint spannend te worden … de teller staat op minder dan 30 dagen!! Ik begin vreetbuien te hebben van de stress … nu mag ik niet opgeven want ik ben al 13kg afgevallen!  Nog 2 weken en mijn broer en schoonzus komen vanuit het ...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2010 13:35:14

Ine
31/07/2010
Hey,   Wie trouwt er nog 31/07/2010. Wat moeten jullie nog doen? Al veel zenuwen? Wij moeten nog het misboekje laten drukken volgende week en ieder zijn tekst bezorgen. Een ringkussentje halen. Parfum voor mij halen Schoenen inlopen Af...
Voorbereiding Reacties: 6 15-7-2010 12:58:21

Doorke
Vrijgezellen - erotisch snoepgoed
Hey,   Weet er iemand waar we erotisch snoepgoed (gewoon gelijk beertjes maar in een andere vorm ;-) ) zouden kunnen vinden? Ik zou graag zo'n doos snoepjes meenemen op mijn vrijgezellen ;-)   Aangezien mijn vrijgezellen al zaterdag i...
Ideeën Reacties: 11 15-7-2010 12:29:20

Nele
Discobar The Maxx
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met Discobar The Maxx? We vinden een goede DJ echt wel belangrijk, maar degene die ik op het oog had kost me gelijk écht wel veel (€ 540 tot 4u).   Discobar The Maxx lijkt me ook sup...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 15-7-2010 12:14:01

Els
wanneer eindelijk afspraak met zangeres???
Beste bruidjes,   wij hadden graag zangeres manuela van geenhoven gehad om onze viering op te luisteren maar wij hebben al een paar maanden ondervonden dat het zeer moeilijk is om haar per mail te bereiken alsook een afspraak te maken waarop h...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 15-7-2010 11:19:14

Veerle
Molenheide
Hallo,   Wij zouden graag ons huwelijksfeest geven in Molenheide te Houthalen-Helchteren. De zaal en omgeving spreekt ons heel erg aan. Het enige minpuntje is dat we niemand kennen die hier ooit op een trouwfeest geweest is. Is het eten goed?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-7-2010 10:19:33

Valerie
Kaap van 50 dgn bereikt!
Dag medebruidjes   Hier is de kaap van 50 dagen bereikt!! Eindelijk, hier heb ik zoooo lang op gewacht, maar tegelijkertijd begint de stress te komen. Ik ben met alles voor, maar 't zijn zo die kleine dingen die opkomen. Dus heb ik maar een to d...
Voorbereiding Reacties: 9 15-7-2010 10:18:54

veerle
locatie gezocht in het waasland
Hoi iedereen,  volgend jaar in mei trouwen wij.  Ik (veertiger) voor de tweede keer, maar mijn gommetje (ook veertiger) voor de eerste keer.  We hebben gisteren juist ons huisje gekocht (officieel) en zouden graag na onze trouw een mo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-7-2010 8:33:37

Leen
Cadeautje voor kindjes na de kerk
Hallo allemaal,   Wij trouwen binnen 3 weekjes en we zoeken nog een leuk cadeautje voor de kindjes als we de kerk buitenkomen. We hebben reeds een ijskarretje voorzien zodat de kleintjes en minder kleintjes een ijsje kunnen eten. Maar we zou...
Ideeën Reacties: 7 14-7-2010 23:05:07

Deborah
Vervoer
Ik wil even iets laten weten. Een aantal maanden voor mijn trouw had ik hier een bericht gepost over problemen die ik had met mijn vervoer. Ik had toen gevraagd of iemand ervaring met die personen hadden. Maar niemand kende hen. Ik had vervoer ge...
Voorbereiding Reacties: 3 14-7-2010 22:38:27

Ilse
Help! iemand ideëen
hallo, over enkele dagen is het zover... Maar ik zit nog met een probleempje... als gastenboek nemen we een wensboom, nu vind ik geen gepast tekstje om de mensen de bedoeling hiervan duidelijk te maken... Iemand ideëen?  dank je wel op voo...
Voorbereiding Reacties: 2 14-7-2010 21:42:30

emmelie
trouwen in b&b
Hallo,   Wij zoeken een feestzaal voor 100 mensen waar we zelf voor traiteur mogen zorgen. Het zou leuk zijn als onze gasten er ook kunnen blijven slapen.   Niet te deur, maar wel iets met veel charme.   Liefst West-Vlaanderen, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-7-2010 21:13:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...