Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
DJ!
Hallo,   Iemand ervaring met Ka-events of Discovideo?   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 8-7-2010 19:58:06

Jennifer
Eindelijk terug op gang nog 21dagen te gaan
Na mijn exaampjes,... eindelijk terug in actie kunnen schieten voor de trouw. Vorige week heb ik mijn huwelijkskaars nog besteld en trouwboeket en corsages. Ook het 1e proefkapsel is achter de rug, waar ik heel leuke reacties heb op gekregen, en aan...
Voorbereiding Reacties: 1 8-7-2010 18:05:34

Julie
Mooie Haute-Couture trouwjurk te koop
Hallo bruidjes in spe   Ik ben op 18 juni 2010 getrouwd en verkoop nu mijn trouwjurk. Ze is te mooi om in de kast te laten staan:)! De trouwjurk en spaanse sluier zijn ontworpen door de Spaanse Jesus Peiro waarvan de collecties ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-7-2010 17:54:05

Tineke
Bruidsboeket
Hey,   Een vraagje i.v.m. het bruidsboeket... Wie van jullie gebruikt een opvallende kleur in het boeket? Ik ben vandaag de bloemen gaan kiezen maar blijf twijfelen of ik de kleur fushia zou gebruiken als accentkleur. Ik werk vooral met cr&#...
Bruidsboeket Reacties: 6 8-7-2010 17:19:57

Tineke
Trouwkleedje is thuis!
Hey,   Vandaag mijn trouwjurk voor de tweede maal gaan passen! Hij zat perfect. Was echt supertevreden gezien ik de jurk had gekozen en niet 100 procent zeker was van mijn keuze. Maar alle twijfels zijn weg! Ik kan er geen beha onder dragen en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-7-2010 17:11:37

Eline
nog geen bruine benen :-s
Hallo,   tijdje geleden postte ik hier of ik nog tijd genoeg had om te zonnen en onder de zonnebank te gaan. Wel ik heb dus 50 euro betaald abonnement en ben nog maar 1 maal geweest... En dat met maar 22 dagen meer op de teller waaronder 10 ...
Voorbereiding Reacties: 7 8-7-2010 17:01:44

ingeborg
spagetthibandjes te zien... (door zon hé)
Loop nu al weken zonder bandjes en toch blijf je ze zien. Is dat heel erg? Ik heb een kleed waarbij je ze dus zou kunnen zien. Is niet overduidelijk maar toch....je ziet het. Wat doen jullie eraan? Ben al bruin genoeg dus zonnebank is niet nodig...
Voorbereiding Reacties: 8 8-7-2010 14:47:13

Elien
huwelijkskaars
Hallo,   Ik ben nog op zoek naar een huwelijkskaars. Iemand een idee waar ik dit kan vinden regio kortrijk?   Merci!   Groetjes, Elien
Ceremonie Reacties: 7 8-7-2010 14:19:19

Chantal
Het Weer: 17 juli
Beste Bruidjes & Gommetjes,   Ik doe nu niet anders dan naar de weerkaarten kijken voor 17 juli en pfffff ik zie vanalles , ik maak mijn eigen stekesimpel denk ik! Onze huwelijksceremonie is normaal buiten dus wij hopen zoooooo van harte d...
Voorbereiding Reacties: 13 8-7-2010 14:01:57

leen
fuschia schoenen/ ivoor trouwjurk?
Beste bruidjes in spe!! Ook ik heb hier een vraagje!! Wij trouwen in juni 2011, en heb al reeds een ivoorkleurige trouwjurk ...nu is mijn vraag: omdat ik (beetje ) zot ben van de kleur fuschia, en we het huwelijk in dat kleurenthema willen doen.......
Kledij - Accessoires Reacties: 13 8-7-2010 13:42:59

Nina
huwelijksreceptie
Wij zouden graag na ons burgelijk huwelijk een receptie geven ipv een feest. Maar deze locatie zou toegankelijk moeten zijn voor een rolstoelgebruiker. Prijs en kindvriendelijkheid spelen ook een beetje een rol. Regio oost-vlaanderen,liefst kanten va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-7-2010 13:13:19

Nina
trouwkleed grote maat
Help,een trouwkleed vinden in een grote maat is niet zo simpel pfff en als je dan toch eentje vindt schrik je je een hoedje van de prijzen. Weet er iemand waar je trouwkleden vindt in grote maten zo'n 46-48 ong. regio Oost-vlaanderen. Adresjes waar j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-7-2010 13:10:01

Katrien
Graveren ring
Wat laten jullie in jullie ring graveren? Jullie namen en datum zoals vanouds of laten jullie daar iets anders inzetten?
Kledij - Accessoires Reacties: 11 8-7-2010 12:55:27

Els
Prijzen misboekje
Hallo iedereen,   Ik ben net een offerte gaan vragen voor misboekjes en schrok toch wel wat van de prijzen. Hoeveel hebben jullie ongeveer betaald en voor hoeveel stuks?   Hoeveel boekjes nemen jullie? Voorzien jullie een boekje per per...
Religie Reacties: 10 8-7-2010 12:11:58

ilse
1e pasbeurt gehad
Hey,   Een tijdje geleden had ik hier een berichtje gezet dat ik nog altijd geen 1e pasbeurt gehad had.  Gisteren (exact 1 maand voor de trouw) ben ik eindelijk mijn kleedje kunnen gaan passen!  Was ook wel stilaan nodig want mijn bl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-7-2010 11:52:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...