Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathleen
Rode loper te koop
Wij zullen op 31 juli onze trouwfeest geven onder een tent. De weg naar de tent zal bekleed worden met een rode loper van 2m breed. We hebben 2 stukken van elk minstens 20m. Het is een erg mooie en voldoende dikke kwaliteit (niet flashy rood, maar wa...
Voorbereiding Reacties: 5 12-7-2010 11:49:59

Angélique
bordeaux bloem haarspeld gezocht
Hallo medebruidjes,   Weet iemand waar ik een bordeauxbloem haarspeld kan krijgen? Ik ben wanhopig op zoek, maar in Veritas en dergelijke hebben ze alleen felrood, zwart en cremewit.....   Alle tips zijn welkom!!!!   Bedankt! &n...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 12-7-2010 11:23:06

sophie
misviering
Blijkbaar toch moeilijker dan verwacht ... een misviering opstellen ,zonder dat het saai , oud of te overdreven klinkt . Heeft er iemand hetzelfde probleem of tips en voorbeeldjes ??? Alle hulp is welkom ... scissor-sisters@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 8 12-7-2010 10:04:49

ingeborg
17/7/10 Het weer vervolg 2
Hebben jullie de laatste voorspellingen al gehoord? Ziet er super uit hé!! 23 graden, nauwelijks kans op neerslag en zonnig afgewisseld met af en toe een wolkje! Hopelijk blijft het zo!!!   De zenuwen beginnen!!!!!!   xx
Voorbereiding Reacties: 8 12-7-2010 8:48:14

jo
goed weer
 waar kan ik goed weer bestellen??? wij trouwen nu zaterdag(17/07) en alles is met trike's en moto's.... tis stressen hier.. hoop dat alles goed mag verlopen.....
Voorbereiding Reacties: 5 12-7-2010 8:31:10

Irina
Even een minder moment ...
Hey,   ik heb het gevoel dat ik het even van mij moet afschrijven op dit forum om het nog beter te verwerken ...   Gisteren, met toen nog 33 dagen op de teller, kreeg ik 's avonds laat een telefoontje dat mijn opa na een slepende ziekte is ...
Voorbereiding Reacties: 14 12-7-2010 8:28:42

Nele
Tafelverdeling
Dag bruidjes,   Wij trouwen binnenkort maar ik ben nog op zoek naar een originele manier voor de tafelverdeling. Dat van de snoepjes ken ik al maar dit hebben we al enkele keren meegemaakt op trouwfeesten in de  familie dus dit wil ik nu ni...
Voorbereiding Reacties: 7 12-7-2010 8:26:27

Femke
Kasteelhof in Wolvertem
Hallo iedereen,   Heeft er iemand onder jullie meer informatie over Kasteelhof in Wolvertem? Ervaring met de feestzaal en dergelijke? Laat het me dan maar weten, groetjes Femke
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-7-2010 7:36:19

sarah
verslag van onze dag :-)
Dag bruidjes,   We zijn ondertussen al een maandje getrouwd, maar omdat ik zelf - ook nu nog- zo graag alle verslagjes lees van andere trouwers, kan ik het niet laten onze eigen dag hier in't kort te plaatsen.   's morgens om 6u waren w...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 10-7-2010 16:51:13

Astrid
Kledij bruidskindjes gevonden!!!
Hey hey,   tof nieuws! We hebben de kledij voor de bruidskindjes gevonden!!! En dat op een half uurtje tijd! De 2 van de 3 jongens waren super! De derde is op reis in Frankrijk de gelukzak :-)! Ze zullen er super uitzien! De kleertjes komen va...
Kledij - Suite Reacties: 3 10-7-2010 15:11:01

vanessa
volkswagen kever huren
goeiedag,wij zijn jurgen en vanessa en trouwen op 7 augustus 2010 wie weet waar wij aan een volkswagen kever cabrio kunnen geraken?we zijn van west vlaanderen.
Ceremonie Reacties: 6 10-7-2010 12:59:14

natacha
dj trouw 14/08/2010
nog een maandje en tis over maar hebben nog geen dj en zijn dus dringend op zoek voor onze dag
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 10-7-2010 12:49:25

Dorien
Aanraders!
Hoi allemaal, Gisteren was het onze dag! Wij zijn na 1,5jaar eindelijk man & vrouw, zalig gewoon....   Jullie kunnen mijn verslagje hieronder lezen. Ik wou van dit berichtje even gebruik maken van enkele aanraders!   1. Ceremoni...
Voorbereiding Reacties: 12 10-7-2010 12:35:26

Dorien
Verslag huwelijk 9 juli 2010
Beste toekomstige bruidjes en bruidegommetjes,   Het is gebeurd, gisteren was het dan eindelijk zo ver. Na 5 jaar vriend en vriendin stapten wij eindelijk het huwelijksbootje in!   Verslag:   06.00u liep mijn wekker af, na een ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 10-7-2010 12:24:47

Evie
Huwelijksbeloften
Een paar maanden geleden (toen we besloten hadden toch wel voor de kerk te trouwen) heb ik me al bezig gehouden met het misboekje. Alle mooie teksten bij elkaar gezet en ik vond echt dat we prachtig boekje hadden. Volgende week moeten we naar de past...
Locaties - Viering Reacties: 9 10-7-2010 11:32:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...