Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Gekleurde jurk
Hallo dames,   Welk bruidsboeket zou mooi zijn bij een framboosachtige (donker fuchsiaroze) kleur van jurk in taftzijde? Ik vrees dat een fuchsia boeket haast onzichtbaar zal zijn, rood en andere kleuren passen er absoluut niet bij. Blijft over ...
Bruidsboeket Reacties: 5 13-7-2010 22:47:50

Sofie
Outlet bruidsjurk
Hey allemaal, wij trouwen in mei 2011. Heeft er iemand enig idee waar er deze zomer outlets doorgaan voor trouwjurken van de collectie 2009? Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare trouwjurk. Groetjes, Sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-7-2010 22:38:44

Veerle
Troujurk Linea Raffaelli.
Dag Lieve Bruidjes in spe, en andere,   Ik verkoop mijn trouwjurk. Mss kan ik hier iemand anders hiermee plezieren, en een even mooie dag bezorgen als ik.   Aangezien mijn jurk enkel in de kast hangt had ik er toch graag iets anders me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-7-2010 22:01:36

Deborah
Tafelnamen.... DRINGEND !!!
Hoi allemaal ! Wij trouwen zaterdag en hadden daarnet de DJ aan de lijn. We vroegen hem of hij de namen wou afroepen om aan tafel te gaan en toen kwam hij met het lumineuze idee om de tafels een naam te geven, zoals een liedje of een artiest. Zo kan ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-7-2010 21:56:57

An
Locatie Limburg
Hoi!   Mijn vriend en ik trouwen in mei/juni/juli 2011. Een erg gewilde periode van het jaar, hebben we al gemerkt, ondanks het feit dat we dus al een jaar op voorhand op zoek zijn naar een zaal. Ik lees hier allerlei suggesties, maar een hoop d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-7-2010 21:20:19

Ellen
1e pas en het wauw gevoel?
Hey toekomstige bruidjes, Ik ben vandaag voor mijn eerste pas geweest en ik moet zeggen ik was wat teleurgesteld.  Mijn wauw gevoel was weg alé het gevoel van het is dat kleed.  De stof vond ik precies niet alles meer..er moeten nog m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-7-2010 20:59:22

Sanne
Voorbeeld van cinematicket gezocht
Hoi allemaal,   weet er iemand waar ik op internet een mooi voorbeeld van een cinematicket vindt? Ik zou deze graag bij het binnenkomen van de gasten op ons trouwfeest willen afgeven zodat ze weten aan welke tafel ze moeten plaatsnemen. &nbs...
Voorbereiding Reacties: 3 13-7-2010 20:26:01

shirley
presentatiedoos bedankjes???
hallo,   Hoe presenteren jullie de bedankjes en weet er iemand waar ik mooie presentatiedozen of manden kan vinden?? alvast bedankt,   shirley
Ideeën Reacties: 2 13-7-2010 20:00:03

An
DJ Poll van Ghent
hallo wij trouwen in het gravenhof en één van de aangeduide dj's die samenwerkt met de zaal is Poll van Ghent;; Iemand enige ervaring???   Groetjes An en Martine
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-7-2010 19:35:40

Lynn
Kasteel van Huizingen
Hello,   Wij denken er aan ons feest te geven in het kasteel van Huizingen. Heeft er iemand ervaring met deze locatie?   Bedankt voor jullie reacties, Lynn
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-7-2010 19:28:25

An
kledij voor 2 bruiden....
Hey, wij zijn Martine en An en trouwen op 13 mei 2011...dus we hebben nog een tijdje. Ons probleem is dat we niet weten waar begonnen om onze kledij te gaan zoeken. Wij gaan normaal nogal sportief of casual gekleed door het leven, niemand van ons dra...
Homohuwelijk Reacties: 8 13-7-2010 19:04:32

veerle
trouwkleed
Hoi iedereen,  wij trouwen maar pas volgend jaar in mei, maar ben toch al volop bezig met de voorbereidingen.  Ben op zoek naar adressen waar ik een gepaste trouw-outfit kan kopen.  Ben reeds 46 lentes en kan toch niet in het "maagdel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 13-7-2010 18:46:37

radia
Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf regio Temse
Hallo, wij trouwen binnen een goede maand en zijn nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf.  Wij huwen heel eenvoudig.  de bedoeling is dat er foto' getrokken worden in het gemeentehuis en een kleine fotoreportage.  Wij huwen...
Fotografie Reacties: 7 13-7-2010 17:41:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...