Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
lichte paniek !!
Ik heb al een proef kapsel laten doen bij mijn kapster en het trok op niks !! Wij hadden besloten om met extensionµ clips te werken omdat ik zo'n fijn haar heb en morgen zouden wij een proef kapsel doen met de extensions erbij. Nu...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-7-2010 21:34:25

shanna
Is het normaal dat de 1ste pas maar 4weken voor de trouw is??
Ben niet zo goed gezind vandaag, was al een hele week aan het bellen naar de winkel en kreeg geen antwoord dus ben ik gisteren naar de winkel zelf gereden...nu blijkt dat die in vakantie is en pas 22 juli terug open gaat...(mijn kleed zou begin juli ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 15-7-2010 21:04:33

Leslie
SPANNEEEEEEND................. :-)
Kwou gewoon ff uitroepen dat er bij ons nog 8 daagjes op de teller staan!!!!! Jippieeeee    Grts Leslie 
Voorbereiding Reacties: 3 15-7-2010 20:48:00

Emily
kleedje Linea Raffaelli
Hallo bruidjes   eventjes uit nieuwgierigheid: heeft er nog iemand het kleedje B10 set 1?   veel plezier met alle voorbereidingen en een prachtige dag gewenst!   Emily
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2010 20:26:44

An
Joepie, eerste pas viel reuzegoed mee.
Hello,   Vandaag toch met wat stress gaan passen, want kon me mijn trouwkleed niet goed meer voorstellen en begon de voorbije dagen echt te panikeren. Maar,... het kleedje gaf me terug dat wow-gevoel.  Mijn zus en schoonzussen die mee w...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2010 20:13:59

Kaat
vertalingen
dag iedereen, nog een vraagje van mijnentwege, onze pastoor wil van de niet-nederlandstalige nummers die wij gebruiken, een vertaling krijgen. Iemand tips waar je deze kan vinden of zal ik deze zelf moeten vertalen?   Alvast bedankt iedereen!!...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 15-7-2010 18:21:33

Kaat
moeilijke zoektocht...
hallo iedereen,   ik ben op zoek naar het liedje 'Ameno' van Era, maar niet de originele versie, ik wil de versie zoals deze op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M .Het probleem is dat de originele versie na 1:17 een nogal...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 15-7-2010 18:16:22

shirley
Wat bruidskindjes meegeven in kerk??
Hey,   wat geven jullie de bruiskindjes mee?? Heb hier geen flauw idee van! Iets van speelgoed of een beer ofzo??   alvast bedankt, shirley
Ideeën Reacties: 2 15-7-2010 18:05:31

eline
Afvallen?
Dag dames   Ik las hier al een paar keer op't forum dat er zijn die (veel) kg's afvallen voor hun huwelijk. Is dat van de stress of echt een dieet die jullie volgen? Ik ben zelf al 3,5kg vermagerd (mocht wel eigenlijk want ben bevallen in dec....
Ideeën Reacties: 9 15-7-2010 17:49:00

Fabienne
Fotolocatie regio Tienen gezocht
Hallo,       Wij zijn op zoek naar een fotolocatie regio Tienen. We trouwen nl om 11u30 en zouden ten laatste om 13u30 al terug in de feestzaal moeten zijn. Dus de locatie mag zeker niet te ver liggen. Iemand ideeën? Het mag z...
Ideeën Reacties: 1 15-7-2010 17:47:21

Charlotte
geen flauw benul
Hey iedereen,   Ik denk dat ik wat hulp nodig heb...   Onze trouw is gepland voor mei volgend jaar. Op zich geen probleem. Maar aangezien wij net bezig zijn met onze eigen zaak te starten in de Malediven, gaan wij niet terug naar Belgi...
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2010 17:45:11

stephanie
Bewaren bruidsboeket
Hoi Bruidjes,   Ik zou mijn bruidsboeket na de trouw graag willen bewaren. Heb even opzoekwerk gedaan en viel bijna van mijn stoel van de prijs: 250-300 euro! Wat doen jullie ermee? Mss goedkopere adresjes?   Groetjes   Stephan...
Bruidsboeket Reacties: 8 15-7-2010 17:37:23

nathalie
hey hey
ik ben eigenlijk op zoek naar een dj die een mengeling kan creeëren van   - Metal ( alle soorten death- heavy - gotic) - R&B - Oldies - Hits van nu en vroeger  - Ambiance muziek    ik weet het het is geen gemakelijke o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 15-7-2010 16:54:14

Tamara
kleedje!
hoihoi,   ik ben vandaag naar Anuna in hasselt geweest en ik heb mijn kleedje al gevonden en gekocht! niet gedacht dat ik het zo snel ging vinden. maar het stond mij zo mooi... tis een van la sposa en ik heb er echt een superkorting op gehad! ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-7-2010 15:26:19

An
Eerste pas
Hoi iedereen,   Morgen mag ik op eerste pas! Ik kan haast niet meer wachten :°) Hopelijk ziet mijn kleedje er in realiteit even goed uit als in mijn hoofd, en krijg ik opnieuw dat "waow"-gevoel... Zijn er nog bruidjes met een Ian Stuart...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2010 15:10:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...